![]() |
Warom?
Wat is er mis met mij?
Warom wil niemand eer relatie met me aangaan? Warom wil niemand een gesprek voeren? Warom wil niemand mij acsepteeren? Kut wereld! |
hebbie foto dan weet k ut maybe wel
|
:confused:
|
Omdat je een seriemoordenaar bent:D?
Nee, serieus het is niet waar. Je voelt je klote en dan ga je zo denken maar ik geloof niet dat er echt iets mis met je is (niet dat ik dat zo kan beoordelen maar er van uitgaande dat ontzettend veel mensen waar helemaal niks mis mee is dit ook wel eens denken), en dat moet je zelf ook niet geloven. Ik denk dat je je plaats moet vinden, wat zekerder van jezelf moet worden en in jezelf moet blijven geloven. Kun je anders wat beter uitleggen waarom je dit denkt? |
Misschien moet je zelf eens nagaan wat je tekortkomingen zijn, in plaats van het aan ons te vragen.
Tegen een relatie loop je op, dat gebeurt of het gebeurt niet. |
dat denk ik ook weleens... :S
volgens mij is dit meer iets voor psychologie trouwens, maar ik denk dat, als je antwoord wilt, je beter daar een nieuw topic kunt openen en het dan wat anders formuleren. "Wat is er mis met mij" is nogal een ruime vraag namelijk. Als je iets wilt weten over sociale omgang enzo en je "eigen problemen" zal je naar psychologie moeten. Gaat het over relaties (vriendchappen, verkering, etc), dan moet je hier wezen :) Maar je kunt beter een voorbeeld geven, een paar ervaringen vertellen enzo... Okee? :) |
Citaat:
Ik weet het, ben lelijk. Maar wat is nou raar? Tja hoby's: internetten, brommers opknappen, fotografie, modeltreinen. toch ook geen vreemde hobby's toch? |
Valt ontzettend mee, al ben je niet mijn typ:). Je uiterlijk zou opzich geen bezwaar hoeven zijn. Misschien zou wat meer zelfkennis en -vertrouwen helpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar kun je zo vriendelijk zijn om even te vertellen wat je nou precies van ons wilt weten..? :) Vertel iets méér.... |
Verwijder eens die oorbellen en gebruik lenzen :) Maakt een wereld van verschil denk ik zo..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan ook aan die foto liggen natuurlijk.. |
een hanekam zou je goed staan ;)
en een relatie... tja. bij mij kwam het ook een beetje van de andere kant, dus kan ik je niet echt helpen :o maar ik denk dat je mensen moet gaan zoeken die dezelfde interesses hebben als jij (dit forum is goed daarvoor :D). er zijn plenty mensen die zich net zo voelen als jij dat doet.... :( |
Citaat:
De maatschappij? Dat ben jij. :p Welterusten allemaal :) |
Citaat:
Open op psychologie een topic met de titel "waarom laat deze maatschappij mij in de steek?"..... Vertel daar vervolgens op welke manier de maatschappij jou dan in de steek heeft gelaten. Dus niet weer van die vage korte vraagjes gaan stellen. Echt iets vertellen! Gegarandeerd dat er veel betere en nuttigere antwoorden op zullen komen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |