![]() |
zwanger? :s
Hoi,
ik zit met een probleempje, ik ben denkik wel vrij regelmatig, en ik had normaal zaterdag mijn regels moeten hebben,het is nu maandag avond en ik heb ze nogaltijd niet... het is wel zo dat ik een tijdje geleden met men vriend toen seks had, enfin, hij kwam eventjes in mij,en kwam niet klaar. ik begin mij een beetje zorgen te maken.... is dat nodig? |
weet niet :s
|
kan toch even duren?
kzou je eigen niet te snel zorgen gaan maken.. wacht nog even af..haal anders zon test |
Citaat:
|
okeej hij is dan wel niet klaar gekomen maar er bestaat ook nog zoiets als voorvocht...en dat is dus ook al genoeg om zwanger te worden...
Maar het kan ook komen dat het langer wegblijft door stress, e.d. dus nog ff een week ofzow afwachten en anders toch ff naar de drogist zijn om een test te hale! groetjes sil |
Gewoon op een briefje schrijven dat je predictortje wilt aan de apotheek en testen ben je onmiddellijk van die onzekerheid af. Lees wel goed gebruiksaanwijzigingen enzo...
Moraliserend : GEBRUIK ALTIJD EEN CONDOOM zelfs als je voor het zingen de kerk uit gaat :( |
Had je een condoom gebruikt, of ben je aan de pil? Als je één van die twee hebt gedaan (of alletwee) zou ik me niet zo'n zorgen maken.
Als je geen van de twee hebt gedaan, dan zou ik er zeker al eens over praten met je vriend. (ik had een paar maanden geleden hetzelfde voor, ik dacht dat ik zwanger was, ook al gebruikten we condoom en pil, ik had er dus met mijn vriend over gepraat, wat we zouden doen als ik zwanger was enzo, maar gelukkig was dat laatste niet het geval :D) |
hoe gaat je kindje heten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vals alarm :D
eneuh,die kinderachtige opmerkingen waren ook niet echt nodig |
Citaat:
Heb je test opgehaald of ben je momenteel aan het bloeden als een geit ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ach, het was de eerste keer dat ik mijn beide armen in de lucht stak en YES riep, toen ik merkte dat ik mn regels kreeg :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |