![]() |
dingen om buiten te doen als je je verveelt
Wat weet jij voor leuke dingen om buiten te doen. En dan heb ik het over gekke dingen.
- over auto's rennen - flesvoetbal - knikkeren - zitten en naar iedereen kijken tot ze merken dat je kijkt - streaken - als een aap rondlopen - ??? vul het lijstje aan.. |
Net doen of je normaal bent. Leuk man! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah. Mensen geloven me niet altijd, maar vaak wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.frisbeewinkel.nl/images/a..._pro_ring.jpeg
Deze aanschaffen. Beste frisbees ever. Als je een tijdje oefent kun je gemakkelijk 80 m halen. |
Citaat:
|
Iets met spuitbussen en een (lege) muur?
|
Citaat:
|
Naar binnen gaan en iets nuttigs doen is ook een hele leuke! (y)
|
- Oude vrouwtjes helpen met oversteken ;)
|
Citaat:
|
voor een trein springen en dan proberen net op tijd weer weg te duiken, is leuk joh (y)
|
Een boek lezen en proberen nog enigszins intelligent over te komen.
|
Citaat:
TS is 18, dus ik neem aan dat ie wel wat verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Ze hebben bij ons op school af en toe zelfs workshops graffiti spuiten. En ik zei 'iets' met spuitbussen en een muur. Nou, je kunt er ze er ook tegenaangooien, of erop zetten en gaan blik gooien.. |
Citaat:
Citaat:
|
proberen om een appel van het hoofd van je vrienden af te schieten en andersom.
over winkelwagentjes rennen is ook een uitdaging want die schuiven wat is streaken? :o |
@ TS: En jij bent 18? :s
|
als een aap rondlopen????????? wat moeten we daaronder verstaan? a la gorilla op je borst slaan, als een brulaap je bek opentrekken, als een ringstaartmaki zijwaarts jumpen of als een chimp of orang van tak tot tak slingeren?
Verduidelijk jezelf. |
Citaat:
HAHAHAHAH :| |
Citaat:
|
enne, TS beter ga je gewoon voetballen of iets leuks doen, geen spullen slopen of mensen lastig vallen (n)
|
Citaat:
|
Het station zoeken.
|
Google maar eens bij afbeeldingen op 'streaker' :o
|
Waarom heb ik dat ook echt gedaan? :( :|
|
Citaat:
|
Hardlopen.
Fietsen (naar het station). Bier halen. Staan op een verjaardag met een vuurkorf en marsmellows. |
Citaat:
|
met je piemel spelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien is het beter om een apart topic over verantwoordelijkheidsgevoel te openen. Ik ben zelf iemand die van mening is dat het kind altijd in je blijft zitten en doe gewoon waar ik zin in heb. Weet dat veel van jullie dat asociaal vinden dus je hoeft het hier niet meer te typen.
Over auto's rennen is helemaal niet zo moeilijk als het lijkt en heb dat alleen gedaan toen ik zat was. Streaken heb ik nog nooit gedaan en hoe je als een aap rond gaat rennen moet je zelf weten. Ik zoek geen dingen als bier drinken of jointjes roken of autorijden want dat kennen we al. Gewoon gratis dingen waarbij je niet teveel anderen stoort(enige mate mag nog wel dan) en wat gewoon echt leuk is :p |
Hangen!
|
|
Vroeger ......
Toen deden we altijd ballonnen om de uitlaten. Bam! En een vaag gezicht zo van: ' huh???' En lache! (Toen) |
Stoepkrijten blijft leuk! :bloos:
|
Met vuurwerk spelen zodat je hier niet meer kunt posten!
|
vuurwerk afsteken
rondhangen spuitbussen speurtochten maken voor kliner brioetjes susjes neefjes enz |
Bellenblazen, als de zon schijnt is het mooier (y)
|
Citaat:
Citaat:
|
wat een kuttopic, slotje :o
|
Citaat:
|
haa lekker gek doen joh
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |