![]() |
Wat een boeiende dag, of niet?
Want de oude is vol :)
Ik leed vanochtend nog even kou, maar vanaf een uur of 1 deed de verwarming het weer dus nu ben ik weer blij en ontdooid (y) Verder portfolio gemaakt, geluncht, geleerd en straks nog meer leren, hou nu ff een rookpauze :) |
wat vet. Ik heb de nieuwe Veronica Mars gekeken (heers!) en gedrumd. En wat uitgeprint en dat op de post gedaan.
|
Nee. Ondanks dat ik ook wat geprint heb.
|
Aaaah ik word gestoord van mijn huisgenoten, ik wil STILTE want ik kan me al niet concentreren op de stapels boeken voor mijn neus :mad:
straks maar even afkoelen op weg naar de appie :):) |
laatste 'lesdag' van dit vak, nu ben ik er vanaf (Y) afgezien van het feit dat ik nog veel moet studeren en een boek moet lezen en ehh ja van dat soort crap aangezien ik volgende week vrijdag tentamen heb maar ok. wel relaxed iig om weer een weekje bij mn ouders te wonen, wordt er lekker voor het eten gezorgd enzo he. nu ben ik op 2 vriendinnen aan het wachten die over 10 minuten ofzo op centraal zijn, en dan gaan we meisjesachtig doen vanavond. film, pizza, wijn, jeweetwel.
|
Ik ben weer de hele dag aan het verzaken... vanavond feestje :)
|
Die kaartjes dus niet gekocht en ik ben net wakker van m'n uit de hand gelopen middagdutje.. Vanavond uit (Y)
|
ik heb mijn kledingkast opgeruimd en aan de hand van mijn vondsten daaruit mijn allereerste topic geopend op aangeboden/gezocht. hurrah.
|
opgestaan, toch maar niet sporten, leren
zometeen weer leren en morgen tentamens |
ja PFF. mijn stage is al een halfjaar KUT, en ik vind het NIETS aan. vandaag ging ik wafels bakken, en m'n cliënten zijn de hele dag onzin aan het inpakken, dus ze wilden niet meehelpen met wafels bakken, want ze gingen liever dingen inpakken :confused: gelukkig is morgen m'n laatste stagedag, en ik hoop echt dat ik wat minder prikkelbaar ben als het allemaal is afgelopen, want op dit moment ben ik volgens mij niet zo leuk (n) gelukkig ga ik de komende tijd veel leuke dingen doen, en heb ik amper school.
|
Dit topic heeft weinig nut, wat anderen schrijven kan je meestal toch nooit schelen, en wat jij schrijft anderen niet.
|
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb net wie is de mol gekeken en ik verdenk nu echt alle overgebleven kandidaten omg:(
|
haha ik verdenk alex klaassen
want omdat verder heb ik vandaag ciske de rat gekeken :confused:, maar halverwege ben ik in slaap gevallen en toen werd ik gewekt door mijn moeder die frietjes en kalfskroketten had gekocht ahww en nu hoest ik nog even lekker door en ga ik mezelf er toe zetten om alle stencils die ik moet leren voor morgen nog maar eens door te lezen al bedenk ik me nu dat ik dat ook best morgen in de bus kan doen want het is toch retemakkelijk nu koffie |
Citaat:
nee ik denk dat ik toch paul het meeste verdenk. kijk maar eens wat er op zijn mouw staat na de executie van deze week... op zijn minst opmerkelijk. |
Citaat:
|
Vanavond een docu over feeders bah bah bah (y) en maar eens kijken of er nog iemand uit wil.
|
Citaat:
|
hele dag voor de tv gehangen, bij de mensa nieuwe hippe wokshit gegeten en naar bios geweest yeah. En nu ben ik nog steeds moe.
|
werrrk hele dag. En nu wijn. Entoen de wijn op was, uitzonderlijk bier.
En nu luister ik fsol. |
we wilden net naar lvc en toen mochten we niet binnen nou ja zeg.
en nu benik zat en aan de rode wijn. dolle pret met mensen hierzo. |
yeah, ik heb vandaag m'n laatste stagedag. en m'n eindgesprek, maar dat komt wel goed. ik heb zin in 16:00, want dan ben ik er klaar meeeeeeee.
|
Ik heb straks een tentamen en ik moet met de trein naar Rotterdam en hier ligt een soort van sneeuwlaag en ik ben gelijk in paniek want stel je voor dat het straks weer chaos is bij de ns :mad: (n)
|
'U bent niet geselecteerd voor een nader gesprek. De reden hiervoor is dat de combinatie van opleiding en relevante werkervaring in uw geval minder aansloot bij onze wensen dan die van de geselecteerde kandidaten.'
Idd, want ik loop anderhalf jaar rond in diezelfde kliniek en rond SPH binnen 3 maand af, hoe heb ik dat in mn hoofd kunnen halen :confused: Vrolijk verder iig, vandaag maar eens een brief naar de van Mesdag (y) Zo een cadeautje kopen en dan op de trein richting afstudeergebeuren van een vriend. En vanavond wil ik wél uit. |
ik moet zo werken en ik heb nul zin want er was weer groot gezeik :) ga mijn tijd maar nuttig besteden op jacht naar iets anders. En mijn contract doorspitten in de hoop dat het inderdaad een halfjaarcontract is.
|
Ik heb net tentamen gemaakt en ik was in de war want ik zag niemand zitten die ik kende dus toen ging ik nog maar een keer aan de surveillant vragen of ik wel goed zat :confused: En het tentamen was kut met peren want ik had goed geleerd maar er stonden vanallerlei dingen tussen die ik niet eens geleerd had :s Nu dus hopen op een zesje ofzo.
Straks nog tentamen Fonetiek en ik hoop echt dat dat beter gaat want dat is een kutvak. En nu ga ik me dus hier in de mediatheek maar een beetje proberen te vermaken. |
Vanochtend gevoetbald, verloren, daarna een groot gedeelte van mn pws opgehaald dat nu 2e correctie moet en er staat nu ineens veel meer commentaar bij dan vorige keer dus ben ik boos :mad: zometeen spinnen, dan squashen, daarna bowlen en dan hopelijk nieuwe schoenen krijgen en hopelijk ook nog nieuwe kopen.
|
:o ik zou al weken moeten leren.
maar ik doe t gewoon niet. en tentamens maak ik op de gok :o (n) |
ik ben zojuist afgestudeerd!
|
Citaat:
als wat? |
ik moet om half twee helpen op de open dag van m'n school en godsmokingdammit ik heb daar echt geen zin in.
|
Citaat:
Vanochtend naar school voor een gesprekje,dadelijk naar de stad en vanavond naar Nathan Fake. |
Zo de laatste twee tentamens (y)
|
Citaat:
|
ik moet leren voor een tentamen maar zoals verwacht komt er niks van en ik ga straks koffie drinken met een vriendin die ik al langg niet gezien en daarna naar amsterdam(Y)
|
Ik ben net uit mijn bed gerold, maar wie weet wat deze dag in de pet voor me heeft.
|
Citaat:
|
gefeliciteerd bas (y) .
ik was gister naar smoking aces en die film was mwaaaaw, maar het was in de sneak( dus korting) dus de schade viel wel mee. daarna nog wat gaan drinken, maar er was een bruiloft en het was kk druk. wat ik vandaag doe weet ik nog niet, maar iig vanavond naar de stad. |
Vandaag moet ik echt even HET verslag afmaken, anders mag ik straks niet afstuderen, maar ik heb geen zin en het artikel wat ik moet gebruiken ben ik kwijt. Vanavond een afscheidsfeestje van een vriendinnetje die voor vijf maanden in Amerika gaat studeren.
Dus dat wordt weer dolle pret :) |
Citaat:
|
Citaat:
er zit ook een dosis zwarte humor in, dus ga hem wel zeker zien. je moet er alleen niet teveel van verwachten, want een nieuwe lock, stock of resevoir dogs is het niet. |
Citaat:
|
owja ik zit wel te lullen van ja het was gelukkig maar 4,50 , maar ik ben gister ook gratis geweest.
hm haha. |
Citaat:
|
klopt klopt.
nu ga ik me douchen en dan naar de boekhandel om een boek te kopen, want ik verveel me. en dan zie ik gelijk een vriendin van me even, want die werkt daar. |
ik heb buikgriep en ik lees de avonden.
|
ik zit op mijn werk en heb belgische truffels :cool: en alle collega's zijn weg omdat ze een kater hebben van hun nieuwjaarsparty dus ik kan lekker aan de telefoon zeggen dat niemand er is muhaha. Could be worse.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |