![]() |
Het grote CWI Zuigt topic
Voor iedereen die helaas al eens met het CWI te maken heeft gehad. Spui hier je gal!
Ik baal vooral van het papierwerk en de domme fouten die ze maken en dan heb ik het nog niet eens over die site van ze, die het bijna nooit goed doet! Om gek van te worden! :mad: |
Ik houd niet van domme, werkloze mensen. :)
|
En als je gaat werken hoef je ook geen contact met het CWI te hebben (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Centrum voor Werk en Inkomen.
Er komen heus niet alleen uitkeringstrekkers daar :nono: schaam jullie diep. |
Dat soort instanties zijn een papierwinkel. Wie goed omgaat met die papierwinkel heeft geen problemen. Wie dat niet kan of wil krijgt wel problemen.
Over hun ziektebroertje de UWV bijvoorbeeld heb ik geen klachten, prima afhandeling. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gutgut, wat een gefrustreerde mensen hier :D
|
Dit kan beter het werklozen-zuigt topic worden. Maar ik wil nog wel even duidelijk maken dat ik niet alle werklozen domme luie mensen vind; vooral voor mensen die iets ouder worden is het ontzettend moeilijk om een baan te vinden.
|
Ik wilde ook idd niet iedereen op één bult gooien. Het heet echt niet voor niets het centrum voor werk en inkomen - het is toch het voormalige arbeidsbureau?
|
agree CWI zuigt.
En voor alle mensen die het beter weten en mensen die daar komen domme werklozen vinden. Wat vind je hier van? Mijn moeder is ontslagen door haar werkgever vanwege een faillesement, zij is al boven de 40. Nu is ze werkloos, denk je dat mensen om zo iemand staan te springen? Dat ze overal met open armen wordt ontvangen? Dat zij niet wil werken, maar als ze had gewild morgen al een baan zou hebben? Helaas de realiteit is anders, ze is te oud en te duur. En wat doen die rakkers van het CWI? 10 keer hetzelfde formulier opsturen, werkbriefjes die elkaar overlappen, telefonistes die elkaar tegenspreken, papieren die kwijtraken. Het is daar 1 enorme teringzooi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
IBgroep SVB IND CWI met allen negatieve persoonlijke ervaringen en of ervaringen uit de omgeving. |
Ach, iedereen moet wel eens een papiermolen door, dat is niet om jou Persoonlijk.
|
Ze hebben me destijds prima geholpen (al moest ik wel naar zo'n domme voorlichting van één of ander project, waarvan al van tevoren vaststond dat ik er toch niet aan mee zou kunnen doen :rolleyes: ).
|
Citaat:
En daarna kreeg hij dus ook te maken met het CWI, stelletje debielen ook daar ja. |
Ik heb ook bij de SVB gewerkt: wat een chaos. Dat komt door Apollo, hun computersysteem, wat niet bepaald gebruikersvriendelijk is. Daar kun je pas een beetje mee uit de voeten als je er al minstens een jaar werkt. Ook zijn ze nu papierloos, en dat heeft het er niet overzichtelijker op gemaakt.
Verder zijn de competenties erg verdeeld: een beoordelaar moet vaak verplicht expertises opvragen van andere afdelingen op andere kantoren. Dat gaat vaak mis of duurt heel erg lang. |
Citaat:
|
Mijn vader heeft er nogal wat gedoe gehad, slechte communicatie vooral. Maar gelukkig heeft hij nu weer fulltime werk (y)
|
Ik ben al vanaf vanmorgen half negen aan het bellen om uberhaupt een afspraak te krijgen daar voor verdere inschrijving -_-'
|
Heel herkenbare klachten!
|
Uitzendbureau--->baantje. Maakt niet uit wat voor baantje, maar het houdt je uit de klauwen van het CWI.
|
Citaat:
|
Ben ik blij dat ik mijn geld van het UWV krijg, altijd stipt op tijd iedere maand. Daar kan het zuigende CWI niet aan tippen. ;)
|
Ben blij dat ik mijn geld alleen maar van de baas krijg (y)
|
geen problemen met die mensen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |