![]() |
[TK] Telefoon SGH E720
Ik heb afgelopen maandag deze telefoon gekocht, alleen ik heb er spijt van maar ik kan helaas mijn geld niet meer terugkrijgen. Het is een hele fijne telefoon, alleen ik vind mijn oude telefoon toch fijner. Ik heb er zelf 100 euro (alleen voor telefoon, de oplader had ik al) voor betaald, maar ik doe er een bluetoothstick, de oplader en oordopjes voor de telefoon erbij. Dus ik zou er sowieso 120 euro voor willen.
de telefoon is in goede staat! even wat extra informatie: Dimensions: 91x45x23 mm Weigh: 90 g External screen: 96x96 OLED, 64 color Internal screen: 176x220 TFT, 262 color Camera: 1.3-megapixel, digital zoom, flash, package shooting, recording/playback of video Memory: user’s area - some 88.5 MB Speaker phone 64-tones polyphony, MP3 ringtones Interface: Bluetooth, IrDA Voice notes GPRS, WAP 2.0, mail-client MP3/AAC player (three player buttons under the screen - play/pause, next, prev.) Het beste is, is dat je hem even komt ophalen in Arnhem. Ik woon dichtbij het station dus langsbrengen is geen probleem! nog even wat plaatjes van de telefoon! http://www.mobile-review.com/uploads/s2.jpg http://www.mobile-review.com/uploads/s3.jpg |
je vraagt 120e voor iets wat nieuw 100e kost? :confused:
|
Citaat:
|
dan vind ik het helemaal te duur. maar goed.
|
ok, dat mag je vinden :)
|
Citaat:
en die oortjes zijn ook niet echt duur, en zulk soort dingen zou ik hygiënisch gezien sowieso eerstehands nemen :o en al trek je de waarde van die dingen van de 120 af, dan nog kom je (met lader) op een euro of 80 voor de telefoon alleen, als het niet minder is :P |
60 euro, meer zou ik er echt niet voor vragen..
zo'n stick heb je idd voor ongeveer 10 euro |
Citaat:
ik heb eerder een SGH E720 gehad maar die ging kapot.. ik heb deze voor 100 gekocht, dus voor minder zou ik hem niet verkopen. |
Dan heb je geen kaas gegeten van 2dehands verkopen.
60-70% nieuwprijs als het ongebruikt is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Slotje, hij is verkocht via marktplaats :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |