![]() |
Hoeveel boeken MOET ik nu lezen??
Ja! morgen heb ik dus ook mondeling examen Nederlands, MAAR...
wat ik dus lees: in het studiekrantje staat: "10 tot 15 boeken" maar in het andere krantje staat "20 titels"!!!! Wat moet het nu wezen?? Ik doe HAVO oude stijl.... en ja, ik weet, beetje laat :o :) |
geen idee hoeveel boeken je moet lezen
*doet nieuwe stijl, ofzo??* Maar ik moet 8 punten lezen, en volgend jaar 12 (weet alleen niet of dat 12 in de 5e is of 12 in totaal, 4e en 5e) Maar je bent iid wel erg laat... |
Havo oude stijl is toch 20? VWO oude stijl zijn er vijf meer...
Voor vreemde talen (engels, duits, frans) moet je 10 tot 15 titels lezen.. |
Da's afhankelijk van je school, is geen standaard aantal voor...
|
Citaat:
|
Oude stijl toch ook niet? Stond dat echt vast?
|
Citaat:
|
Jah, het wás dus 20 titels....wat een wouzen!!!
Ik had er 18 opgezet, maar het was ze nóg te weinig! :mad: stomme 5.0 voor m'n mondeling, daar ging m'n 8 voor het schriftelijk! (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, dan was het per school verschillend...
Ik had er 25, en heb ze allemaal gelezen ;) Voor Nederlands stond de lijst voor mij gewoon vast, kon niet kiezen. Voor Engels moest ik punten lezen, per boek werd de moeilijkheid bepaald. Veel makkelijke boeken, betekende 20 boeken lezen, veel moeilijke boeken, betekende 15 boeken lezen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nope, ik moest echt 20 boeken lezen .. elk jaar 10 stuks. Probleem was alleen dat ik het dus niet deed :o
|
Citaat:
|
Ik heb er gelovik 4 gelezen van de 12 die ik moest lezen (ja, eerste jaar tweede fase). En de rest met uittreksels gedaan...
|
Citaat:
Lukte mij toen niet .. nog niet eens de uittreksels had ik goed geleerd :o met als gevolg dat ik een 1 voor mijn mondeling had.. Was wel geslaagd echter .. had voor mijn opstel, tekstverklaring en luistertoets een reeks zevens en achten :D |
Citaat:
Voor mijn mondeling had ik een 9... Waarom? De leraar vond dat ik alles zo goed had onthouden, alsof ik ze pas gelezen had :o |
Citaat:
|
Citaat:
Mag ik je ehmmm... toevoegen op MSN? Lijkt me wel leuk namelijk... |
Citaat:
|
Damn dus hvl boeken moet ik nu lezen? :eek:
|
Eentje voor elk jaar dat dit topic oud is
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |