![]() |
Wat vinden jullie dervan dat er nu een soort compilatie album bestaat van gothic-rock nummers??
Ik heb em vandaag gekocht en vinnet een erg moowje cd, alhoewel er wel vage nummerkeuzes op staan soms... bijv 2x after forever en 2 wt...echt weer om beter te verkopen ofzow :rolleyes: (n) heel erg jammer, ipv die nummers had ik liever nog wat andere nummers gezien, van Theatre Of Tragedy of The Sins Of Thy Beloved ofzow... Ook staan der bijna alleen nummers op van 2001 en 2002 enzow, dus zeker niet The Best Of... Ook staan der nummers van bands op, die ik zeker niet de beste vind, en volgens mij vinden veel mensies dat niej de beste nummers...zoals da nummer van Lacuna Coil... wat vinden jullie er dus van??? |
Citaat:
Maar welke nummers staan er op..??? IK zou em zelf niet kopen. Sowieso omdat ik waarschijnlijk al die nummers toch wel al zal kennen (denk ik), en ik koop sowieso liever gewoon de albums van de bands die op die verzamelcd staan. |
Volgens mij is Gothic een beetje een hype aan het worden na WT.
|
Citaat:
|
01 Ice Queen - WT
02 My Pledge Of Allegiance # 1 (The Sealed Fate) -AF 03 Ever Dream -Nightwish 04 In Motion # 1 -Gathering 05 Wormwood - Tristania 06 My House On Mars - Ayreon 07 Our Farewell -WT 08 Cold Metal -Ambeon 09 Senzafine - Lacuna Coil 10 Emphasis -AF 11 Driven Through The Ruins -Trail of tears 12 Meridian - Sirenia 13 Between The Lines - Beseech 14 O Fortuna - therion zow... |
Citaat:
|
*houd z'n mond maar*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind alleen die titel weer iets te....omdat WT zo popi is natuurlijk ook de cd title met Temptation zodat mensen meteen kunnen herkennen dat het om gothic gaat
o o o o... |
Volgens mij hebben ze niet echt hun best gedaan om mooie nummers uit te zoeken. Meer van wat voor de hand lag, of bekend is. De meeste mooie nummers zijn meestal niet op single uitgebracht. Of zijn nooit hits geworden. Wat dacht je van WT - The Dance?
Trouwens, de stijl van WT is fantasy, en geen gothic rock. Maar goed, die fout word wel meer gemaakt. |
Citaat:
geld voor veel nummers op de cd, dat ze niet de mooiste/populairste zijn van die band... maarjah de cd is toch wel leuk om nieuwe bands (voor velen dan) te ontdekken, helaas komen niet alle bands goed tot hun recht op de cd |
Citaat:
|
ach die mensne die er nu van houden zijn een beetje meelopertjes over 2 jaar vinden ze er niks meer aan kijk maar naar gabber scene aleen de echt blijfen
|
brute hype dit, maar echte gothic blijft bestaan (y)
|
ik laat het over aan de diehard, heel die muziek stijl kan me absoluut niet bekoren
|
Beseech staat er op! :D (y)
had ik niet verwacht op zich :) |
vastwel coolle cd maar decure wstaat er niet iop dus ik hoef hem nie
|
Citaat:
|
tja, omdat WT zichzelf Gothic rock noemt is dus gelijk al het andere ook gothic rock? :confused:
mja, als het beessie maar een naam heeft, geldt dus ook weer voor dit. |
mij lijkt het ook wel een goede cd ook al ben ik niet gothic ofzo...
hoe duur is die cd eigenlijk ??? |
Cd zal wel aardig wat kosten lijkt me...
Maar goed, ik heb zo ongeveer alles al wat er op staat.... |
ik heb der 18,99 euro voor betaald...duur jah..maja k had gewoon zin om een cd te kopen :D
|
Wat een mottige verzameling! Als je echt goede goth-compilations zoekt, ben je beter af met bv. Dressed in Black, We Came to Dance ( de naam klinkt nogal houserig, maar is het niet) of Gothic Rock Compilations,...
|
Citaat:
gothic :D |
Nu mensen de toegankelijkheid van gothic na verwachting ook in de mainstream te treffen is, moet deze natuurlijk ook uitgebreid worden dus niet alleen WT en voor een enkeling AF. What's next?
|
Citaat:
|
Citaat:
naja ik zou t niej erg vinden, juist makkelijk om aan leuke muziekies te komen dan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
wees der maar trots op jongen... :rolleyes: |
't mooie ervan is dat de mainstream nu denkt dat dé gothic muziek metal is, ipv wave/industrial..
och mij boeit het nie verder.. wat freakjuh al zei als ze Lacuna Coil in de dag top5 gaan uitzenden hoor je mij niet klagen hoor.. alhoewel dat zou wel betekenen dat ik de dagtop5 zou 'moeten' kijken... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
AF was volgens mij ook al een tijdje bezig met een clip te maken, die waarsch ook op The Box komt, lachen :D:) |
Citaat:
Citaat:
En nee ik heb er ook nog geen 1 gezien maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan want ik kijk maar bar weinig clipjes eigenlijk.. |
Ik snap alleen niet waarom ze gothic metal gothic rock moeten noemen.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar ergens staat een topic over Lowlands??
|
Citaat:
niet mijn quote by the way :D |
Op zich aardige bands allemaal, alleen dan weer lang niet de beste nummers.
Ook de manier van brengen en de betiteling en de hype eromheen doen er zeker geen goed aan, i.i.g. niet i.m.o. Zal 'm zeker niet kopen. -- Hoop wel dat de hype snel overwaait eigenlijk. |
Citaat:
|
Et is een extra duw voor de gothic muziek richting het commerciele en top-40 publiek
(n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: