![]() |
Moenbase
Om de Traditie in eer te houden van het gemis, toch maar:
Morgen mis ik je Ook alle dagen erna En die daarvoor Nog steeds en altijd Bedroefd met pijn Alleen voor jou Steeds maar weer En elke keer [ook aleens gepost in ******** z'n topic] En nog een "MOENBASE" Midnight will come and always fade Once it's there i can't think straight Enormous clouds will block my way No one knows what to do or say Black as the darkest deepest night, Away from the world, locked up, out of sight Show me no remorse, show me nothing in return Escaping my thoughts, no I can't, just let me burn |
eerste vind ikniets bijzonders..
2de is aardig, maar ... > fade > straight rijmt niet. fade is een zachte klank en rijmt met maid, made, wayde, blade etc.. Straight is een veel scherpere klank en rijmt met wait, state, bait etc.. >Enormous clouds will block my way >No one knows what to do or say loopt niet lekker doordat je over het to do struikeld bij het lezen. >Black as the darkest deepest night, >Away from the world, locked up, out of sight Het locked up maakt de zin te lang en verpest het ritme.. zonder is de zin veel beter. >Show me no remorse, show me nothing in return >Escaping my thoughts, no I can't, just let me burn loopt ook weer erg slecht doordat de tweede zin geheel opgebroken wordt door het no I can't Misschien zou je het kunnen fixen, want nu is ie erg rommelig. |
Waarschijnlijk lees jij het ook op een andere manier zoals het in werkelijkheid zou moeten worden gelezen.
Tevens, smaken verschillen zeg ik dan maar weer... Vooralsnog bedankt voor je eerlijke en oprechte mening. |
Sorry hoor , maar hoe je het ook leest....
fade en straight zullen nooit op elkaar rijmen (bij korecte uitspraak van het engels) en het ritme krijg je nooit zo omgebogen dat het opeens wel loopt. Maar ik gaf gewoon mijn mening.. |
K snap ze nooit van jou.. beetje onsamenhangend :p
Show me no remorse, show me nothing in return Escaping my thoughts, no I can't, just let me burn ??? uh? |
(y) ik vindt ze allebei erg mooi...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |