![]() |
Reclame van McDonalds... (jongetje met fiets)
Net zag ik een reclame op televisie, samen met mijn vriend. Dus die van McDonalds, zoals al in de titel staat.
De reclame gaat dus over een jongetje, dat van zijn vader leert fietsen, wanneer hij even uit zijn vaders zicht is verdwenen, flipt hij het stuur van zijn fietsje. Tenminste, zo heb ik het begrepen... Aan het einde zitten ze bij de McDonalds, en zegt de vader:'Zoo, zal mama eens opkijken wanneer ze hoor dat je kan fietsen!' (ofzo), het jongetje zegt dan zo sarcastisch:'Jaaaah(!)'. Hmm, mijn vriend lette volgens mij niet zo op, want hij beweert dat het jochie juist bijna omviel ofzo :confused: Wie legt me deze reclame uit? :D |
zn vader zegt, kom we gaan je eens leren fietsen maar dat kind kan dat allang dus hij doet maar effe alsof ie nog nie zo goed is en dan doettie dus stiekem achter de bosjes een stuur-draai-actie en dan klungelt ie weer terug en dan gaan ze lekker naar de mac en die vader doet heel trots enzo en die jongen denkt van jaaaah denk jij maar lekker dat je me hebt leren fietsen, ik heb lekker een menuutje ofzo
snappie.... |
Waarom doet dat jongetje dan niet die stuurflip als zijn vader toekijkt? Misschien dat ie dan 2 menuutjes krijgt omdat ie dan extra goed kan fietsen? :confused:
|
Citaat:
ik vond t trouwens ook maar een vreemde reclame :o |
Die is al oud. :D
|
ik vind het zowiezo al een vage reclame.
|
Citaat:
|
Ik snapte 'm ook nie echt, tis ook een hele vage reclame (ongeveer net zo vaag als die reclame van Smilof ice > "This is my mother... Really? I could swear it was your sister" :confused: )
|
Citaat:
snappie? |
Citaat:
|
mt die fiets:
vader gaat elke dag met jongetje fietsen... elke dag gaan ze, als beloning dat hij weer een dagje heeft leren fietsen, naar de McD. Als het jochie al zou kunnen fietsen zou zijn pa hem niet meer elke keer leren fietsen om daarna naar de McD te gaan... toch? :p met smirnoff ICE: mja die gast heeft wel eens eehm... bepaalde handelingen verricht met die moeder gok ik :p |
Citaat:
|
Ja, maar helemaal aan het begin zei dat ventje tegen dat andere gastje bijna p'sies hetzelfde (maar dan anders: "I could swear you were my mother" ofzo)
Is 't dan allemaal geplant ofzo? |
Citaat:
klopt dat wat ik zeg?? |
Citaat:
2: Zijn moeder en Gary hebben inderdaad sex gehad ja... Goed, all mysteries uncovered ;) |
wow, jullie zijn echt slim :D
|
Citaat:
|
die van MC Donalds snapte ik al!
En die van Smirnoff ICE had ik de eerste keer dat ik hem zag zo opgevat als hij dus blijkbaar hoort, maar later ging ik twijfelen, maar had ik hem toch goed :) |
Volgens mij heeft dat jongetje van de Mac dezelfde truc al es bij zijn moeder uitgehaald om een Macmenu te scoren...
tenminste, zo had ik het begrepen.. :confused: ? |
Citaat:
zo denk ik er ook over idd |
Citaat:
|
Citaat:
|
reclame van de McDonalds vind ik nooit zo boeiend.
|
is jullie al eensopgevallen dat er in het begin wel een rem op zit, dan doetie die bar spin, zit er geen rem op en als ie om de hoek komt zittie er weer wel
wick-ed |
Citaat:
|
Citaat:
haah en nu snap ik ehm pas ... ojee :D :o |
kvind 't eigenlijk wel een leuke reclame van de mac!
alleen dat jochie had eerst toch jan de bouvrie (ofzo) als vader? van: jan:'kom jantje, ga je mee met je vader?' pesterig jochie: ' meneeeeer, wat is het nieuwe happymeal?' volgens mij was dat hetzelfde jochie, die jantje? of niet? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vraag juist of het jongetje nou wel hetzelfde jongetje is (dus ondanks dat er nou een andere vader is), want hij lijkt er wel op.... *denkt aan: 'mijn papa werkt bij de mc donalds' -uitspraak* |
Citaat:
|
hij is makkelijk
als hij kan fietsen krijgt hij als beloning mcdonalds!!! mcdonalds=beloning=KADO! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zucht, dacht ik ook eens een keer oplettend te zijn... ;)* |
pfff iemand nou al die barspin gecheckt??
|
Citaat:
|
KvInd die reclame juist cool :).
Hij wil gewoon telkens naar de mac en daarom laat ie nog niet zien dat ie al heel goed kan fietsen. Simpel :p Die van Smirnof-Ice (?) vink stom, dan vink die van: 'Working all night again Kenny? We must discuss your salary." ofzoiets leuker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |