![]() |
Welk tv-programma mag nog eens terug op de buis?
Sinds kort is er een remake van Het schaep met de vijf pooten (vergeef me de nieuwerwetse spelfouten in deze archaische titel) op tv. Al proef je meteen al dat het gemaakter overkomt dan die paar resterende fragmenten uit 1969, toch vind ik het wel leuk om naar te kijken.
Sterker nog, dit soort nostalgie-tv smaakt naar meer. Welke programma's mogen volgen, hetzij de originele serie, hetzij in een remake? Wat suggesties: -Medisch Centrum West -Ook dat nog! -Het Lagerhuis -Get the picture Oja, eenmalige comeback of permanent terug? |
Boobytrap :cool:
|
Transformers, en dan het orgineel natuurlijk!
|
"Growing Pains." <333
|
Citaat:
|
De Ninja Turtles, uiteraard het origineel :cool:
Oh jeugdsentiment ten top... (y) |
Fort Alpha :cool:
|
Citaat:
|
Oz.
Popular. |
Leven met Louis. Ofzo.
|
Ook dat nog
Heartbreak High Flikken (nieuwe series) en die serie met Heath Ledger (geloof ik) over een highschool in Australië (dacht ik) en een zwembad / zwemteam. Kwam ipv HBH |
Citaat:
|
Die lijst daarboven waren slechts suggesties. Ondanks dat ik ze allemaal wel terug wil op de buis, heb ik ook nog andere voorkeuren:
-Kindernetprogramma's in de vroege morgen -Boggle -Rad van Fortuin -De Zwakste Schakel etc |
Als liefhebber van Amerikaanse comics, wil ik al die (helaas wat mainstream georienteerde) series graag weer eens terugzien.
Met name The Incredible Hulk uit 1996 is erg tof. Lekker duister en downbeat. |
|
Buffy
Angel |
Citaat:
|
live opgenomen
|
|
x-men.
|
|
Citaat:
En vast een heleboel series, ik heb alleen geen zin om erover na te denken. |
rex the runt
newsradio very important pennis quantum leap golden girls om vier uur op rtl 4 net als vroeger freaks and geeks 3rd rock v graham norton |
Citaat:
|
Citaat:
En dan ook een dubbele aflevering, zoals een paar jaar geleden. |
Are you being served sir
|
Citaat:
|
Spel zonder grenzen. :cool:
|
Wanted!
|
Ron's Honeymoon Quiz :D
De Ted de Braak Show :D De negen dagen van de gier Vrouwenvleugel Dr Quinn, Medicine Woman :o :cool: |
jongens geen full house meer hoor..
ik zeg medicopter 117!!! 7th heaven third watch news radio john do charmed chicago hope joan of arcadia en vond die met die wc pot ook wel grappig.. was weer snel van de buis (n) uh dead like me ow early edition was ook wel grappig |
[QUOTE]Dinalfos schreef op 28-01-2007 @ 14:10 :
[B] Dat wordt volgens mij weer uitgezonden :) Ik zag het laatst nog iig. Op sbs6 geloof ik, op zo'n achterlijke huisvrouwentijd ergens 's middags (n) Van mij mogen ze Heartbreak High wel weer gaan herhalen. En ik bedacht me laatst dat herhalingen van Buffy en/of Angel ook wel weer eens leuk zouden zijn (y) |
Citaat:
|
Heartbreak High, Fort Alpha, Cut! ennn 7th heaven was vroeger ook een van m'n favorieten, zou ik nog wel eens willen zien
|
[QUOTE]Blubje schreef op 28-01-2007 @ 14:40 :
[B] Citaat:
Over welk programma heb je het? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dr Quinn - medicine woman
little house on the prairie |
[QUOTE]Blubje schreef op 28-01-2007 @ 14:40 :
[B] Citaat:
|
Full house!
kleine huis op de prairie,maar gelukkig heeft mijn tante alle seizoenen op dvd gekocht <3 En geef nooit op =) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar Dr Quinn, Medicin Woman dus :)(y) |
Citaat:
|
Citaat:
Van mij mag My Family wel terug op tv, dat was een leuke Britcom (meer Amerikaanse stijl). |
|
Citaat:
Joan of Arcadia Scrubs (seizoen gaat door maar wordt hier (nog) niet uitgezonden) Death like me |
Geef nooit op! (Y)
|
Citaat:
Verder nog: All in the family + Maude |
Heartbreak High
<3 :D |
Heartbreak high!
En little house on the prairie, toen ik thuis kwam meteen televisie aan en dan Little house on the prairie kijken. En toen stopten ze in een keer met uitzenden en ik weet nog dat ik toen bijna moest huilen XD |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |