![]() |
[Gez] Biermatjes
Wie heeft biermatjes voor deze verzamelaar? Of wie weet waar ik er kan kopen? Reageer hier!
|
biermatjes?? bedoel je daar bierviltjes mee?
|
Citaat:
http://www.hertogjanverzameling.nl/a...at%20bruin.jpg Deze heb ik zelf nog niet btw, tis maar plaatje van google. |
Misschien moet je het eens via marktplaats proberen. Daar staan weet ik veel hoe veel verzamelingen op.
Succes! |
Ik heb er nog wel twee liggen van de Large, maar weet niet of je alleen biermerken zoekt? (Die heb ik zelf gewoon in gebruik namelijk ;)).
|
Citaat:
|
De Large is een merchandise magazine en dus niet jouw interesse, de rest doe ik niet weg ;)
|
Ik herinner me dat we daar stapels van hadden van Palm in het restaurant waar ik werkte jaren geleden. Ik denk dat je het best eens kunt vragen in een taverne ofzo, daar willen ze dat nog gebruiken/hebben denk ik. Misschien krijg je er een.
|
wat ben je bereid te geven voor een matje (exclusief verzending)
|
Ligt eraan welk merk, staat, etc. Maar niet hoger dan 5 euro, of het moet wel eentje zijn die ik per sé wil hebben :)
|
ja ik kan al het geld gebruiken dat er te vindne valt..al is het niet veel:-)
Tis er eentje van Palm en eentje van Ops-ale |
Citaat:
|
Nee ik zit nu thuis en de matjes liggne in Leuven. Maar zodra ik er weer ben zal ik foto's maken. Kan nog wel 2 weekjes duren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |