![]() |
Mannen : gladgeschoren? baardje? stoppels?
Scheer jij je elke dag helemaal glad? Hou je van ruige stoppels?
Ikzelf scheer me eens in de 2 weken ofzo, dan heb ik al aardig veel baardgroei. Heelaas werk ik in de horeca, partime op uitzendbasis, dus vaak moet ik tegen mijn zin in het nodige gezichtshaar verwijderen :( |
ik houd niet van pubersnorretjes.
|
ik heb me al een week niet geschoren. Mits correct gekleed kan ik best voor een Al Quaida lid door (Y).
|
Citaat:
|
Ik vind stoppels vaak wel wat hebben. Nestdons vind ik vies.
|
ik houd wel van die baarden van een paar dagen maar mijn vriend heeft geen baardgroei :( ach het prikt eigenlijk ook net iets te veel.
|
Ik heb een snor.
|
foto teun!
|
Citaat:
|
Citaat:
http://img.photobucket.com/albums/v4...ona/ohlala.jpg |
Citaat:
|
ruige stoppels
|
altijd glad geschoren dudes zijn geen dudes
trouwens een gestoppelde kin is DE manier om jeuk op je arm ofzo te verhelpen |
ik vind stoppels sexy (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stoppels vind ik sexy. Baardjes van een paar dagen kunnen er best mee door. Maar mijn exen vonden dat altijd een excuus om ongeremd hun baardgroei te laten verwilderen... wantikvondddattochzoleuk... nee dus. Baarden, nee!. Als je er figuurtjes in gaat scheren, à la George Micheal, doe je best, leuk! Maar baarden van 2 weken versta ik niet onder oeh, je hebt een paar dagen niet geschoren!
|
Ik scheer me nooit glad. Als t te lang word....tondeuse stand en eff eroverheen.
Soms een snor though, maar dat ben ik al snel zat. |
Citaat:
|
2 dagenbaardje.. om maar even ontopic te gaan
|
Citaat:
|
snor en/of stoppels vind ik wel sexy, maar ik heb er zelf niet genoeg haar voor :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Of andere plekken die Rutger kennende ook regelmatig bij houdt. ;) |
Ik doe mij nickname eer aan met mijn rode baardgroei (Y)
Slechts op de kin do :o En op het moment stoppels omdat ik mn nieuwe gilette fusion oid wilde uit proberen. Op mn kin na scheer ik me namelijk wel glad. |
Citaat:
+ altijd een stoppelbaard |
stoppels (y)
|
1x in de week tondeuse.
|
Citaat:
|
paar-dagen-baardje (y)
|
ik vind t ook sexy (y)
maar idd geen dons en geen al qaida (hoe schrijf je t ook alweer :confused: )-baard! :p |
ik scheer me nooit, ik gebruik alleen af en toe de trimmer om het bij te houden.
|
Ik vind baardjes wel leuk, mits bij het juiste hoofd met de juiste baard :o. Verder vind ik stoppels prikken, dus dat liever niet.
|
Ik heb milimeter haar op me hoofd, daarom heb ik het graag helemaal glad in me gezicht anders lijk je op een bosaap.
Het liefst zou ik me gezicht willen harsen zodat je helemaal geen stoppeltjes meer ziet en het groeit dan ook nog eens minder snel aan, maar volgens mij is je huid te dun bij je kaak en nek. Als ik een volle bos zou hebben op me hoofd, dan vind ik stoppeltjes wel oke staan tho.. |
ik heb een zware baardgroei en ik zou iedere dag moeten scheren, maar ik ben lui, dus scheer ik het maar 1 keer in de twee weken
|
euh waar blijven de foto's. zo valt er natuurlijk niks te geilen
|
Citaat:
Citaat:
http://shesfixingherhair.co.uk/strokes_com/237.jpg |
bakkenbaarden, 3hoek, niet te groot en goed bijgehouden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou paar dagen baardje dus en dan maar weer trimmen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
|
ik vind sowieso gelimiteerd haar alleen maar wat hebben in combinatie met een baard.
ligmaar niet iedereen kan het hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
ik wil meer foto's maar kan niks bedenken :confused: |
Citaat:
maar verder vind ik een beetje baardgroei leuk staan, alleen zo jammer dat het prikt dus ik ben blij dat bovenstaande op het moment stoppels heeft en geen sikje :cool: |
Elke dag scheren vind ik echt gay, kladgeschoren kopjes, pssht.
Baardgroei is mannelijk yadadadig? Het is pas sinds 100 jaar ofzo dat het ineens niet meer dope is, echt vies. Maar ik scheer me nooit meer dan 1x in de 4 dagen, en ik heb hella baardgroei, daar bedank ik mijn Mocro pa voor natuurlijk :cool: Overigens, als je van dat donshaar groeit moet je je wel scheren, dan ben je geschoren nog net iets minder gay dan ongeschoren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |