![]() |
[TH] Eigen huisje in Leeuwarden! (tijdelijk)
Wat?
Een eigen huisje met tuin en berging! Totaal 35m2, een kleine slaapkamer en een grote woonkamer. Badkamer met douche en toilet. Gemeubileerd (inclusief TV, koelkast, gasfornuis, magnetron-oven, wasmachine, stofzuiger). Internetaansluiting (draadloos) en kabelTV zit erbij. Waar? Leeuwarden. Wijk: Tjerk Hiddes Cambuursterhoek Vlakbij Cambuurplein (supermarkten en bushalte). Supermarkt (aldi/lidl/superdeboer): 5 minuten lopen. Bushalte: 5 minuten lopen Scholen: 10 minuten fietsen Centrum: 5 minuten fietsen (15 minuten lopen) Station: 10 minuten fietsen (25 minuten lopen) Wanneer? Tijdelijk. Van 1 september 2007 t/m 1 februari 2008, vanwege stage. Prijs? De prijs is €375 p.m. en inclusief gas, water, licht, internetaansluiting, kabelTV en gebruik van wasmachine! (Voor 2 personen een meerprijs van €25 p.m.) Huisdieren in overleg. Liefst een niet roker :) |
Ik wil wel maar ik denk niet dat ik het kan betalen. :D
Hm.. Nee, dat wordt wel heel erg krap. Jammer :) |
Citaat:
De kale huur is niet zo hoog, maar met gas (duur!), elektriciteit, water en abonnementskosten (kabeltv, internet) zit ik helaas wel aan die prijs. |
Citaat:
Zo's appartement vind je never nooit meer in de Randstad voor die prijs. Voor 375 kan je met mazzel 16m2 huren in Amsterdam of Utrecht. :( |
Citaat:
In Leeuwarden kun je binnen twee jaar een eigen woning krijgen via de woningbouw. En wie zegt dat mijn ouders alles betalen?! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar als spekkie 't huis niet verhuurd krijgt voor de prijs die ze zelf betaalt kan ze toch zakken zodat grl er in kan? Het is sowieso best gebruikelijk dat huren in onderhuur minder duur is.
|
Beter iets dan niets:P
|
Graag alleen reageren als je ook daadwerkelijk interesse hebt. Aan "dan verhuur je het toch voor minder" heb ik niets, aangezien ik dit huisje voor deze prijs prima kan verhuren (vorig jaar ook gedaan) :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |