![]() |
Voor de jongens (ff een testje)
Als ik jullie zou vragen nu op te drukken, hoe vaak zouden jullie dat dan kunnen? Ik zit zo rond de 30. Nou wil ik weten is dit veel of juist weinig of gemiddeld.
|
zo'n 45 moet toch wel te doen zijn. Ik ben helaas geen gemiddelde Nederlandse jongen.
|
hangt ervanaf hoe ik me voel (zowel geestelijk als lichamelijk). op dit moment denk ik dat ik wel iets van 40 haal.
|
als ik rustig aan doe haal ik iets van 32..doe ik het snel...iets van 42
doe niet iedere dag...3 x in de maand denk ik zo |
ALs ik goesting heb misschien 5 (y)
|
doe t iedere dag :D kan me 3x opdrukken maar weeg dan ook 180 kg :D anyway.. heeft weinig met kracht te maken maar meer met t uithoudingsvermogen van je arm/borst spieren in combinatie met de bouw van je lichaam ;) Niet echt te vergelijken dus
|
ligt er ook aan HOE je het doet...
hoge kont is veeeeeeeeeel makkelijker Met 'rechte' rug... ach.. zo'n 1 a 2 keer :o |
Ik kan vast wel op de grond gaan liggen.. Maar verder dan dat kom ik ook echt niet ;)
|
ff testen ......................................... 29,5
|
ongeveer 30, wel goede techniek ~ plat op je buik, handen plat, met de vingers evenwijdig aan je lichaam ten hoogt vd schouders ~
|
Als ik mijn handen onder mijn schouders doe, rechte rug en benen bij elkaar, weet ik nie. Ik doe er elke dag zoieso 50, ik zal es een keer kijken hoe ver ik kom, ik laat jullie wel weten.
|
45.
als ik het snel doe denk ik 50 |
als je je handjes naast elkaar recht onder je borstbeen zet is t ook een stuk zwaarder maar ok, dan gebruik je je borstspieren niet..
|
120 :)
|
kan t 20 keer (kon) ik doe t nooit meer, maarja kben dan ook een vtje, niet dak sterk en gespierd ben ofzo hoor... maar moeste we altijd met aerobics doen :S
|
Citaat:
|
Denk erom dat je het wel sloom moet doen en niet snel, hoe slomer hoe zwaarder, dus niet te snel en niet te sloom. :)
|
Citaat:
Wil je explosieve kracht, moet je het zo snel mogelijk doen |
hmmm...ik zit dus redelijk gemiddeld :D :D
|
Eerst deed ik paar keer per week 60.
De laatste tijd doe ik iets minder een stuk of 40. |
Pffffffff, dat doe ik echt nooit, en als ik het deed hield het bij 4 of 5 echt wel op :eek:
|
je hebt verschillende standjes qua opdrukken :D
|
ehh 100 a 120 normaal gesproken maar ik heb nu wat last van mijn schouders dusseee ik druk nu effe niet op voor je
houdt je nog tegoed! greetz Da Conquer |
Citaat:
|
Met rechte rug denk ik een keer of 3, maar ik doe het eigenlijk nooit en ben een V. :D
|
Citaat:
|
op mn vuisten met rechte rug en op mn tenen totaan de grond zo'n 15x....
op mn vingertoppen en tenen met rechte rug 3x (doet ZEER!) de snelle = minder goede manier wel een x of 50-60 |
Citaat:
|
Sochtens en savonds 50x
maar dan ben ik wel op hoor :D |
Citaat:
|
Citaat:
toch? :) |
Citaat:
Ik heb net een jaar landmacht gedaan en daar heb ik eigenlijk geleerd.....dat je moet doorgaan en niet op de pijn moet letten, opgegevenmoment doet t dan ook geen zeer meer. dus of ik platte had, vuisten of vingertoppen opdruk....weinig verschil eigenlijkl Ik geef toch voorkeur aan vuisten btw |
Citaat:
ik denk eerder dat je jezelf langzaam moet laten zakken en sneller omhoog komen zo train je explosieve kracht naar mijn mening |
Citaat:
|
30 haal ik. (met goeie techniek)
maar ik ben heel licht en licht gebouwd :) |
2 keer denk ik:p:o
|
Citaat:
Pff zwakjes hoor... ik haal met gemak de 3 :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weinig keer heel zwaar is dan t best. |
Citaat:
Maar als je het over 'pijn' hebt qua verzuring, dan moet je gewoon doorknallen ja. |
Citaat:
*kan (als meisje) misschien 2 x opdrukken* Ik dacht dat dat kwam omdat ik uitermate slappe armspieren heb (in tegenstelling tot mijn beenspieren, maar daar hadden we het niet over :D:D). |
Citaat:
als je op je vingertoppen opdrukt.... als me spieren opgeven, stop ik er ook mee |
Citaat:
maar hoe 'diep' gaan jullie? Ik tot mn neus de grond raakt :confused: en tot gestrekte armen Maar kgeloof da dat ook nie veel uitmaakt |
Citaat:
|
hmz, als ik met me arme schuin uit elkaar (voorbij me schouders zegma) en ook nog voorover leun (me schouders naar voren, zodat je schuin omhoog opdrukt) zo'n 50x, anders 'gewoon recht' iets meer...
|
Ik doe het 2x per dag behalve als ik spierpijn heb. Ik doe het nu net... als je ff wacht... - fuck wat slecht 38 - normalitair haal ik tussen de 50 en de 60 en mijn top zit op 73.
maargoed... ik heb erg weinig vet. Eerst had ik niks (geen vet/spieren) nu spieren. Dat maakt het ook makkelijker. ow en ik gebruik de juiste techniek - rug en benen recht (uiteraard) - armen uit elkaarzodat ze tussen top en bodem in hoek van 90 graden maken. En ik raak de grond steeds net niet aan en ga zo hoog mogelijk. Van iemand die ik ken die bij landmacht is gegaan hoorde ik dat ik het zo ook goed deed :) |
Citaat:
"JE MOET MET JE LUL EN JE NEUS DE GROND KUNNEN AANRAKEN STELLETJE KLOOTZAKKEN!" :D |
Citaat:
Want jij lijkt al te kunnen citeren. Hij is alleen toegelaten na fysieke en psychologische tests waarbij hij op die wijze moest opdrukken. dat is voortaan dus 1-10 cm extra? |
50x denk ik zo ongeveer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |