![]() |
Doe je wel eens aan zelfbevrediging om helemaal te ontspannen?
Misschien lijkt dit een vreemde vraag, maar als je even verder leest is het dat niet.
Ik las dus laatst dat zelfbevrediging een prima manier is om helemaal tot rust te komen, tenminste als je klaarkomt dan. Het kan blijkbaar een hoop stress voorkomen. Nu ben ik eens bij mezelf nagegaan. Ik heb meerdere malen meegemaakt dat ik wakker lag en wanneer ik dan de hand aan mezelf legde sliep ik ineens als een roosje. Wat is er lekkerder dan lekker samen nagenieten na een goede sexpartij (=ontspanning)? En waarom neemt de behoefte aan sex toe tijdens het leren van een saai vak?? (tenminste dat is bij mij wel zo). Nou, hoe denken jullie erover? Hebben jullie ook eigen ervaringen? Vertel!! |
Ik zou het sowieso niet doen om in slaap te komen, als je dan eenmaal geil bent, dan vliegt het adrenalinegehalte met stip omhoog. Maar om te ontspannen verder... nee. Het gaat me om het klaarkomen zelf, niet het gevoel erna. Je moet ook niet klaarkomen met een ander doel.
En van die saaie vakken, da's nie moeilijk. Je aandacht gaan dan gewoon makkelijk verloren en als je verliefd bent of weet ik wat... dan gaan je gedachten dus naar liefde, seks, wat je maar bezig houdt. |
Citaat:
|
Ja oké, na het klaarkomen ben je als het goed is niet meer geil, maar enorme rust... Is wat anders.
Het is te veel actie van tevoren om echt meteen goed te kunnen slapen. Bij mij dan. |
Citaat:
|
schijnt wel dat er een stof vrijkomt tijdens orgasme of intense opwinding ofzo dat slaapverwekkend is.. dat zit ook in kalkoen.
daardoor vallen mannen ook altijd zo snel in slaap na sex, schijnt ;):p niet dat die stof je meteen in slaap laat vallen ofzo, maar verwekt dus wel een beetje de slaap... en lach me niet uit, dis waar, een of andere geweldige dietist zei dat een keer in zo'n koffietijd achtig programma |
ik moet zeggen dat als ik echt al 2 uur wakker lig en echt nie kan slapen, dat ik dan soms ook maar de hand aan mezelf leg en daarna best wel snel slaap...komt ook omdat ik dus hoorde dat het slaap verwekte dus...en het werkt :confused: bij mij wel iig
maar komt denk ik ook dat als je bijv. ligt te piekeren enzo je daar niet meer aan denkt nadat je gekomen bent..dus echt tot rust komt zeg maar |
Citaat:
|
Even rukken voor t slapen gaan :D. T werkt beter dan warme melk ;).
|
Citaat:
|
ik doe wel eens aan zelfbevrediging, als ik niet kan slapen. En soms ook als ik ongesteld ben... :o helpt tegen de buikpijn. :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat helpt bij mij wel om in slaap te komen. Behalve als het heel warm is, dan ga ik zweten en kan helemaal niet mee slapen :eek: ( maar dat komt gelukkig niet zo vaak voor in NL. )
|
Citaat:
I do agree |
Soms als ik niet kan slapen .. dan wil het weleens helpen.
Voor de rest 2 keer in de week om niet tijdens een droom 's nachts in mijn eigen spul wakker te worden *I hate that* :o |
Citaat:
Maar om in slaap te komen...nee. Misschien dat het op lange termijn wel een soort ontspanningseffect heeft, maar ik heb het nooit op die manier gezien. |
Maar aftrekken, is dat niet slecht voor je?
Als je dat elke dag doet dan ben je toch eraan verslaafd of niet? En ik heb gehoord als je dat in je groeitijd doet dat je niet groeit. |
Citaat:
Even een fabeltje de wereld uit helpen: masturberen heeft geen invloed op de groei, niet in positieve, en zeker niet in negatieve zin. Alle artsen en hulpverleners zijn het er unaniem over eens dat masturberen een normaal verschijnsel is, en zo hoort het ook wat mij betreft. |
Citaat:
|
Jazeker. In de laatste weken van school vooral, lig je helemaal gestresst in bed, er maalt nog vanalles door je hoofd, en dan vind ik het altijd heerlijk om te masturberen. Na het orgasme ben je lekker ontspannen en dan val ik zo in slaap. Als ik alleen ben tenminste...
|
Citaat:
Mjah... het is dus niet schadelijk. |
Citaat:
|
wat je zegt klopt wel denk ik ik slaap dan idd een stuk lekkerder...zal t de volgende keer proberen als mn vriendje er niet is en ik echt moet gaan slapen :)
|
denk dat de meesten dat wel doen om lekker te kunnen gaan slapen, ofzow...
hoi |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
yep... women RULE!!!! :D:p;) |
Ik heb het ongeveer een jaar lang gedaan om in slaap te komen.
Ik sliep erg slecht in die tijd en was totaal niet geil maar merkte op een dag dat ik er slaperig va werd. Sinds die dag deed ik het elke avond voor het slapen gaan :o |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
Maareh neej meestal als ik aan zelfbevrediging doe wil ik als ik klaargekomen ben échte seks.. en raak ik alleen maar gefrustreerder soms :D |
Jah ik vind het een prima mannier om lekker te ontspannuh. Meestal doe ik het vlak voordat ik ga slapuh. Als ik dan ben gekomuh val ik ook gewoon veel makkelijker in slaap. Dan heb juh zo`n voldaan gevoel. Is eigenlijk toch iets vrij normaals.. toch?
|
denk t wel he
word van zelf minder ofzo denk ik... |
Citaat:
Citaat:
Meerder malen gebeurd dat de leraar wat vroeg, maar ik hem niet kon horen, gaatd an zo: hallo .....ja, hallooooooooooo zijn we er nog meneer, of is het soms buiten mooier? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |