![]() |
Wat wou jij als kind worden?
.. De een gaat voor wetenschapper, de andere advocaat met een vette salaris. Of wou je (zoals de meeste kinderen) juf worden of toch een stoere brandweerman worden? Waarom wou je dat ook? Of wou je iedere dag iets anders worden?
Kortom: Wat wou je als kind worden? Wil je dat nog steeds? |
Boswachter :D
|
Juf. :o En ja, stiekem wil ik dat nog steeds wel. :bloos:
|
Anatoom-patholoog
en nee, dat wil ik niet meer ;) |
Ikzelf wou altijd met een prins trouwen. Maar er kwamen maar geen kindjes van mijn leetijd in de familie. Willem - Alexander was iets te oud, dus heb ik die hoop maar laten varen.. :o
Ik wou ook een tijd juf worden of kraamverzorgster.. Geen idee, waarom eigenlijk. |
Nou...
|
Kunstenares. Schilderen en tekenen is altijd mijn passie geweest. En eerlijk gezegd kan ik het ook goed. En ik wil het nog steeds.
|
Ehhm altijd iets anders :o Vooral schrijfster en astronaut heb ik heel lang willen zijn. Ik zou het nog steeds wel willen, maar dat zal nooit gebeuren en ik vind van alles leuk, dus zo erg is het ook weer niet.
|
hmm er zijn een paar dingen de revue gepasseerd:
violist schelpen-bioloog (ik spaarde schelpen) architect |
Vakkenvuller :confused: :bloos:
Verder hotel-eigenaresse, volgens mij wilde ik ook ooit in een snackbar werken ehm ja, ik ben blij dat ik van gedachte veranderd ben :o |
Kinderarts en apotheker.
En ik doe psychologie nu dus het is in de juiste richting gebleven :) |
Ik wou eigenlijk alles worden wat mijn grote zus ook wou worden. Achtereenvolgens waren dat volgens mij juf, tandarts, verpleegster, medewerker in een tuincentrum (ja ja), dokter.
Ik studeer planologie, dus ik zie me nog niet een van bovenstaande beroepen uitoefenen in de toekomst. |
Dierenarts.
Nu niet meer nee, had een bloedhekel aan scheikunde, natuurkunde en biologie op de middelbare school, dus N&G was niet zo'n goed idee. ;) Zou ook geen goede dierenarts zijn denk ik, heb een hekel aan vieze dingen en bloed enzo haha. Studeer nu Rechten en vind 't onwijs leuk, dus dat is wel even iets anders. Heb ook nog wel een tijdje piloot en rechercheur willen worden trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik kan me niet herinneren dat ik iets wilde worden :confused: |
Mij leek 'kassajuffrouw' zijn wel spannend. Maar nu niet meer hoor.
|
architect
en nog veel liever: anatoom patholoog (spel je dat zo?) |
nou. ik wou altijd glazenwasser & moeder worden en mn broer wou altijd glazenwasser & vader worden. dat vonden mensen altijd erg schattig als we dat vertelden, dat kun je wel begrijpen. ;)
daarna wou ik boerin worden, totdat ik erachter kwam dat ik niet van dieren houd en dat ik vroeg opstaan haat en dat ik mest ontzettend vind stinken. toen wist ik eigenlijk niet meer waarom ik het uberhaupt ooit wou. |
Motoragent en wereldreiziger ;)
|
Dierenarts en doe nu laboratorium techniek, zoveel verschilt het niet dus.
|
Machinst, ontdekkingsreiziger :confused:, arts, leraar, architect, kapitein. En vast nog wel meer.
Ik studeer nu taalwetenschap, met andere woorden: ik ben redelijk roepingsloos. ;) |
Vroeger wou ik politieagent worden.
Ja echt waar... En tegenwoordig heb ik een schurfthekel aan politie. (n) |
Archeoloog en ninja :p
|
toen ik heel jong was: dokter, juf en mama (ja, allemaal tegelijk)
toen ik wat ouder was: schrijfster (hier ben ik nog steeds wel een beetje mee bezig dus zo'n gekke gedachte was dat niet ) |
modeontwerpster
|
rijk, en trompettist
beide wil ik nog steeds worden. Helaas zijn die twee amper te combineren. Dus hou ik het maar bij het 2e :) |
Private detective :D
|
Juffrouw, detective en schrijfster.
Edit: ik studeer nu geschiedenis en ik heb nog geen idee van wat ik na mijn studie ga uitvoeren. |
Profvoetbalster :D en daarna wilde ik in het leger.
Gelukkig nu niet meer. |
Muzikante of muziekjuffrouw. Waarom lijkt me duidelijk:p. Juf worden leek me ook wel wat, leuk met kindjes. En schrijfster leek me ook leuk. Schaatster wilde ik ook nog een tijdje worden. Dat was het wel geloof ik, genoeg te doen :p
|
Pff heb je even? :P Nah ik wilde op de basisschool iets met dieren en/of iets met kinderen (kinderboerderij?).
Op de middelbare school heb ik gedacht aan etaleur in een kledingwinkel en mode-ontwerper. Uiteindelijk ben ik na de mavo onderwijsassistent gaan doen dus opzich was dat niet erg verrassend. |
Uitvinder ;)
|
Toen ik heel klein was wilde ik later een rijke fee worden :bloos:
En daarna schrijfster & wereldreiziger. Nog steeds wel eigenlijk... Daar tussendoor had ik nog van die periodes: circusartiest, archeoloog, danseres, uitvinder, psycholoog, choreograaf, fotograaf, etc. En nu wordt ik lerares Frans, haha. Eén van de enige beroepen waarvan ik altijd heb geroepen dat ik nooit zo zou eindigen...! :D |
Citaat:
Even denken. Eerst wilde ik mama worden. Daarna de juf. Toen wilde ik zangeres worden, vervolgens chirurg, schrijfster, dierenverzorgster, advocaat, hotelmanager... Ik studeer nu psychologie. |
Ik had een hele theorie: ik wilde juf, moeder en kapster worden.
Tijdens schooltijden was ik juf, zodra m'n kinderen uit school kwamen ging ik voor ze zorgen en was ik moeder en zodra ze op bed lagen werd ik kapster-aan-huis en ging ik bij mensen thuis haren knippen. Moeder wil ik nog steeds worden en wellicht ook juf. Ik doe nu pedagogiek, dus het is wel in de richting van kinderen gebleven. |
Ik wilde GEEN moeder worden. Ik wilde graag dierenarts worden of archeoloog. Dat vind ik nog steeds mooie beroepen. Ik ben uiteindelijke afgestudeerd in Dier&Educatie-->richting voorlichting en communicatie (Stoas te Dronten). Uiteindelijk ben ik dus voorlichter geworden, ik hoop ooit nog eens bij een organisatie als de Dierenbescherming te werken. Tijdens mijn studie heb ik stage gelopen bij een dierenarts, ik ben wel tot de conclusie gekomen dat dat niets voor mij is. Ik vind het toch te moeilijk om dieren af te maken. En dat moet een dierenarts nu eenmaal ook. Moeder wil ik nog steeds niet worden.
|
ik wilde mama worden (nog steeds), stewardess (niet meer) en en psychologe (ook niet meer)
het is pedagoge geworden :) |
ik heb nooit een toekomst gehad.
|
Ik wou boekhouder worden. Nu wil ik natuurkundig ingenieur worden.
|
Bokser (ik weet ook niet hoe ik daarop kwam), profvoetballer, uitvinder en theoretisch fysicus (wil ik nog steeds).
|
ik wou zuster worden of juf.
juf moet ik nu niet meer aandenken (hoewel je echt vaak vakantie hebt) en zuster denk ik vaak over na. Helaas heb ik weinig met school en doe ik dus iets beneden mijn stand, wat misschien heel arrogant klinkt, maar ik ben imo te slim voor het werk dat ik nu doe. Nu lijkt apothekers of dokters assitstent me wel leuk. maar ja, ik heb mijn hele leven nog dus wel zullen zien wat er van mij ooit terecht komt. Discipline zou stap 1 zijn iig. |
Citaat:
|
Dierenarts, maar dat wil ik niet meer
|
uitvinder :cool: en schrijfster
|
In chronologische volgorde:
Speelgoedmaker (kleuter), makelaar (tot groep 6), advocaat(tot groep 8), leider van een multinational (nu). |
vioolbouwer!
Nu dus niet meer. |
beroemd
daar moet ik nu trouwens echt niet meer aan denken, stel je voor dat mensen alles van je willen weten en dat ze je fotograferen als je een keer een ultralelijke dag hebt en dat dan de volgende dag in de magazines staat dat je er niet uitziet of dat je relatie kut is ofzo:| :eek: |
zwartepiet :o
|
ik heb van alles willen worden. Architect, advocaat, hovenier, meester, minister-president;).
Het wordt meester. |
Beroemd.
Dierenverzorgster :confused: , Automonteur :confused:, en nog veel meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |