![]() |
Enquete onderzoek
Hallo,
Ik doe een onderzoek naar het backpackers/reis gedrag onder studenten en scholieren. Daarbij heb ik jullie hulp nodig! Zouden jullie zo vriendelijke willen zijn om deze in te vullen? De enquete bestaat uit 15 vragen, wat hooguit 5 minuten van je tijd kost. Klik hier voor het deelnemen aan de enquete Alvast bedankt! Groetjes Evelien |
ps. Ik heb dit expres niet op het reisforum geplaatst, omdat ik het backpackers/reis gedrag van de gemiddelde scholieren en studenten wil weten. Niet alleen van degene die al reizen of dat van plan zijn.
|
Graag gedaan.
|
Citaat:
|
Done.
Een kleine opmerking: bij de antwoorden bij de verblijfplaats op reis mis ik de optie 'vrienden' |
Citaat:
|
Citaat:
|
you're welcome
|
áls ik ga backpacken/ rondreizen, wil ik het liefst lowbudget slapen en eten, maar net als vraag 7 ´misschien`. en vraag 13 vind ik ook op andere situaties toepasbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had hem al gedaan
maar bij hoelang heb ik dus minder dan een maand ingevult omdat ik dacht hoelang :bloos: |
@ Sarah en:
Citaat:
En wat is jullie leeftijd? Dan kan ik jullie ingevoerde gegevens verwijderen ;) En kunnen jullie als je het nog wilt opnieuw invullen. |
klaar...
|
Hey !
Iedereen die de enquete heeft ingevuld: Heel erg bedankt!! Ik heb alleen nog veel meer hulp nodig! Dus heb je nu toch niet zo veel te doen? Of misschien wel. Het duurt maar 1 minuutje en je zou me heel blij maken.. (y) |
done :)
|
Gedaan :)
Waarvoor is het eigenlijk precies? |
Citaat:
Onderzoek naar het backpackers/reisgedrag en hoe daarbij (in kleine opzichten) met armoede in de wereld wordt omgegaan. |
Waar blijft de invloed van het Mannelijk geslacht?
Slechts 20% is man die de enquete tot nu toe heeft ingevuld! Mannen, laat je horen! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Up
|
nog een keer up :o
|
gedaan :)
|
gedaan ook.
|
Uperdepup
|
Citaat:
|
Deze enquete heeft er nu wel lang genoeg gestaan. Niet meer uppen ajb.
|
Citaat:
Van de 72.156 leden hebben er nog maar 114 de enquete ingevuld. Ik begrijp natuurlijk wel dat een veel kleiner deel actief is op het forum of dit topic, maar ik denk wel dat het percentage van respondenten voor mijn enquete kan toenemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |