![]() |
ArtEZ Arnhem
Hi guys, ik ben nieuw hiero, ik was benieuwd of mensen van jullie iets weten over de opleiding interactier arhem. op de kunstacademie in Arnhem.
ik been op de website wwww.interactiefarnhem.nl geweest, maar ik was benieuwd of er mensen zijn die me meer kunnen vertellen. al vast beedankt! |
|
nieuwe studie is het niet? begint dat niet pas in september? ik denk niet dat er dus veel mensen zullen zijn die je uit ervaring wat kunnen vertellen. misschien moet je de school zelf even mailen.
|
Op St. Joost is deze studierichting ook, in september begint de eerste lichting. Ik zit nu in het propedeuse jaar en ben naar de academie gekomen om deze richting te gaan doen. Als alles goed gaat dit jaar, ga ik dus in september beginnen aan de studierichting. Ik vind het erg leuk dat hij nu wat bekender begint te worden en je her en der bij academies deze richting ziet verschijnen!
|
ja ik las dat de opleiding sinds september aan de gang is. ik heb me ondertussen aangemeld en ben toegelaten.
het lijkt me een leuke studie omdat moderne technologien met kunst in combinatie word gebracht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |