![]() |
[gez]
Ik ben opzoek naar de CD van Daft Punk: Discovery. Maar deze moet inclusief de creditcard zijn, die wil ik graag aan me verzameling toe kunnen voegen.
LP's van Daft Punk zijn ook welkom |
Die heeft mijn zus net gedumpt bij mij. :)
De creditcard zit erin al1 de cd is pleite, zal nog even navragen. |
Goed. Als ik al het pasje heb ben ik tevreden. Die schijnt nergens meer verkrijgbaar te zijn. De internetclub waarmee je toegang hebt met het pasje bestaat al een aantal jaar niet meer.
|
Heb laatst Human After All op 2LP gekocht bij de Plaatboef voor maar 10 euro :)
|
Ik luister net Technologic. Sorry voor de offtopic reactie.
Ik kan je niet helpen aan cd's. |
|
$38.18 :(
|
Cornel. De CD's en LP's die ik nog zoek zijn niet verkrijgbaar of leverbaar meer. Vaak promo's en buitenlandse versies.
Tuurlijk kan ik er nog wel via het web aankomen, maar dat is vaak te duur, duurt te lang, en is onbetrouwbaar. :) En serieus, ik heb zeg maar al ... veel. |
Dat was me nog een tijd ja. Moest je de DAFTPUNK player downloaden en installeren, kortom adware van hier tot tokio om die twee extra tracks van hun te luisteren. Enorm instabiele software natuurlijk. De poster bij het album was wel weer okay.
|
Citaat:
|
Ik heb hem, zelfs met promosticker, maar helaas, die gaat niet weg. Dus een vrij nutteloze reactie :).
|
Jah, heb een aantal CD's met de promosticker. De CD-maxi single van Something about us en Daft Club hebben beiden de promosticker.
Maar aan lenen heb ik niks. Ik hoor her en der dat mensen het pasje nog wel 'ergens' hebben liggen, maarja :p |
Citaat:
|
Maar heb je hem incl. het pasje?
|
ik heb die cd ook, geen idee of het pasje erbij zit , ik zal wel eens kijken
|
Up:
Is er al gekeken, Moya, mezmerized ? Edit: En Mutant... valt er echt niks te regelen :( |
Citaat:
Vaak staat de tekst ook op het middelste gedeelte van de CD gedrukt, zoals bij deze CD. http://img266.imageshack.us/img266/4...nen0012dm5.jpg |
Ik heb momenteel al 3 Promo CD's. Technologic, Alive 1997, en One More Time.
Promo's zijn altijd welkom. Maar daar ging de laatste post niet over. De promosticker waarover vertelt werdt, is een sticker die meestal op het CD doosje zit met korte uitleg ( promoten ) van de CD. |
Ik ben nu even mezmerized:
Ik heb geen cd, die schijnt al eeuwen kwijt te zijn. (ze had er een andere in bewaard) Alleen het pasje dus. |
Zou jij het pasje willen verkopen ?
Edit: Met het CD-loze 'doosje ' erbij? |
Ja hoor..:p
|
mijn pasje + cd zijn spoorloos..
|
Zou je met mij dan contact willen zoeken?
Mijn email: JantjeWullems@hotmail.com :D :D :D Alvast bedankt. Over de prijs worden we het vast wel eens. |
Wat wil je voor het pasje geven?
|
Momenteel niet veel. Ik heb van bliepp het pasje incl. de orginele cd hoes overgekocht.
Als je er niks mee doet wil ik hem van je overnemen, maar dan wel gratis omdat ik hem zelf al heb. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |