![]() |
Graspop 2007
22 t/m 24 juni.
Min of meer bevestgd tot nu toe: (Schuingedrukt nog niet officieel) Amon Amarth Annulation Black Label Society Blind Guardian Grave Digger Killswitch Engage Korpiklaani Ozzy Osbourne Therion Tiamat Sabaton Vader |
Aaargh jonges! dat beloofd een sappig feestje te worden!
|
Hm nog niet echt een overtuigende line-up. Maar goed, het zijn dan ook pas de eerste bands.
|
Nog niet echt interessant. Alleen Ozzy doet me iets, maar die interesseert met ook niet echt zonder TonyGeezerBill.
|
tja therion, maar die zie ik dan nog liever gewoon bij hun eigen showtje. vader is wel lekker live.
|
Korpiklaani is een reden om niet te gaan. Ik hoop dat het dit jaar toch nog Bang your Head wordt (Y) De line-up is niet bijster indrukwekkend en Bang your Head is gezelliger.
|
Verdeurie, lekkere line-up tot nu toe, maar dit is nou al de 2e of de 3e keer dat ik er niet heen kan. >_<
|
Het programma is wel eens indrukwekkender geweest..
Maar zoals Vork zegt, het zijn pas de eerste bands. Even afwachten wat er nog bij gaat komen dus. |
Goh, ik zie al 1 aardige naam.
|
Citaat:
|
Okee, 2 dan nu.
|
Atheist!
|
wsl aanwezig bij gebrek aan geld, mogelijkheden en vrienden om naar wacken te gaan. over het algemeen is er ieder jaar wel een kleine selectie van de moeite waard zijnde bands, dus we blijven hopen :). atheist en vader is een begin.
|
Citaat:
In ieder geval trekt het programma nog steeds maar matig aan.. |
graspop: 22 juni 2007 (vr) - 24 juni 2007 (zo)
wacken: 2 augustus 2007 (do) - 4 augustus 2007 (za) |
kan je een hele maand werken!
|
ja, en dan vrienden en mogelijkheden kopen (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
wat vind je er slecht aan? |
Citaat:
|
Citaat:
Zo praten wij niet op Muziek! |
Maiden komt.
En morgen worden er blijkbaar 30 namen bekend gemaakt. |
Citaat:
|
|
fuckin raah
dat wordt dan 4 keer maiden dit jaar? mijn goth! |
Citaat:
|
Therion, Blind Guardian en misschien Killswitch (y) (y) (y) (y)
|
FRIDAY, 22 JUNE 2007
AEROSMITH BLIND GUARDIAN - THERION SABATON - GRAVE DIGGER - VADER 1349 - PAIN OF SALVATION AMORPHIS SATURDAY, 23 JUNE 2007 IRON MAIDEN KORN - LIFE OF AGONY CANNIBAL CORPSE – TIAMAT DIMMU BORGIR - ME FIRST & THE GIMME GIMMES SIRENIA – BRUTAL TRUTH – DROWNING POOL ATHEIST SUNDAY, 24 JUNE 2007 OZZY OSBOURNE BLACK LABEL SOCIETY CHILDREN OF BODOM - AMON AMARTH FINNTROLL - MOONSORROW – DEVIL DRIVER KORPIKLAANI - IN THIS MOMENT – TURISAS – ELUVEITIE bron |
(y)
|
Dit valt mij hard tegen.
|
vader (Y) maarja toetsweek..
|
Toch jammer dat ik nu al 5 gameboy metal bands tel op de zondag.
|
Citaat:
|
Present!
Dan maar een dagje eerder terug van schoolexcursie! |
Meh, wat een lame kut-line-up, nog even over nadenken dan :(
|
SUNDAY, 24 JUNE 2007
CHILDREN OF BODOM - AMON AMARTH FINNTROLL - MOONSORROW KORPIKLAANI – TURISAS – ELUVEITIE Hmm. Toch maar een kaart voor zondag kopen denk ik :o (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja.
|
Mooizo :)
|
Tuurlijk ga je mee, Jaap
en wat wil je voor je verjaardag :p |
" Volgens de vernieuwde site van Rocktribune heeft de Graspoporganisatie Celtic Frost, Thin Lizzy, Lamb of God en Unearth weten te strikken. Eerst genoemde naam staat deze week ook in Nederland, of ze ook de zomerfestivals zullen aandoen is bij ons (nog) niet bekend.
Graspop Metal Meeting wordt jaarlijks gehouden in Dessel, België en duurt van 22 juni t/m 24 juni." |
Dat lijkt er meer op.
|
Citaat:
|
Heaven And Hell, Slayer, Type O Negative, Within Temptation, Celtic Frost, Thin Lizzy, Lamb Of God, Unearth en Chimaira bevestigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |