![]() |
Carving Europe's Epitaph Vol 2: Necrophagist, Misery Index + more
12 Maart in de W2:
http://a736.ac-images.myspacecdn.com...9349ff2397.jpg van de site: Maandag 12 maart Necrophagist + Misery Index + Origin + Diskreet Zaal Open: 19.30 uur Aanvang: 20.00 uur Entree: Euro 13,- Necrophagist Wie niet beter zou weten, zou bij het beluisteren van Necrophagist's meesterwerk Epitaph denken dat deathmetalpionier Death samen met frontman Chuck Schuldiner uit de dood is opgestaan. Zo extreem snel, virtuoos en ongekend melodieus klinken de songs op het album. Necrophagist komt echter uit het Duitse Karlsruhe en wordt voorgezeten door Muhammed Suicmez die de groep in 1999 begon als eenmansproject. Neemt niet weg dat de band een groot technisch superlatief is, waarbij enkel de diepe grunts van de zanger zich aan de originaliteit onttrekken. Misery Index De laatste keer dat Misery Index uit Baltimore zijn deathmetalklanken ten gehore bracht in Nederland was als voorprogramma van Fear Factory. De band komt vast stukken beter tot zijn recht te midden van de drie huidige tourgenoten. De songs van albums als Retaliate en Discordia hebben namelijk net zoveel gemeen met die van Necrophagist, Origin en Diskreet als met de razende mix van deathmetal, grindcore en hardcore die Dying Fetus, Terrorizer en Brutal Truth maken. Origin Origin is continue onderhevig aan bezettingswisselingen. De kwaliteit van de muziek heeft hier gelukkig nooit onder te lijden gehad. De hyperagressieve metal op de meest recente platen Informis Infinitas Inhumanitas en Echoes of Decimation is een monsterlijk geoliede samenkomst van diepe grunts, ijzige screams, stotende gitaarpartijen en ongelooflijk ingewikkeld drumwerk. Diskreet Deathgrindband Diskreet komt uit Topeka, Kansas en bestaat pas sinds 2003. De groep toerde eerder met bands als Origin, The Red Chord en Incantation en heeft zichzelf ten doel gesteld om complexere en lompere songs te schrijven dan de leden deden bij hun vorige acts. Het zelfgeproduceerde debuutalbum zal binnenkort verschijnen. |
Kansas-based death metallers ORIGIN have been rejoined by drummer John Longstreth. The group will embark on a European tour with NECROPHAGIST and MISERY INDEX beginning on February 8 in Trier, Germany. Credited with having created some of the most challenging and devastating death metal in its three-album career, ORIGIN was a late addition to this blistering package as the replacement for COLDWORKER, who had to pull off the trek due to "scheduling conflicts." Dubbed the "Carving Europe's Epitaph Vol. II" tour, the bill is rounded out by BURNING SKIES opening the first half of the tour while U.S. act DISKREET will be opening up the second half of the tour.
For a list of confirmed tour dates, click here. ORIGIN's third full-length CD, "Echoes of Decomation", was released in March 2005 via Relapse Records. w00t, Longstreth! dat wordt dus echt blazen die avond. |
ja wordt gezellig. ik heb ook nog wel een slaapplek, mocht je niet meer naar valkensweerd terugkunnen.
|
Citaat:
|
Boah, mokersharde line-up!
Speelt deze package alleen in de W2? |
wacht even.... dit mag wel gepost worden en als de Goudvishal het doet is het niet cool en flikker op en deja vu en wat al niet meer.
Explain! -Suzanne |
lol, reflections heeft ook al een account.
ik heb the red chord op staan! |
Citaat:
|
I know ... ;-)
Maarre.. het is meer 's om die discussie eens aan te zwengelen. Waarom een Light The Fuse wel en een Goudvishal niet bijv. Kijk ik vind dat er duidelijke regels moeten zijn. Messageboards worden zowiezo anders een beetje een zooitje. Maar dan wel consequent zijn. -Suzanne |
Citaat:
En qua regels werkt het als op elk ander board. Hoe langer je er zit; hoe meer credits. In de praktijk althans. |
Suzanne, Light The Fuse mag omdat ik dat zeg, dat snap je wel he :)
|
GODVER
ik dacht er toenstraks dus even aan. dus gelijk even checken toennet, en ik zag de bui al hangen.... en jaar hoor, deze show valt samen met .....and you will know us by the trail of dead. GODVER KUTZOOI BAH HAAT KANKER dus even kijken hoe en wat. pff |
Citaat:
|
Citaat:
--> meldpunt & mededelingen! |
Citaat:
|
Hard! Maar beroerd dat het in de W2 is, net even te ver weg :(
O wacht, op die datum ben ik snowboarden. |
Aanwezig.
|
Ik twijfel nog, waarschijnlijk ga ik alleen als ik de vrouw zo gek krijg om mee te gaan.
|
|
zeker vet. Misery Index was toch wel de favoriet bji mij, alhoewel Necrophagist zeker op en top bruutheid was.
|
Citaat:
En Origin vond ik eigelijk vrij suf, wist me totaal niet te boeien. |
Citaat:
|
jongens, die bassist van origin \m/
|
\m/ die van necrophagist kon er anders ook wat van
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |