![]() |
leerlingen mishandeling
wat vinden jullie hiervan?
Gisteren heeft een gymleraar (niet van mijn school maar de school der naast) mij bijna in elkaar geramt. En het is nog zo dat hij helemaal fout was. Zal ik het aanmelden? |
Tuurlijk, hoppa naar je mentor drmee :)
|
Citaat:
lichamelijke mishandeling mag totaal niet nee maar ik heb zo'n idee dat je niet helemaal objectief bent |
Citaat:
en idd, mentor. je hoeft hem niet voor het hoger gerechtshof te slepen. |
Niet opgeven bij het gerechtshof?
Ik denk dat de politie hier dus echt wel iets mee doet! En terecht. |
Citaat:
Niet dat slaan goed te praten is natuurlijk.. maar zonder dat je het hele verhaal kent roepen dat ie naar de politie moet vind ik een beetje overdreven. |
Wat er ook aan vooraf gegaan is, als hij je echt geslagen heeft (dus niet een duwtje ofzo) zou ik altijd aangifte doen bij de politie, zeker gezien het feit dat je minderjarig bent. Tevens zou ik het op je school (bij je mentor of afdelingsleider ofzo) melden. Maareh.. wat zeggen je ouders dan? Die willen toch ook wel dat je naar de politie gaat?!
|
mm zijn er ook filmpjes van op internet dat zou wel chill zijn.
Maar je hebt 2 opties of je slaat hem een keer terug of je geeft hem aan. |
gewoon terug slaan naar de politie gaan is zo zwak
|
Bijna in elkaar rammen is niet in elkaar rammen.
|
ik heb het aan de mentor vertelt maar niet zo dat ze iets aan hem moet doen maar alleen te vragen waarom hij dat deed.
Hij zij dat hij spijt er van kreeg. Hij zegt dat hij niks ergs wou doen, alleen maar bang maken. hij zij ook tegen me 2dagen later dat hij mij hoorde hem uitteschelden toen ik de gymzaal uitging met een paar vrienden. Maar ik scholde niet hem uit maar een vriend. Hij zij ook tegen de mentor dat hij later snapte dat het niet voor hem was |
Homeys fo life eh :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |