Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Uitverkoop! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1534252)

*oma* 25-01-2007 18:02

Uitverkoop!

Ja, er is weer uitverkoop!
Trap je er in en koop je van alles wat niet eens in je maat is "maar ach, het was zo goedkoop". Of beland je toch weer bij de nieuwe collectie?
Wat zijn je grootste uitverkoop ergenissen en wat zijn de toppers (hihi).

Oja en sappige uitverkoop-gerelateerde verhalen zijn natuurlijk ook altijd welkom, alsmede graaiende vrouwen op youtube filmpjes.

Vertel!

Urm 25-01-2007 18:07

ik vind het irritant dat er weinig degelijks te vinden is en dat het zo'n bende is in winkels. maar ik dacht dat uitverkoop nu wel eens afgelopen zou zijn?

ZerO 25-01-2007 18:07

Is er nog steeds uitverkoop? Het is al weken bezig toch :confused:

Ten eerste heb ik vrij weinig geduld om in die GIGANTISCHE stapels iets te zoeken. Ten tweede word ik gek van graaiende mensen naast me dus als ik ga, dan ga ik op een dinsdag ochtend. Ten derde zitten er nauwelijks kleine maten tussen dus dan houd het gauw op voor mij. Ook al kost een shirt 3 euro als het maat L is dan koop ik het niet, omdat ik weet dat ik het nooit zal dragen :)

jukeboxxx 25-01-2007 18:08

Oh ik had het er net nog over met een vriendinnetje, ik vind het echt superirritant, er is sowieso vrij weinig in mijn maat, alles ligt door elkaar en het maakt de winkels superdruk en ongeordend.
Uiteraard telt dat allemaal niet mee als ik iets leuks zie, maar over het algemeen, neen, liever niet.

Horror Kitty 25-01-2007 18:16

ik let nooit zo op of het uitverkoop is of dat iets wat ik leuk vind wel in de uitverkoop is, maar een lage prijs is wel handig wanneer ik eens niet kan kiezen.

Larry Flint 25-01-2007 18:18

ik heb mooie nikes in de uitverkoop gezien die ik morgen ga passen (y). verder vind ik het altijd wel leuk om zo goedkoop mogelijk dingen te vinden en ik heb het geduld er ook wel voor (tenzij het heet/benauwd/druk is) maar maat 36/38 is altijd al weg :mad:. ik koop dus eigenlijk niet meer omdat het uitverkoop is ofzo, maar vind het wel leuker om iets in de uitverkoop te kopen omdat het me dan geld bespaard.

belli 25-01-2007 18:22

uitverkoop vind uitverkoop leuk shoppen. leid een nogal duur leven, dus af en toe een paar setjes wat goedkoper kopen komt me niet slecht uit. zolang het niet in de h&m is....

Tonsillitis 25-01-2007 18:23

meestal raak ik gefrustreerd in de uitverkoop omdat alle XS-en en S-en al weg zijn en ik ga alleen voor broeken naar de uitverkoop want bij broeken let ik sowieso alleen op de heupmaat. lengtematen opzoeken heeft voor mij toch geen zin.

Bartezz 25-01-2007 18:31

ik haat uitverkoop.. werk in een kleding/ sneakerswinkel en het is echt een kuttijd..

Tonsillitis 25-01-2007 18:31

het is altijd zo'n teringzooi tijdens de uitverkoop(N)

havana 25-01-2007 18:35

Citaat:

Tonsillitis schreef op 25-01-2007 @ 18:31 :
het is altijd zo'n teringzooi tijdens de uitverkoop(N)
dat en ik eindig altijd bij de nieuwe collectie (n)

Broeder 25-01-2007 18:35

Korting vind ik wel KEK, maar overvolle winkels niet. Zeker niet als wanneer ik dan eindelijk iets naar m'n zin gevonden heb tussen al die zoekende handen en blijkt dat het er weer eens niet in een fatsoenlijke maat is. :mad:

*oma* 25-01-2007 19:21

Citaat:

ZerO schreef op 25-01-2007 @ 18:07 :
Is er nog steeds uitverkoop? Het is al weken bezig toch :confused:

Ja klopt.

Ik vind uitverkoop wel leuk, maar meestal zitten er alleen maar lelijke dingen tussen in onmogelijke maten... Bovendien is het altijd een troep, waardoor het moeilijk is iets te vinden.

innogen 25-01-2007 20:41

Uitverkoop is wel tof, alleen ik hou niet zo van al die mensen IN die uitverkoopwinkels.

moya. 25-01-2007 20:41

Citaat:

L_angel schreef op 25-01-2007 @ 20:41 :
Uitverkoop is wel tof, alleen ik hou niet zo van al die mensen IN die uitverkoopwinkels.
qft.

hanniepannie 25-01-2007 20:57

vond uitverkoop altijd kut, omdat k in een kutwinkel werkte waar t altijd een onwijze teringzooi was door de uitverkoop en bepaalde volksstammen alleen het nederlandse woord korting leken te kennen..

verder hou k niet echt van winkelen in de uitverkoop omdat ze óf nix leuks hebben óf niet in mijn maat..

biep 26-01-2007 10:37

Heerlijk smorgens naar de Hunkemoller, de hele winkel voor mezelf en met 70% korting lingerie voor het hele jaar inslaan (y)
Verder koop ik in de uitverkoop ook vaak truitjes die ik maar 'mwoh' vind met 't idee dat ik ze altijd nog wel bij mn paard aan kan.

Stevill 26-01-2007 13:47

Citaat:

Ten eerste heb ik vrij weinig geduld om in die GIGANTISCHE stapels iets te zoeken. Ten tweede word ik gek van graaiende mensen naast me dus als ik ga, dan ga ik op een dinsdag ochtend. Ten derde zitten er nauwelijks kleine maten tussen dus dan houd het gauw op voor mij. Ook al kost een shirt 3 euro als het maat L is dan koop ik het niet, omdat ik weet dat ik het nooit zal dragen :)

Dat + lees voor klein groot.

llell 26-01-2007 14:06

Veel sokken, veel ondergoed gekocht, bijna kocht ik een BH die eigenlijk niet zo lekker zat, maar ik wist t te verkomen. Verder een muts en handschoenen gekocht, beide kreeg ik 1 euro goedkoper, nep-korting dus (n)

z0pje 26-01-2007 14:07

ik heb gister een bh gekocht met 50% korting die te klein bleek te zijn :') (n)

Haligh 26-01-2007 14:08

Citaat:

Ten eerste heb ik vrij weinig geduld om in die GIGANTISCHE stapels iets te zoeken. Ten tweede word ik gek van graaiende mensen naast me dus als ik ga. Ten derde zitten er nauwelijks kleine maten tussen dus dan houd het gauw op voor mij. Ook al kost een shirt 3 euro als het maat L is dan koop ik het niet, omdat ik weet dat ik het nooit zal dragen :)

Carn 26-01-2007 14:09

Citaat:

z0pje schreef op 26-01-2007 @ 14:07 :
ik heb gister een bh gekocht met 50% korting die te klein bleek te zijn :') (n)
snel wat afvallen dan!

moschino 26-01-2007 14:30

nee, ik haat de uitverkoop, het is druk, mensen staan te dringen en er iets niets in je maat. als ik iets zie wat ik leuk vind dan koop ik het meteen en wacht niet tot de uitverkop

ragdoll 26-01-2007 14:55

een van de grote problemen der uitverkoop is dat bijna alles zo spuuglelijk is. Ik vind echt zelden iets. En als ik iets vind is het altijd xs of xxl verdomme :mad:
Dus om mijn bloeddruk op een gezond peil te houden sla ik de sale meestal over :)

Mutant_oud 26-01-2007 15:15

Ik let nooit op uitverkoop, het is wel handig als iets afgeprijsd blijkt te zijn, maar ik kijk er niet naar. Ik heb wel een leuk jasje gekocht dat niet dicht ging, maar aangezien ik het nooit dicht zou dragen vond ik het voor 20 euro dan weer wel goed.

Grappig overigens dat er zoveel geklaagd wordt dat de kleine maten altijd weg zijn, ik vind altijd dat de grote maten altijd zo snel weg zijn ^^.

Schoenwinkels struin ik wel af als het uitverkoop is en ik in de stad ben, maar die kortingen vind ik dan weer te laag.

pollewop 26-01-2007 17:40

Ik vind de uitverkoop alleen prachtig als ik de enige in de winkel ben met het winkelpersoneel. Anders word ik geschift van al dat gedoe om dingen die toch niet zonder reden afgeprijsd zijn.

Larry Flint 26-01-2007 17:42

ik heb vandaag de schoenen die te zien zijn in het wat heb je nieuw topic in de uitverkoop gekocht voor 40 euro ipv 70 (y)

Krummeltje 26-01-2007 22:51

een nieuwe winterjas (Y) ik heb net van de week de rits van mijn oude (lichtelijk versleten) winterjas gemold dus ik dacht, dan maar een nieuwe.
13 euro bij de only, past perfect en zit heel lekker warm :D Dat mag van mij wel vaker zo.

Electriq 26-01-2007 23:03

Citaat:

pollewop schreef op 26-01-2007 @ 17:40 :
Ik vind de uitverkoop alleen prachtig als ik de enige in de winkel ben met het winkelpersoneel. Anders word ik geschift van al dat gedoe om dingen die toch niet zonder reden afgeprijsd zijn.
Ik ben zulk winkelpersoneel in een uitverkoopwinkel en ik word schijtziek van al die kutwijven die een zooi van de winkel maken. Morgen weer werken yay :)

*amélie* 27-01-2007 14:12

Citaat:

Electriq schreef op 26-01-2007 @ 23:03 :
Ik ben zulk winkelpersoneel in een uitverkoopwinkel en ik word schijtziek van al die kutwijven die een zooi van de winkel maken. Morgen weer werken yay :)
ik vraag me altijd af hoe het zo'n teringzooi wordt in die winkels. iemand moet daar toch mee beginnen.
verder heb ik niet zo veel met de uitverkoop, want maat M is er toch nooit bij. Geldt ook voor schoenen. In maat 39 hebben ze altijd alleen nog de meest walgelijke over.

pollewop 27-01-2007 14:25

Citaat:

Sorry he. Succes. :p

White Trash 27-01-2007 15:02

Uitverkoop vind ik wel leuk maar wanneer is het niet ‘sale’? Er zijn mensen die niet dood gevonden willen worden tijdens de 3 dol dwaze dagen maar dat maakt mij niet zo veel uit. Maar het moet wel een beetje normaal te zoeken zijn, ik heb een hekel aan zo'n tafel die je associeert met humanitas kleren selecties. Bovendien is het altijd L-XL.

z0pje 27-01-2007 15:37

Citaat:

Carn schreef op 26-01-2007 @ 14:09 :
snel wat afvallen dan!
ik ben sinds mn post 2kg afgevallen!!1! :p

Eurotrashgirl 27-01-2007 16:14

Ik vind het altijd enorm frustrerend wanneer ik in de uitverkoop iets voor bijv 50% off zie wat ik enkele dagen daarvoor voor de gewone prijs heb gekocht :mad: :mad: .. Verder houd ik er wel van, veel kleding kopen die je vervolgens nooit draagt omdat het eigenlijk helemaal niet je smaak of maat is :) .

poetic_tragedy 27-01-2007 16:55

ik let wel op de uitverkoop. Ik vind kledingstukken al snel te duur. Als ik echt iets nodig heb, maakt het mij niet uit of het afgeprijsd is of niet, maar als ik ga winkelen en ik kom wat leuke dingen tegen let ik er wel op of het goedkoop is. Net nog een broek voor 4 euro en een sjaal voor 1 euro gekocht :')

Bartezz 27-01-2007 17:51

Citaat:

Paranoide 27-01-2007 18:42

Ik ga bij de uitverkoop altijd naar veel te dure winkels waar ik gewoonlijk nooit kom, om pumps te kijken/kopen. Voor heel veel dingen gaat het niet op, maar qua pumps met een beetje 'n hoge hak is het echt zo dat je bij goedkope troep na tien minuten al pijn aan je poten krijgt, terwijl je op iets van [random designer schoenenmerk] meestal gerust een hele dag kan rondwandelen. En gewoonlijk is dat comfort niet te betalen en ik heb ook geen 200 euro over voor fakking schoenen, maar goed, 70% korting wil weleens helpen (y)

Nog een voordeel is trouwens dat niemand naar die winkels gaat want men denkt van 'bwah te duur', dus daar is het lekker rustig. Geen uitverkoophectiek (y) En bovendien heb je dan ook relatief unieke items, dus dat is ook wel gaaf.

Ik vind trouwens dat DVD-zaken ook uitverkoop moeten hebben.
"Nieuwe collectie - kutfilms! Alle gave films moeten weg, 99% korting!" YESSSSSSS.

Crimson 27-01-2007 19:08

in winkels zoals forecast, gsus, men at work is het nooit een teringzooi tijdens de opruiming, maar wel broeken die normaal 100 euro zijn voor 45-60 euro, vind ik best aangezien die 4x zo lang mee gaan als een h&m broek (y)
maar was vandaag in de zara, en daar word je wel claustrofobish ja maar goed

koekjes 28-01-2007 00:50

k ga met de uitverkoop altijd naar de body shop :bloos: en de h&m op rare tijdstippen als er geen hond is

ik haat winkelen en zeker als t stampvol is

Hourglass 28-01-2007 03:20

Doe niet aan uitverkopen, koop alleen heeel zelden iets als ik ergens echt niet omheen kan draaien, en dan zoek ik eerst of ik t niet 2dehands kan vinden of voor n heel klein prijsje, tenzij ik iets echt heel mooi vind of iets nets wil.

Tim 28-01-2007 09:43

Ik heb in de Bijnekorf veel merkleding gekocht voor echt helemaal niks ! :eek: Tommy hilfiger was iets van 15 euro !

Sevi 28-01-2007 14:57

Altijd als ik denk handig daar ga ik naar binnen want daar kost alles 10 euro kom ik naar buiten met iets uit de nieuwe collectie. nouja vaak dan.

Shadina 28-01-2007 20:00

Ik heb de eerste dag van de uitverkoop in Antwerpen meegemaakt, dus volgens mij kan ik voortaan alles aan. :D Ik heb dan ook geen problemen met graaiende vrouwtjes etc, vind het juist wel grappig. Hoe ze hun mannen ook africhten. :p

Heb zoals eerder gezegd alleen wel een hekel aan de teringzooi, en mijn maat is erg zeldzaam tijdens de uitverkoop.

Gadje 28-01-2007 20:03

Het probleem met de uitverkoop is dat het vaak troep van een paar collecties geleden is. En de winkels die wel de laatste collectie de deur uit doen halen er niet veel korting af. Ik vind niet vaak iets in de uitverkoop. Maar maakt niet uit, ik koop toch al teveel.

=zwart wit= 28-01-2007 20:08

ik mijd de uitverkoop.

als ik iets wil, wil ik het en dan had ik het al voor de uitverkoop. en dingen kopen omdat ze toch maar goedkoop zijn is slecht voor je kledingkast én je portemonnee.

Urm 29-01-2007 01:21

uitbreiding van je kledingkast lijkt me nou niet per se slecht?

Gadje 29-01-2007 12:05

Citaat:

Urm schreef op 29-01-2007 @ 01:21 :
tenzij het er niet meer in past ;)

Bartezz 29-01-2007 12:12

Citaat:

Gadje schreef op 29-01-2007 @ 12:05 :
tenzij het er niet meer in past ;)
uitbreiding van je kledingkast zorgt er nu juist voor dat er meer kleding in past ;)

=zwart wit= 29-01-2007 17:29

Citaat:

Urm schreef op 29-01-2007 @ 01:21 :
ik weet ook niet waarom ik het zo zei, ik zal er wel iets mee bedoeld hebben.

Kristaco 29-01-2007 17:49

Ik heb een hele leuke trui voor 8 euro en heb me voor de rest kunnen inhouden :cool: (Y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.