![]() |
soms
soms
doet luisteren meer pijn dan ik wil dragen zijn mijn antwoorden korter dan jouw vragen mijn wensen groter dan wat werkelijk kan is liefde meer dan houden van soms doet praten minder pijn dan ik had verwacht zijn jouw antwoorden positiever dan ik dacht jouw wens niet dat wat je mist is liefde groter dan je wist soms doet zwijgen meer pijn dan alles bij elkaar zijn antwoorden snel maar nog lang niet klaar blijken wensen onverwachts te worden vervuld is liefde een zaak van engelengeduld |
Ken het ergens van....
Maar het is mooi. |
:)
|
Citaat:
liefs, |
Kijk dat bedoel ik nou..
Dit is een stuk mooier en origineler. het rijmt, maar het is speciaal en doet niet simpel en gemaakt aan. Ik zou zelf er toch iets langere zinnen van gemaakt hebben, maar de losse delen brengen pauzes in lezen met zich mee en dat heeft ook wel wat. Ga zo door! (Dat mensen he herkennen wil toch niet zeggen dat het niet door onze scorpio geschreven is mag ik hopen?) |
Citaat:
kan best zijn dat iemand hem al kent want heb hem een keer op een gedichten site gezet (is jammergenoeg adres vergeten want wou meer posten) |
Citaat:
Ik zal 't wel van die gedichtensite kennen dan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |