![]() |
woon jij in een studentenhuis?
dan wil ik ook graag je mening over een programmatje die ik voor mijn huis heb gemaakt, iedereen mag het gratis gebruiken, studeren is al duur genoeg, dus zeg maar hoe ik 't gebruiksvriendelijker kan maken :)
huisrekening + eetlijst voor studenten: http://www.mycookiejar.nl |
Ik woon in m'n eigen huis maar bedankt hoor!
|
Woon sinds kort zelfstandig, maar 't idee van je programma is goed (Y) Dat deed ik altijd met de hand, duurt toch aanzienlijk langer.
't is alleen niet altijd even leesbaar. Het groen op grijs bijvoorbeeld :o |
Citaat:
|
Citaat:
:D :D (y) |
programmaatje is best handig. Wel staan er wat spelfouten in het bevestigingsmailtje en op de site.
* Jij (of iemand anders met jou mailadres) ==> Jouw moet een W achter *1. Wie betaald wat wanneer er iets word ingevoerd?==> Betaalt moet met een t *2. Wat gebeurd er met iemands saldo wanneer hij wordt verwijderd?==> Gebeurt moet met een t Misschien vind jij het onzin, maar ik kan me erg storen aan fouten... :o |
dankje mensen! :) ik heb de door jullie gevonden fouten verbeterd! mijn d/t is idd erg slecht :P en het groen heb je helemaal gelijk in. Helaas ben ik grafisch ook niet zo'n wonder...maar is het gewoon handig/functioneel, ik hoop dat ik binnenkort eens iemand tegenkomt die teveel vrije tijd en voor veel creativiteit heeft!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
nog mee?! :) |
niet nodig, hoewel ik wel een studentenhuis woon
|
Citaat:
edit: Er staat ook ergens: 'demo word nu ingelogd...' => WordT |
haha, dankje! heb het verbeterd.
Waarom zou je het wel/niet gebruiken? Wat zou er anders moeten? (o.a. Per) |
Wij wonen hier met 4 man, er hangt een huislijst en andere dingen verekenen we direct. Zo'n programma vind ik teveel moeite eigenlijk
|
Citaat:
|
Ik woon in een studentenhuis. Maar aan eetlijsten en dat soort gedoe doe ik niet. Nou deel ik op zich ook weinig met huisgenoten.
In het huis waar ik eerder woonde was dat anders, maar ook daar geen eetlijsten. Ik vind dat allemaal veel te formeel ofzo :S |
Ik woon wel in een studentenhuis, maar we kopen ons eigen eten. Schoonmaakspul enzo doen we wel samen, maar dat doen we gewoon een beetje om en om, dat komt niet tot op de cent nauwkeurig. Maar voor huizen waarin ze alles samen doen lijkt het me wel handig :)
|
Op zich wel handig, maar bij ons zou 't niet echt werken, omdat iedereen altijd pas op de dag zelf bedenkt of ie wel of niet thuis eet.. :p Wonen ook maar met z'n 4en, dat scheelt. En van de gemeenschappelijke boodschappen worden de prijzen op een lijst geschreven en aan het einde van de maand verrekend, maar dat is ook nooit heel veel. Gebruik het dus niet, omdat het nogal uitgebreid en onnodig voor ons huis is, maar het idee is goed.
|
bedankt voor de feedback :)
Citaat:
opzich is het echt handiger dan een lijst bijhouden vind ik, maar daar is de demo ook voor :) |
Nee, woon met 2 vriendinnen in een huis. Maar heb niet echt een lijst of programmaatje nodig:)
|
Citaat:
|
Yep, woon in een studentenhuis met vier andere studenten (y)
|
Doe me een lol, zeg. Studentenhuizen :|
|
ehm, ik woon in een huis met studenten ja. Maar ik vind dit overdreven formeel en irritant. Er is wel een schoonmaaklijstje en een potje voor wcpapier en allesreiniger etc. Maar voor de rest moet ik niet aan al dat gedoe denken:). Het is natuurlijk wel leuk voor degenen die dat handig vinden he.
|
Ik woon op kamers, maar niet in een studentenhuis. :)
|
De 'wat is het' kolom is niet te zien in het logboek, is dat de bedoeling?
|
Citaat:
wel jammer dat alleen drukke studentenhuizen 't echt zullen gebruiken. Maarja, wie weet! |
Studentenhuis? Ik noem het liever een penthouse.
|
Ik woon op kamers in een gebouw met 7 kamers en 4 studio's. Is dat een studentenhuis? Of is een studentenhuis zo'n gebouw van de unief met heeeeeeel veeeeeeel studenten op meerdere gangen en verdiepingen? Want dat heet bij ons een home.
|
hmmtja, wanneer is iets een studentenhuis, was wel netjes geweest als ik dat vooraf gedefinieerd had bij de poll.
zodra je je toilet, douche, keuken, of allemaal moet delen met minimaal 1 andere persoon die niet je partner/familie is ofzo? |
Citaat:
|
Een studentenhuis is 1 huis waarin meerdere studenten wonen zonder dat hun ouders er ook wonen oid. Een appartementje mer daarin 2 studenten is een studentenhuis, een verdieping met daarin 12 studenten ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu eten we bijna niet samen, en als we het wel doen is t meestal bijeenrapen van eten bij iedereen en rekenen we dus niets. Ook is het met zn vieren makkelijk communiceren wie er wanneer mee wil eten en wil koken. Daarnaast schrijven we aankopen voor het huis (wc papier enzo) op een lijst die in de keuken hangt, als die vol is (3 keer per jaar ongeveer) rekenen we uit wie wat betaalt heeft, dat kost misschien 10 minuten werk. Is dus gezamelijk minder dan een aantal keer per week inloggen en een programma bijwerken. |
ik woon in een studentenflat, is altijd ieder voor zich geweest, ook in mn vorige woning
|
Ik woon in een studentenhuis samen met 8 anderen en we doen alles met de hand, wat erg goed werkt :p
Sites kunnen crashen, papier niet :o |
MieX: ok, bedankt voor de omschrijving :)
Citaat:
|
Ja, maar ik eet nooit met de mensen hier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik woon in mijn zelfstandige spacebox woon-unit, om maar even met quasi-stoere termen te gooien.
|
nee maar
lijkt me wel handig |
layout maar es aangepast enzo...beter?
|
Ja ik woon in een studentenhuis. Maar ik heb verder geen interesse.
|
Citaat:
|
Nee, thuis. <3
|
twaalf
|
Ja
Dat groen is nog steeds spuuglelijk en het lijkt me niet nuttig (totaal niet zelfs) om per mail mijn roomies ervan op de hoogte te brengen dat ik wel/niet mee-eet, dan schrijf ik het wel op de koelkast/het postvak oid. Dat leest iedereen vaker dan zijn/haar mail. |
Je bent de Em-Te vergeten!
|
Nee, ik woon niet in een studentenhuis. Heb wel 2 jaar op kamers gewoond, maar dat was niet echt wat je zegt een studentenhuis. ;)
|
Maybe later ;)
|
Nee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |