![]() |
Lekkerste Chocolade
Wat is de lekkerste chocolade? Kies de ene die het meest bij jouw favoriet past.
|
Puur natuurlijk!
Het is nog lekkerder als er van die hazelnoten in zitten (y) |
OMG nou weten we allemaal wel dat je van zo puur mogelijke chocolade houdt enz enz :rolleyes: Zoek eens iets anders om speciaal mee te zijn :nono:
|
Daar gaat het niet om, ik ben gewoon chocolade-fan. :p
|
Ik ben gek op wit. En puur. En hazelnoot. En Cote d'Or melk (Y)
|
Witte 'chocolade' is geen chocolade :nono:
Melk <3 |
Citaat:
|
Citaat:
Ik stem melk. |
Citaat:
Witte chocolade bevat alleen cacaoboter en geen cacaopoeder en is daarom geen chocolade. (a) |
Ja, natuurlijk bevat het geen cacao, maar de term is wel "witte chocolade". Een witte neger is ook geen neger, maar noemt men wel een witte neger.
|
Ik mis er wel veel.
Chocola met noten en rozijnen, chocola met van die suikertjes (ben de naam kwijt), enz. Als je hazelnoten erbij zet, moet je die ook noemen. Anders moet je 'm melk, puur, extra puur of wit noemen. En ik zou er graag meerdere willen kunnen aanvinken. |
Citaat:
Ja, ik vind butterscotch dus de lekkerste. :mad: Maar van de opties die hierboven staan is het gewoon wit. ^^ |
Melk!
|
Puur (y)
|
Ik vind eigenlijk alles lekker, het ligt er echt aan waar ik zin in heb. Over het algemeen houd ik er van melk met nootjes, maar wit is ook lekker! Het allerlekkerste vind ik dan toch melk met nootjes en rozijnen. Maar soms toch liever puur. Nouja, ik weet het niet:).
|
Citaat:
|
cot d'or ofzoiets, met dat olifantje. die vind ik het lekkerst :)
|
Citaat:
1 persoon behorend tot één van de zwarte rassen uit Afrika Een witte neger is WEL een neger maar mist alleen pigment. Hij behoort nog steeds tot 1 van de zwarte rassen uit afrika. Witte chocolade is geen chocolade. Ik ga voor melk denk ik, maar dat weet ik niet zeker want 95% van de tijd lust ik geen chocolade |
wit als paasei
melk als reep puur als hagelslag |
Melk.
|
puur
|
Wit,
En nu heb ik zin aan chocola, potverdriedubbeltjes |
Wit of melk met hazelnoten.
|
pure chocola met hele hazelnoten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon puur (y)
extra puur is altijd zo bitter :s |
Ik heb hazelnoten gestemd, want die eet ik het vaakst. Verder ook wel vaak butterscotch.. of malthesers (schrijf je dat zo?), die vind ik ook heerlijk.
|
je hebt ook nog chocola met een cremevulling<3
*verwend* |
Melk! Maar wit komt op een hele goede tweede plaats.
|
Wit
|
butterscotch mmmmm of van die cappuchino, met wit en mokkasmaak
|
wit, het liefst met ricecrips (y)
butterscotsh. die Dove choco staafjes met een dun laagje crispy koek erin.(amichelli`s heten die?) die vind ik echt zalig. maar het allerlekkerste blijf ik toch Kinder chocola vinden. Surprise eieren, Kinder Bueno (daar kan je met je pink zo lekker de vulling uit halen en oplikken, haha). |
Citaat:
En verder: ja, ik vind heel veel repen allemaal even lekker. |
Citaat:
|
Je hebt gelijk, dan had ik hazelnoot er beter niet bij kunnen zetten. Maar nu er al zoveel op gestemd is, laat ik hem maar staan.
|
Citaat:
OT:melk is lekkerder |
Ja.
|
in originele chocolade zit suiker, is dit een vereiste voor cholade? en is suikervrije CHOCOLA geen chocola?
|
Sommige criteria voor chocolade classificeren witte chocolade niet als chocolade, omdat het naast de cacaoboter geen cacaopoeder bevat. De internationale standaarden van de Codex Alimentarius bijvoorbeeld classificeren witte chocolade niet als chocola maar als een cacaoboter product. Een minimum van 20% cacaoboter is vereist om in de groep van cacaoboter producten te worden geclassificeerd.
http://www.food-info.net/nl/qa/qa-fp40.htm |
maar taaltechnisch gezien is witte chocola ook chocola anders..want het heet chocolade
bovendien is cacaoboter een cacao extract? |
Wit <3
en wit met gepofte rijst en butterscotch en cappuccino honger... |
Citaat:
|
wit
|
Melk, met geroosterde kleine stukjes hazelnoot. Of alleen melk, want op de verpakking staat nooit of het geroosterd is of niet.
|
chocolade met hazelnoot.. en dan zowel melk als puur (y)
|
Melk en die van Milka of een nieuwe van milka: dat is melk en wit door elkaar :o
|
tonie chocolonie ( 100% slaafvrij ) :o
|
chocola is sowieso lekker :D
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |