![]() |
Films kijken
Volgens mij heb ik altijd een programma gehad waarmee ik DVD's kon afspelen op mijn computer. Maar dat programma kan ik nergens meer vinden. Volgens mij was het iets als PowerCinema.
Nu ben ik dus op zoek naar een programma om weer films te kunnen kijken. Ondertussen heb ik al 3 programma's gehad omdat je na een bepaalde periode moet gaan betalen. Is er geen mogelijkheid om een programma te vinden waarmee ik films kan kijken en niet hoef te betalen. Want ik Windows Mediaplayer krijg ik het ook al niet voor elkaar! Ben benieuwd :D |
Cyberlink PowerDVD!
|
Citaat:
|
Bedoelde je misschien PowerDVD ? Die werd met mijn laptop geleverd, was echt een super programma. (y) Ze bieden een 30 days trial aan, maar anders kan je ook VLC player of Zoomplayer gebruiken.
|
Media player classic is ook best aardig.
Maar VLC player is een aanrader. |
VLC is de shit, draait alles zonder poespas.
|
Citaat:
|
Ik vind het menu van VLC af en toe wel een beetje... onoverzichtelijk. (Maar dat is vast omdat ik zoomplayer gewend ben.)
|
Ik gebruik altijd de rechtermuisknopfuncties en die zijn redelijk duidelijk.
|
VLC is inderdaad een blijvertje :-), maar de menu's zijn inderdaad niet altijd van de duidelijksten.
Een alternatief voor als je WMP gewend zou zijn: er bestaan voor Windows XP gratis DVD decoders (zoek maar op Google "Windows XP dvd decoder", in autoPatcher XP zat die bijgeleverd, daarmee kan je in WMP gewoon dvd's openen). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |