![]() |
Verkeerde afslag.
De woorden, frasen, strofen
die ik mijzelf verplicht te maken krijgen gehoor, mijn waanzin kroonde hem eens tot de mijne, maar het deed me niets, niets dan gapen, dan ongevallen bladeren rapen in de zomer. Alleen jóuw blikken doen me zwichten, mijn ogen openen en dichten en als je struikelt over mijn lippen brengt mij dat uit evenwicht. Deze stuur ik misschien in naar Kunstbende2007. Verstandige keus? (Het thema is trouwens liefde.) |
Alleen jóuw blikken doen me
zwichten, mijn ogen openen en dichten Geniaal. het deed me niets, niets dan gapen, dan ongevallen Misschien kun je hier iets beschrijvende worden, want ik kan er geen chocola van maken. (misschien is dat persoonlijk?) Ik ben niet goed genoeg met gedichten om te kunnen bepalen wat geschikt is voor de kunstbende, maar ik heb wel betere gedichten gelezen. Het lijk me wat warrig, zeker omdat je ook het thema aan me moet uitleggen. |
Ik vind dat je er wel op vooruitgaat! De eerdere dingen die ik van je las vond ik niet zo mooi als deze. Dus ik denk dat het een verstandige keus is als je deze ook opstuurt.
|
Vooral de laatste strofe vind ik sterk (y). Die daarvoor gaat op zich ook nog wel.
|
Bedankt Macademion, LiefsvanHier en Halogeen :).
|
Alleen jóuw blikken doen me
zwichten, mijn ogen openen en dichten Dit is het mooiste stuk ervan alleen voor mijn gevoel zit de enter op de verkeerde plek (kan ook aan mij liggen, ik hou meer van de iets logischere plaatsen van het afbreken van zinnen).. het begin kan denk ik wel beter, maar hoe vind ik wel moeilijk om te zeggen. |
Dat is een hele mooie strofe ja.
Het begin viel me wat tegen, omdat er vaak gedichten beginnen met woorden, strofen, frasen, zinnen, letters of iets dergelijks. Maar over de rest van het gedicht kan ik niet veel negatiefs zeggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |