Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   waaaaarom?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=153441)

charly not 08-07-2002 21:48

waaaaarom??

waarom bestaat er zoiets als 'players' waarom? Die zo fucking met je gevoelens spelen :( . En daar volgens mij geen flauw benul van hebben......??!! :rolleyes:

Alicia Silverstone 08-07-2002 21:52

mwah, ze hebben er bestwel benul van...
t zijn gewoon eikels.

waarom ze bestaan...?
wil je daar echt een antwoord op..?
geloof me, dat wil je niet want dan kom ik echt met een verhaal :D

Piccola 08-07-2002 21:52

De players die ik ken: die weten echt precies wat ze je aan doen, het intresseert ze alleen gewoon niet.

stoepkrijtje 08-07-2002 21:52

jah das kut afschieten die lui :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

stout! 08-07-2002 21:53

Tsja zelfs God maakt wel eens een foutje

EternalDeath 08-07-2002 22:29

dood aan players, die zijn zielig!
Geen aandacht aan geven>>>>help ze naar hun vernieling

;)

Larissa_86 08-07-2002 22:48

Waarom zijn players dan zo verdomde mooi, ze verdienen dat uiterlijk gewoon niet :mad: ...

Sincerely yours 08-07-2002 22:56

Ach komaan! Players zijn gewoon al van mijlenver te herkennen.
Meestal enorme strandnichten die ervan overtuigd zijn dat ze knap zijn...je hebt volgens mij meisjes die daar op vallen en dan later klagen dat het een player was.
Meisjes die op players vallzen zijn oftewel gewoon oppervlakkig oftewel vreselijk naief.

Edit: Natuurlijk, ik keur players niet goed.

nare man 08-07-2002 23:04

Waarom, oh waarom, zijn de bananen krom...

Gothic 09-07-2002 08:06

Citaat:

nare man schreef:
Waarom, oh waarom, zijn de bananen krom...
Omdat ze naar het licht groeien...

CryptapiX 09-07-2002 08:28

lool weer zon bullshit verhaal..
als je niet geplayed wil worde laat het dan nie toe..

die "players" herken je echt ewl meteen..
en btw je moest eens wete hoeveel vrouwen er gewoon zelf om vragen of nog erger zelf ook player zijn

CryptapiX 09-07-2002 08:31

waarom iedreen zo anti player..
er zijn zoveel meisjes die zoene met een jonge voor 1 avond...
en daar hebbe ze toch een jonge voor nodig ? dus is die jonge maar een player omdat dat meisje het uilokte.. grappig is da

en er zijn vast wel genoeg knappe jongens die geen player zijn

Jadis 09-07-2002 08:57

Citaat:

Sincerely yours schreef:
Ach komaan! Players zijn gewoon al van mijlenver te herkennen.
Meestal enorme strandnichten die ervan overtuigd zijn dat ze knap zijn...je hebt volgens mij meisjes die daar op vallen en dan later klagen dat het een player was.
Meisjes die op players vallzen zijn oftewel gewoon oppervlakkig oftewel vreselijk naief.

Edit: Natuurlijk, ik keur players niet goed.

hmm ja. mijne was dus niet mooi en leek op het eerste gezicht heel aardig (zei ook iedereen: hij is leuk bla bla bla)
blijkt het toch een hufter te zijn. jongens. can't live with em can't shoot em.

bracelance 09-07-2002 08:58

* houdt zijn verleden angstvallig verborgen achter zich *

kijkt naar de toekomst en ziet een huwelijk met highlight over 9 jaar.

CryptapiX 09-07-2002 09:03

Citaat:

Jadie schreef:

hmm ja. mijne was dus niet mooi en leek op het eerste gezicht heel aardig (zei ook iedereen: hij is leuk bla bla bla)

tuurlijk..
ik weet net maar ik als jonge herken zoo snel alle players..
ennu dan zoen je toch niet met um de 1ste avond.. dan zie je meteen hoe player hij is..
dus ook voor jouw eigen shuld

charly not 09-07-2002 11:06

uhmmz,
het is ook bijna altijd zo.. dat die lui altijd gewoon eerst super aardig zijn.. en blabla... dan denk je... OWW, valt wel mee met het 'playerschap'.. En dan zoen je alsnog met die lui en dan.. damn, das et kutst :rolleyes:

CryptapiX 09-07-2002 11:08

Citaat:

charly not schreef:
uhmmz,
het is ook bijna altijd zo.. dat die lui altijd gewoon eerst super aardig zijn.. en blabla... dan denk je... OWW, valt wel mee met het 'playerschap'.. En dan zoen je alsnog met die lui en dan.. damn, das et kutst :rolleyes:

als je da van te voren al weet te vertelle
waarom zoen je dan alsnog met um.. weer eigen schulkd

moenbase 09-07-2002 13:53

Citaat:

charly not schreef:
waarom bestaat er zoiets als 'players' waarom? Die zo fucking met je gevoelens spelen :( . En daar volgens mij geen flauw benul van hebben......??!! :rolleyes:

Waarom zijn er altijd naïeve meisjes die op hun 'lieve-woorden' ingaan?

moenbase 09-07-2002 13:56

Citaat:

Jadie schreef:

Een hufter is iets anders dan een zogenaamde-player.

charly not 09-07-2002 14:58

Citaat:

CryptapiX schreef:

als je da van te voren al weet te vertelle
waarom zoen je dan alsnog met um.. weer eigen schulkd

neee, gewoon op zoon manier.. dat je dat dus duidelijk niet door hebt! maja, ach :rolleyes:

moenbase 09-07-2002 15:08

Citaat:

charly not schreef:

neee, gewoon op zoon manier.. dat je dat dus duidelijk niet door hebt! maja, ach :rolleyes:

Nou eigenlijk zouden ze bordjes moeten ophangen bij de disco's, café's en andere uitgaansgelegenheden. :rolleyes:
"Verboden voor players"
of
"Verboden te zoenen met de gene die je nog maar net 'kent'"
:rolleyes:

HeerVanHasselt 09-07-2002 15:37

Wat een gezeur. Een avond zoenen maakt geen fuck uit en als het allemaal wat langer heeft geduurd ben je gewoon veel te snel de relatie ingedoken.

Sincerely yours 09-07-2002 18:26

Citaat:

moenbase schreef:

Nou eigenlijk zouden ze bordjes moeten ophangen bij de disco's, café's en andere uitgaansgelegenheden. :rolleyes:
"Verboden voor players"
of
"Verboden te zoenen met de gene die je nog maar net 'kent'"
:rolleyes:

Daar zeg je het al..."uitgangsplaatsen"! :rolleyes:

Trouwens na een avond ken je niemand, meisjes die de eerste avond kussen zijn gewoon dom.
Je kan toch echt pas op iemand houden als je die persoon kent. dus al die meisjes kussen gewoon players, zonder iets anders dan oppervlakkige aantrekkingskracht te voelen, en zonder ze te kennen dus moeten ze later niet klagen. :rolleyes:

lake bodom 09-07-2002 18:51

moeten ze toch zelf weten.. er zijn zoveel mensen die voor 1 avondje zoenen.. als hun dat leuk vinden, achja..

CryptapiX 09-07-2002 20:09

mjah het zijn altjid de meisjes die er problemen van maken
en als ze ELKE KEER weer moeilijk doen omdat ze geplayed zijn
ZOEN DAN GEWOON NIET NA 1 AVOND en w8 een dagje ofzow af. of 2. (niet 1 week wnt dan wil ie weer playen doh)
dan weet je toch wa ie voor je over heeft..

meisjes die zich late playen en dan nog boos worden dat ze geplayed zij nzjin gewoon dom

snoopy 09-07-2002 20:29

Citaat:

Gothic schreef:

Omdat ze naar het licht groeien...

NEEEE! Het goede antwoord is: "als ze recht zouden zijn, zouden het geen bananen zijn" :p (flauw ik weet het.)

*nog verder offtopic*: ik heb wel een keer een banaan gehad, die helemaal kaarsrecht was... :confused: zeker zo gekweekt, ofzow...

Aurora 09-07-2002 20:31

Citaat:

snoopy/mamo schreef:
NEEEE! Het goede antwoord is: "als ze recht zouden zijn, zouden het geen bananen zijn" :p (flauw ik weet het.)

*nog verder offtopic*: ik heb wel een keer een banaan gehad, die helemaal kaarsrecht was... :confused: zeker zo gekweekt, ofzow...

:D:D In case you didn't notice: er bestaat ook nog een Flora&Fauna-forum hoor ;) :p

Ow en even ontopic: tsja.. wat kan ik daar eens over zeggen.. ben een keer in aanraking gekomen met een player-lookalike, maar gelukkig kwam ik erachter dattie me liep te belazeren voor we hadden gezoend oid.. duz ik heb hem gelijk genegeerd.. aan dat soort mensen moet je echt geen aandacht meer schenken.

snoopy 09-07-2002 20:33

Citaat:

bloem schreef:

:D:D In case you didn't notice: er bestaat ook nog een Flora&Fauna-forum hoor ;) :p

weet ik... maar het ging hier ook even over bananen! Joepie. :)

Gothic 09-07-2002 20:36

Citaat:

snoopy/mamo schreef:

Dat hebben wij op school geleerd, dat ze naar het licht groeien :)... Maar ja ik heb idd ook keer rechte, grote, dikke bananen gehad :D

HeerVanHasselt 09-07-2002 21:16

Citaat:

Gothic schreef:

Dat hebben wij op school geleerd, dat ze naar het licht groeien :)... Maar ja ik heb idd ook keer rechte, grote, dikke bananen gehad :D

Onzin eigenlijk dat die bananen niet gewoon meteen naar het licht groeien in plaats van eerst lekker de schaduw in te duiken om er vervolgens achter te komen dat ze te weinig licht hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.