![]() |
kamer in Utrecht aangeboden
Patmosdreef, Utrecht (3562JR)
De kamer ligt in het betere gedeelte van Overvecht tegenover een groot winkelcentrum (incl. 2 supermarkten), het is met de fiets ongeveer 10 minuten fietsen en er is een bushalte recht voor de deur. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gezellige huisgenoot. Advertentie geplaatst op 21-1-2007, 16:46 Over de kamer Lokatie: Patmosdreef, Utrecht Huurprijs: € 290 kale huur + € 64 gas/water/licht € 354 per maand Oppervlakte: 11 m2 Beschikbaar vanaf: 1-2-2007 voor onbepaalde tijd Soort woonruimte: kamer Huisgenoten: 3 Geslacht huisgenoten: gemengd Toilet: gedeeld Keuken: gedeeld Douche: gedeeld Onderhoudsstaat: goed Gemeubileerd: nee Woonkamer: geen Internet aanwezig: tegen meerprijs Inschrijven OK? ja Kijkavond: 24-1-2007 Gezochte huurder Geschikt voor: 1 persoon Geslacht: onbelangrijk Min. leeftijd: 18 jr. Max. leeftijd: 29 jr. Roken OK? ja Huisdieren OK? nee Status: student werkende student werkend werkzoekend |
|
Wat duur voor Overvecht. :|
|
tering en dat voor Overvecht, lekker duur...
|
11 m2 :P
|
Neemt niet weg dat ik minder betaal voor 18 m2
|
Citaat:
|
Ik zou ook maar eens naar de maximaal toegestane huurprijs kijken :|
|
Dat is nou wat men noemt een huisjesmelker.
|
ik betaal nog minder voor 21m2 in lunetten...
voor 11m2 zou ik écht geen 300 betalen, laat staan meer :eek: |
lol voor die prijs heb ik mijn kamer in leiden voor ongeveer 30m2 :o
|
ja maar dan zit je in leiden :rolleyes:
neemt niet weg dat dit inderdaad belachelijk duur is voor overvecht. wat een grap (n) |
Citaat:
en wat is er mis met leiden? die roloog slaat nergens op ;x |
Deze huurprijs lijkt me sowieso te hoog. Zelfs al is er een gemeenschappelijke ruimte van 20m˛ aanwezig en heeft het huis geen aftrekpunten voor te kleine of hoge ramen ed, dan is de huurprijs al meer dan 100 euro te hoog.
|
Citaat:
|
Nu weten we wel dat men de huurprijs hoog vindt.
Ontopic blijven aub :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |