![]() |
vingeren met slapende had
ik vraag me af of jongens het lekker zouden vinden als ze wakker werden en het bleek dat het meisje zichzelf aan het vingeren was met zijn hand..... terwijl hij sliep dus
of hoe ze het zouden vinden om wakker te worden met een blowjob |
lijkt me leuk wakker worden, als je je hand in je vriendins geslachtsorgaan terugvindt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met de hand van je slapende partner? Hmmzz, lijkt me nie zo...
Wakker worden terwijl je partner je aan het bevredigen is (wat C r Y p S ook al zei) lijkt me wel leuk. |
Citaat:
|
Hoe kom je op het idee?! Maar ok, het is wel geil natuurlijk.
|
Citaat:
|
Zowel het vingeren en de blow-job een geweldig idee
Greetz |
KEWL :)
Lijkt me ontzettend sexy |
Oeh! Ja, dat klinkt inderdaad absoluut nie gek!
:) |
Citaat:
|
*vraagt zich af hoe dat zou zijn als je partner elke ochtend een ochtendhumer heeft, zou het erdoor versterken of juist afnemen?*
Lijkt mij wel geil, nog ni gedaan / meegamaakt. Nu een stapje verder: wat nou als je neukend wakker word? (neukend / geneukd wordend WTH) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb beide gevallen meegemaakt (de laatste vrij regelmatig ook) en dat beviel prima :)
|
Ik slaap heel licht, dus 't plan heeft wat mij betreft weinig kans ;)
Maar wakker worden terwijl je geneukt wordt? Wat *zou* ik kwaad zijn. Sex is een duo-activiteit, als hij niet eens de moeite zou nemen om me wakker te maken (en te kijken of ik zin had) dan zoekt 'ie maar een opblaaspop. (en ik begrijp wel dat dit anders is van een mannelijk gezichtspunt, maar zo denk ik erover..) |
Citaat:
|
ik zou vragen: why heb je me niet gewekt?
tijdens men slaap heb ik er niet veel aan dus maak mij maar wakker |
ik heb mijn vorige vriendin wel een keer neukend wakkeer gemaakt. Je had dat gezicht moeten zien. Eerst: wat is hier aan de hand en bijna meteen daarna kwam ze klaar :)
|
Citaat:
wakker worde met 'n blowjob....... mwah... eerst denke... dan huw.. onder dekens kijken...... en dan lache :D |
mijn vriend heeft me weleens wakkergebeft :) was errug geil kga hem ook nog een keer wakkerpijpen :) kijke of hij da geil vind ik denk ut wel hoor :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26. |