![]() |
Maatschappij actualiteitentoets
op de site http://www.essener.nl/ verschijnen 6x per jaar een nieuwstoets. nouw kwam 1 van mn mede klasgenoot erachter dat mn leraar maatschappij de toetsen daar vanaf deed halen.
nu staat op de site dit: Citaat:
Ik denk dat die dus de toets van 24 januari 2007 gaat vragen. ik heb de toets morgen dus voor degene die deze toevallig hebben please geef hem. (het kan ook zijn dat die die van 6 december vraagt maar denk eerder die van 24 januari) |
Tja, wie alleen de sportpagina's van de krant leest haalt bij dat soort toetsen gewoon een slecht cijfer.
Ik zou overigens niet raar kijken als gebruik per abonnement persoonlijk is en verspreiden van de toets dus illegaal. |
Citaat:
Kijk wel elke dag het nieuws, en nee niet alleen het sportnieuws :P Dus we zien wel.. :| |
Het is niet zozeer het nieuws kijken, maar het nieuw volgen (dat is meer dan het 8 uur journaal ;)) en de achtergronden kennen. Dan is het vrij simpel om een goed cijfer te halen.
Zelf nooit iets fout gehad aan die toetsen, behalve vreselijk irrelevante zaken als regionaal nieuws a la 'krelis d'r ligt n'n koei in de sloot'. Het probleem is dat ze dat soort dingen, zoals die paarden die op een eilandje terecht kwamen bij de overstroming in Friesland afgelopen jaar soms wel vragen. Ter vergelijking: voor die toets van december 2006 had ik een fout, omdat ik zonder al te veel nadenken inramde dat inwoners van de EU-27 overal mogen werken behalve Nederland, België en Duitsland. Maar ja, als ze vragen wie zijn teruggetreden uit de politiek vlak voor december 2006, dan is enige achtergrondkennis noodzakelijk. (dat waren natuurlijk Zalm en Weisglas) |
Hey
Ik heb volgende week mijn actualiteiten toets, denken jullie dat die van 24 jan dan al op internet is? :confused: Reuze bedankt!!! |
Als je nog een paar vragen weet "persoon123" zou je me heel erg helpen.
Bedankt |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |