![]() |
Poison the Well - Melkweg
Zaterdag 24 Maart staat de band in de Oude Zaal van de melkweg.
voorverkoop begint 24 Januari Kaartjes: 13 euro Nieuwe album komt 3 April uit en gaat Versions heten. |
Nu nog eens even You come before you (2003 alweer) opstaan, Lekkere plaat.
Elke plaat van deze gasten bleef goed en was op een bepaalde manier origineel. Maarja of ik ga weet ik nog niet. |
hmm weet nog niet, zaterdag is wel een vervelende dag voor een concert (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hier wil ik wel heen denk ik, ff kijken wat de support wordt.. |
Ik ben er iig bij.
|
hmm daar wil ik eigenlijk wel graag bij zijn (y) .
|
Citaat:
als er een leuke support is, ga ik wel. |
tof daar zou ik wel bij willen zijn. hopen dat ze nog andere shows in nederland doen
|
2x gezien en 2x beoordeeld als waardeloos, so no thx.
|
Live vond ik het ook matig laatste keer inderdaad.
|
ik vind het tegenwoordig op cd tof om te luisteren (altijd al gevonden trouwens)maar toen ze nog nummers van distance speelden was het voor mij toch wel zeker 100x zo interesant.
misschien dat ik wel ga kijken hoor, ik heb hier wat nummers van de nieuwe cd liggen, nog niet afgemixt enzo maar dat klinkt al wel veel belovend. wel veel cleane zang though. |
De straat is van mij.. Dit is me enige straat..
Ja, maar als ik een stoere rapper ben dan heb ik veul huizen en veul straten :rolleyes: |
verkeede topic^
|
ik vond een show in de goudvishal ooit van ptw wel erg gaaf, maar volgens mij vond ik het vanaf daar al bergafwaarts gaan dus tenzij die nieuwe plaat geniaal is zal ik wel niet gaan.
|
ik ging ze ooit live zien met dillinger escape plan in de melkweg maar ze begonnen een half uur eerder dus ik heb ze 2 minuten zien spelen ofzo
|
Hmm, leuke band, wellicht present (y)
|
Citaat:
|
nieuw album is gelekt,best wel anders dan het voorgaande werk. In bijna elk liedje maken ze gebruik van een slide gitaar wat soms irriteert.
|
gratis voor jaarleden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan kan ik hem morgen ongetwijfeld van slsk afhalen. (y)
heb er al lang niet meer naar geluisterd maar ben wel opzich wel benieuwd. |
hmz gratis, dat is wel relaxt.
misschien ga ik wel, kijken of ik iemand mee kan krijgen. binnenkort maar even dat nieuwe album downloaden (Y) |
tja
distance only makes the heart grow fonder is echt een wereldplaat. you come... is wel erg gaaf, maar het kan me niet uren boeien, zoals distance bijv. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pokkepesttyfusscheisse, wat een briljante plaat. (Y)
beste wat ik dit jaar tot nu toe gehoord heb. |
alsof een stelletje Americana/Roots muzikanten een hardcore band zijn begonnen. :cool:
|
Citaat:
|
hmm, dan ga ik het toch eens bekijken, die vorige plaat heeft me nooit veel gedaan.
|
vind niemand die slideguitar op een gegeven moment irritant worden?
|
Citaat:
hoe heet die nieuwe plaat dan? |
Citaat:
@Escapism: Versions |
thanks.
|
Nieuwe plaat is weer een goeie, maar denk niet dat ik er bij ben!
|
oké, nu ben ik benieuwd. snel even downloaden voordat ik dadelijk de trein instap
|
ik download hem nu net met 180 kb/s via azureus, over zo'n 4 minuten is hij klaar. Geloof dat onze router een goeie dag heeft vandaag haha.
|
haha of veel seeds.
|
Citaat:
|
waarom zegt iedereen hier dat ze poison the well een goede band vinden en hun cd's tof zijn, en komt daarna steeds de zin "maar ik weet nog niet of ik ga"
ik snap dat niet. (n) |
Ik vind poison the well echt een kutband, maar ik ga wel!
|
hahah :cool:
|
Citaat:
|
Eerst dacht ik, wel vet, maar minder. Nu denk ik, waanzinnige plaat.
Nou maar zien wat de tijd zal doen. Oh en voor de mensen die naar de show gaan: na het optreden treed in de cave the exposition op, ook wel grappig. |
Citaat:
als ik geld heb ook naat PTW. |
Citaat:
Ik ga ook btw. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |