![]() |
Vindt ze me leuk ?
Ben al een tijdje gek op een meisje , maar zij ook opmij ? dat weetik niet .
Nouja , een vriendin van haar had emt een rviend van em zins gister en hun blefen ook wellis slapen bij mij thuis en zijd us waar ik gek op ben lag altijd naast me . Dan pakte we elkaars hand vast trelen ik gak kusjes en had haar zelf nog naja *gemastrubeert* . Maar oke ik dus helemaal blij , maar zodra we uit de kamer zijn en naast der loop op straat ofzo dan pakt ze me hand neit vast of geen oogcontact zoeken , naja de ene keer wel de andere keer niet . Maar het is een beetje vaag dus allemaal , gister zou ze blijfen slapen , maar toen belde ik haar nog van kwam je nog zij ze naja nee nietmeer nu , maar het was uit tussen die vriend van me en haar vriendin die ook bleef slapen , ze durft dus ook niet in der eentje . Wat denken jullie hiervan ? Wat moet ik doen ... Ik zit nu echt met zo een klote gevoel van vindt ze me wel leuk .. |
Eén van de grootste mysteries van het leven: hoe masturbeer je iemand anders :confused: ?
|
Vingeren ook goed
|
Het lijkt mij dat jullie al wel in een stadium zijn beland waarin je gewoon aan haar kunt vrágen hoe het nu eigenlijk zit.
|
Citaat:
|
Zij is niet echt een prater ..
Maar de eerstvolgende keer ga ik gewoon mezelf proberen te vragen aan der of ze me nou echt leuk vindt .. :bloos: Ik ben bang als het het niet wederzijds is dat de vriendschap dan ook heel anders wordt * elkaar gewoon zien als vrienden * Ik zou er ook kapot van wezen overigens |
Ik vind dit niet 'gewoon elkaar zien als vrienden'.
Volgens mij is ze gewoon verlegen, gewoon vragen. |
Ik denk dat jullie gewoon een avond moeten afspreken waarop jullie alleen zijn, en haar dan vragen hoe zij erover denkt. Misschien is ze wel bang dat jij haar niet leuk vindt, en dan blijven jullie in deze situatie. Gewoon de stoute schoenen aantrekken en vragen.
Succes ermee (y) |
Je mailtje is best moeilijk te volgen, probeer iets meer aan je schrijfstijl te doen, zodat mensen het begrijpen, en je makkelijk kunnen helpen.
Maargoed: Ik zou als ik jou was, het gewoon aan haar vragen, op een gegeven moment kom je vast op een punt dat je haar kan vertellen wat je voor haar voelt. Of je geeft subtiele ( of natuurlijk totaal niet subtiele) hints.. Die zijn leuk, en makkelijk te begrijpen voor haar:) |
Blijven is met een v
Wellis = Wel eens Bleven is met een v naast der loop = Naast haar loop zij ze naja nee nietmeer nu = zei ze: "Nouja, nee, nu niet meer." maar dan spel je "vindt ze me wel leuk" wel weer correct. Weet je wat, besteed eens net zoveel aandacht aan je typewerk als aan dit probleem, misschien vindt ze je dan wel leuk. |
Citaat:
De jongen in kwestie vraagt toch niet om zulke antwoorden |
Oke,
maar dit: 'hun blefen' :( |
Citaat:
Maar goed, mijn antwoord: Ik vind het echt idioot dat je een meisje vingert waarmee je geen relatie hebt. Noem het ouderwetse normen en waarden, maar als je alleen denkt met je geslachtsorganen vind ik het niet raar dat je nu niet weet hoe het zit. Denk er nog eens even over na, en dan weet je zelf het beste wat je moet doen, in plaats van de ongeïnformeerde forumbezoekers die niks van jou en je leven en je toekomstige vriendin weten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt voor de leuke reacties :rolleyes:
Doe er maar gelijk een slotje op |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
corrigeren met interpunctie ook.. overdaad schaadt! |
tering tyfus hier had ik echt moeite mee om te lezen werd er bijna scheel van
ontopic Volgens mij is ze gewoon verlegen, gewoon vragen. zoals iemand hei ral zei |
Citaat:
|
Jeetje wat een naar topic.
Vraag het haar gewoon, probleem opgelost. |
Citaat:
En dan nog niet eens weten wat "mastruberen" nou echt betekent... OT: Gewoon vaker afspreken en dan komt het vanzelf wel eens ter sprake. Ga geen 'nu moet je het echt zeggen hoor'-situatie forceren. |
Citaat:
Maar zoals je misschien was vergeten te lezen na de taalverbeterpunten, gaf ik aan dat de TS zijn hersenen eens aan het werk moest zetten en niet afhankelijk moet zijn van forummers, een maf meisje of een te vrije seksuele moraal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, iedereen heeft laten zien hoe goed ze spellingsfouten kunnen verbeteren en hoe goed men dáár weer commentaar op kan geven dus die discussie kan per nu wel gestopt.
|
Als jij jouw hand 'in' haar mag steken dan vindt ze je leuk of ze ambieert een carriere als handpop...
|
idd. óf t is een beetje een makkelijk sletje, óf ze vindt je leuk maar wil t niet zeggen. :p
|
óf het is een dom meisje dat denkt dat ze zich moeten laten vingeren omdat haar vriendin het ook doet.
|
Citaat:
|
Smokin' is de enige hier die het spel der verleiding enigszins snapt. Ik zal mijn steentje ook maar eens bijdragen:
--------- Giedje.. ik kan een heel uitgebreid antwoord gaan geven maar ik zal me beperken tot het nodige om je vraag te beantwoorden. Realiseer je dat meiden van deze leeftijd vaak van de hak op de tak springen wat betreft relaties, en dat sommige "avontuurlijke uitstapjes" voor veel meiden ook een experimenteel element bevatten. Ik kan niet beantwoorden of ze je leuk vindt, daarvoor heb ik meer informatie nodig. Ik merk dat je redelijk hard achter haar aanloopt. Ik wil je aanraden om de komende tijd het contact op een lager pitje te zetten. Het klinkt raar en het gaat tegen alle "common sense" in, maar dit maakt jou als potentiele vriend opeens veel interessanter. Ze gaat zich dan namelijk onbewust afvragen of jij haar nog wel interessant vindt en dat is precies het effect wat we willen bereiken! Grote kans dat zij dan contact met jou opneemt omdat vrouwen er nu eenmaal een hekel aan hebben om niet meer in de belangstelling te staan. Natuurlijk staat ze nog wel in de belangstelling, maar het gaat erom dat ze DENKT dat ze niet meer in de belangstelling staat. Ze zal dan alles doen om erachter te komen waarom ze niets meer van je hoort en het effect zal zijn dat zij achter jou aan gaat lopen in plaats van andersom. Je bent dan opeens veel interessanter voor haar. Hopelijk kun je mijn antwoord een beetje volgen. Hou ons op de hoogte. |
waarom vinger je een meisje die niet eens alleen bij je durft te komen?
waarom vinger je een meisje waar je niet eens een persoonlijk gesprek mee kan voeren? misschien is het tijd voor een goed gesprek. gewoon aan gaan. en daarna maar kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic - doe niet zo onzeker en ga gewoon vragen |
Citaat:
Zo zijn de vrouwen nou eenmaal.. Het is misschien lastig om te doen, maar door ff door te zetten zal je later een gelukkigere jongen zijn.. geloof ons.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |