![]() |
Vraagjes ..
Ik zit met een vraag, eigenlijk schaam ik me er een beetje
voor .. :bloos: Een meisje van me school, zou het tof vinden als ik haar zoen, ze is niet verliefd op me maar ze zou het niet erg vinden, dat maakt allemaal niet, uit maar --> Maar ik heb dus nog NOOIT gezoend :( , en ik ben echt bang dat ik het straks verpest, ik heb al wat tips gelezen op internet, zorg voor pepermuntjes, blijven ademhalen, maar hebben jullie zelf misschien nog een tip? Zodat het meisje later denkt , YEAH hij is goed weetje wel:p? :D Misschien zijn er zelf meisjes, die mij een tip kunnen geven wat echt goed in de smaak valt, bijv. Begin zo met zoenen etc etc, ik hoop dat jullie me begrijpen .. :bloos: Groetjes, (y) |
Citaat:
Écht, je kan heel veel fout doen. Niet boeiend. Al die dingen opzoeken geven je enkel het verkeerde idee over jou 'skills'. Je kan ze beter ontwikkelen door het zelf te ondervinden. |
Hee!
Bedankt voor je snelle reactie ! (y) Alleen zij zit al in de 3e en ik in de 2e, maar ik wil niet dat ze straks tegen der vriendinnen zegt: Hij kon er niks van ofzo weetje wel :bloos: ? Daarom wil ik gewoon wat tips, die goed zijn en prettig zijn voor het meisje waarmee ik zoen. Zodat ze later zegt : Hij kon het best wel. Ik hoop dat je het nog snapt.. :bloos: |
Ik vind niet dat je allemaal moet zoeken naar tips op internet. Zo'n big deal is het allemaal niet hoor. Je zult inderdaad maar zelf moeten ondervinden wat lekker is en wat niet. Ik kan alleen maar zeggen: just do it. Probeer gewoon wat uit, door ervaring word je beter :)
|
Oke bedankt ! :D Maar is er niet
een ding wat alle vrouwen bijna lekker vinden ? In het begin ? Dus bijvoorbeeld in der nek zoenen ofzo ? |
Citaat:
|
haha ik moet hier stiekem wel een beetje om lachen... die goeie ouwe tijd...
ontopic je kan niet zo heel veel fout doen, je moet gewoon een beetje oefenen en dit lijkt me de perfecte gelegenheid daarvoor!! ga ervoor! |
En niet als een gek beginnen draaien als een wasmachine ;)
|
Citaat:
En jezelf meteen aanbieden met een open mond is ook niet al te charmant. Begin met wat kleine kusjes, stukje bij beetje je mond open doen en rustig aan, inderdaad: vergeet niet te ademhalen ;) Maar is het echt zo vreselijk dat je nog nooit gezoend hebt dat je maar gaat zoenen met iemand op wie je niet verliefd bent? |
het is net als met de nike slogan: just do it
|
Hee !
Thanks voor de reactie's ! Ik ben harstikke verliefd op haar maar, zij was vorig jaar dus verliefd op mij maar nu niet meer. :( Nog 1 vraagje dan, :D Ik hoorde van iemand wanneer je net begint te zoenen, moet je met je tong even lang je lippen gaan zodat ze 'nat' worden klopt dit ? Of moet ik dan juist NIET doen ? Ik wil namelijk niet als een zoenende lama overkomen .. :p |
Ik denk zelf dat je van veel dingen over zoenen lezen niet echt veel wijzer wordt, maar het vooral moet 'leren' door het te doen.
Grote kans dat de eerste keer zoenen achteraf echt vreselijk was, maar je moet dit toch doen ooit. |
Geef haar anders eerst heel zachtjes een kusje op haar lippen, dan een iets langere en ga dan heel voorzichtig te werk met je tong :P Dat vind ik altijd wel fijn, als het niet te snel gaat allemaal!! ;)
Suc6!! |
Hee !
Harstikke bedankt voor jullie reactie's! :D Alleen ik ben een beetje genaaid, een vriendin van haar vroeg : Waarom wil je eigenlijk met Erik zoenen enz., toen zei zij : Ja weet ik niet ik ben eigenlijk verliefd op Jeroen. Toen weer een lang verhaal maar het komt erop neer --> Ze wou dus alleen maar met me zoenen om te oefenen zodat ze bij die andere jongen niks fout dee. Haha, best gierig eerst zij ze ik vind je wel leuk enzo, maarja dat is dus ook niet zo :( Nu maar wachten tot dat ik echt de ware vind :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Citaat:
En ik voel me denk ik dan meer geplayd dan dat ik het fijn vond .. :bloos: |
Hartverwarmend :D .
|
aaaah... :(
|
Citaat:
Is toch mooi handig als je dan alvast wat geoefend hebt? |
Zoenen en dan tegen die Eric zeggen dat je uitgebreid hebt staan bekken.. :evil:
Werkt alleen als hij haar ook leuk vind eingelijk :o |
Dat is best lullig :o Maar ik vind zoentips op internet doorlezen echt op NIKS slaan, want meestal staat dr alleen maar nutteloos gebrabbel in. :)
|
Je moet het gewoon zelf ondervinden en dan kan je pas bedenken wat goed/fout ging..
|
Citaat:
|
Nogmaals Dank mensen !! (y)
Ik hoorde van iemand --> Voor je gaat zoenen moet je GEEN scherp pepermuntje inenemen, want dat is niet lekker voor die ander klopt dat? :s Want mij lijkt het --> Ff een scherp pepermuntje in, als ik dan wil beginnen is die op en dan zoenen want dan heb je 100% geen slechte smaak, Dus welke 2 moet ik doen , wel een pepermuntje in voor een lekkere frisse smaak of geen pepermuntje in .. ? |
Ik weet niet hoe jij het voor je ziet, maar meestal begin je niet vanuit het niets met iemand te zoenen. Dat bouw je op qua sfeer en spanning. Als jij dat wilt onderbreken om even snel pepermunt te gaan eten garandeer ik je dat er van die sfeer niks meer over is.
|
Tips over zoenen slaan nergens op want iedereen vind net iets anders lekker.En over die pepermunt.. tjah, 9/10 keer dat ik zoen heb ik echt geen pepermuntje of kauwgom van te voren genomen.
|
Haha oke, maar het kan geen kwaat als
ik een lekkere munt smaak hebt toch ? :D |
Citaat:
|
Zoenen gaat niet om de techniek maar om de emotie cq. geilheid.
|
hopla, gewoon goed je tandenpoetsen van te voren en geen dingen als knoflook ofzo van te voren eten. Geen gedoe met pepermuntjes, dat is alleen maar onhandig en dan komt het nog onspontaner over als het al is:P
als je niet verkouden bent en geen verkeerde dingen hebt gegeten is het juist lekkerder te zoenen zonder mintsmaak vind ik persoonlijk! dan 'proef' je namelijk niets, maar kun je helemaal ingaan op het gevoel. Als ik met een jongen zoen die overdreven mintsmaak in zn mond heeft dan ben ik daardoor afgeleid:P en verder moet je je juist niet druk maken in je hoofd met al die taktieks die je hebt gehoord/gelezen. Dat maakt het alleen maar ingewikkeld en word het een gestuntel doordat je alles tegelijk wilt uitproberen. Ga gewoon op je gevoel af, als zij dat ook doet. Nja dan hebben jullie gezoend! |
Zorg dat je lekker ruikt (niet alleen uit je mond). Slik van te voren even, zodat zij niet al jouw spuug op hoeft te zuigen ;) Doe rustig aan, ook al ben je zenuwachtig, begin langzaam en als je het een beetje doorhebt kun je zelf doen wat je fijn vind. Ga niet als een gek rondjes draaien, maar "kloot gewoon wat aan", af en toe een rondje mag dus best.
Zie hieronder nu alleen dat het allemaal al niet meer hoeft? Aan de andere kant kan jij toch ook mooi je kans grijpen om te oefenen (omdat jij dat zo te merken ook wel wil) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ey, ik zou zeggen, grijp je kans.. wie weet raakt ze wel volslagen van de kaart door die zoen van je, en vind ze die eric dalijk niks meer, of heeft ze dr kans verkeken bij die eric als hij erachter komt.. en is er misschien wel een kans voor jou..
Over die pepermunt, dat zou ik niet doen, tenzij je zo'n slechte adem hebt, dat die al van een flinke afstand valt te ruiken, dat is 't niet echt een pretje als je nog korterbij komt. Ook een pepmuntje is handig als je knoflook of iets dergelijks hebt gehad.. Maar verder raad ik het je af.. ik vind het persoonlijk niet fijn, het is net als iemand die zijn tanden heeft gepoetst.. dan proef je die smaak.. Het is fijn zo'n frisse adem, maar je zoent net een tuub tandpasta, alleen minder erg.. Oh ja ook een tip, als je rookt, rook dan niet vlak van te voren, ze zoent dan een asbak namelijk.. niet echt fijn. Behalve als zij ook rookt.. Naja nog tips: - zoen niet snel (geen wasmachine) - doe het met "gevoel", zoen dus niet zomaar wat in de ronde.. - zoen langzaam en teder, vinden vele meisjes lekker.. Naja verder zijn er niet echt tips, door het te doen, krijg je meer ervaring. Veel succes, en laat ff weten hoe het is afgelopen :D |
Ik vind ook belangrijk dat je een beetje bewegend/happend zoent dan dat jouw met lippen op de hare zit vastgeplakt en het alleen maar tongworstelen is.
In films doen ze het goed, doe hun gewoon na :o. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Als die tips van internet zijn echt bagger.
Pepermuntjes? nee Lippenbalsem oid --> nee andere attributen --> onzin. gewoon je lippen tegen haar lippen duwen beetje opendoen tong naar buiten en lekker buiten spelen. ow, niet te ruig/snel/hard gaan. Hard zoenen mag alleen bij gevorderden. Slecht zoenen is volgens mij een kunst die weinig mensen beheersen, en uitleggen is toch altijd anders dan het zelf doen. Het is niet echt een big deal als je er eenmaal mee bezig bent. Geniet ervan. Als je niet wilt dat dat meisje gaat doorvertellen... dan kan je beter een kogel door haar hersenen schieten want dat doet ze toch wel. lekker belangrijk. Als één van haar vriendinnen tegen je komt zeuren vraag je of ze wil dat je het tegendeel bewijst en neem je haar ook op haar bek. no problemo. |
Gewoon doen.
Wat ze ervan denkt moet je niks kunnen schelen |
heb je 't al gedaan???
|
gewoon zoenen
slecht zoenen is altijd beter dan niet zoenen, als ze der om vraagt dan he :) echt slecht zul je niet zijn, als ej wilt gaat t meestal gewoon goed :) |
Pepermuntje komt bij mij zo over: "oei, wat heeft ie te verbergen?" :p
|
haha echt he,
DOEN DOEN DOEN!! of heb je haar al gezoend? |
heb je het nou al gedaan, we zijn bijna 1 week verder :confused:
|
en iedereen is benieuwd
|
p.a.k. h.a.a.r
|
Ik wou dat ik weer 14 was.
Of nee, toch maar niet. :D |
:D Nu wacht ik op uitgebreid verslag..
|
volges mij heeft ie het niet meer gedaan, want we horen maar niks meer van hem..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |