![]() |
Bobby
Bobby
Copyright © 2006 Weinstein Company Revisits the night Robert F. Kennedy was gunned down at the Ambassador Hotel in 1968. With an incredible ensemble cast portraying fictionalized characters from a cross-section of America, the film follows 22 individuals who are all at the hotel for different purposes but share the common thread of anticipating Kennedy’s arrival at the primary election night party. Cast: Harry Belafonte .... Nelson Joy Bryant .... Patricia Nick Cannon .... Dwayne Emilio Estevez .... Tim Fallon Laurence Fishburne .... Edward Robinson Brian Geraghty .... Jimmy Heather Graham .... Angela Anthony Hopkins .... John Casey Helen Hunt .... Samantha Joshua Jackson .... Wade Ashton Kutcher .... Fisher Shia LaBeouf .... Cooper Lindsay Lohan .... Diane William H. Macy .... Paul Svetlana Metkina .... Lenka Janacek Directed & written by: Emilio Estevez Trailers & More: http://www.bobby-the-movie.com/ In de bios sinds 17-01. Wie heeft 'm al gezien??? |
Ja, ben erg benieuwd maar ga er niet voor naar de bios. Ben benieuwd naar de reacties van mensen die hem wel al gezien hebben.
|
Ga morgen ernaar toe dus dan zal ik laten weten hoe hij was:)
|
Wat een cast :eek:
En ik ben ook heel benieuwd! Had er al een tijdje geleden iets over gezien bij Oprah :o |
Het had wel iets:). Ja, nogal vaag natuurlijk maar ja... moeilijk om er veel over te zeggen vind ik.
Uiteindelijk zorgt de veelheid aan karakters er wel voor dat er niet écht aan uitdieping kan worden gedaan, maar het idee om dat hotel als basis te nemen en al die verschillende mensen te laten zien geeft wel een soort van 'compleet' gevoel. Ja, het is dus niet echt uit te leggen:p. |
Goeie film (y)
Wat ik erg mooi vind is dat elk verhaal een eigen sfeer heeft, en zo blijven de verhalen die op 1 of 2 na inderdaad geen diepgang hebben toch boeiend. Ook het verschil tussen het eerste grote deel van de film en het eind is groot en vond dat wel ballen hebben. Laurence Fishburne is trouwens een van de weinige die zijn grote naam echt waarmaakt |
ik ben wel benieuwd, vind t wel een interessant gegeven.
en william h macy speelt er in mee :) |
Ik ga zaterdag, heb er zin in.
Zo'n giga bekende cast, :eek: ben benieuwd. |
Ja gezien. Mooie goede film. (Y)
Ik moest zelfs een traan laten op het einde. Ohohoh. :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |