![]() |
Wat doe jij met valentijnsdag???
Eyey
Het duurt nog wel even voordat het zo ver is, maar ik hoor dat sommige mensen al bezig zijn met verschillende dingen te plannen.. Wat ga jij doen op valentijnsdag, of doe je er helemaal niet aan?? Naja ik vind het een onzin dag, ik heb die dag niet nodig om mijn vriendin het duidelijk te maken hoeveel ik van dr hou, en kan ook op andere dagen cadeau's geven.. |
Geen idee dat duurt nog drie weken ofzo
|
Ik doe er ook niet echt aan, vind het volstrekte onzin en heb liever dat mn vriend spontaan een bloemetje meeneemt dan op een vaste dag. Het blijft bij ons dus gewoon bij een simpel kaartje ofzo
|
10 anonieme liefdesbrieven sturen, kyken wie reageert. :cool: :p
|
Niks anders dan anders.
|
niet echt iets ofzo, vind valentijn geen oprechte feestdag. maar dat wil niet zeggen dat ik er niet van hou om verrast te worden ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf moet nog wat bedenken hoor, ik heb in mn agenda staan, iets te doen hebben. Dus ik heb nog 3 weken om wat te vinden, moet lukken. |
Verdorie, ook dat komt er nog eens aan :(
Niets dus. Gezien ik geen valentijn meer heb ;) Ik ga waarschijnlijk wel allemaal lieve kaartjes naar geliefde mensen sturen (zoals mijn vriendinnen en mijn ouders) :) |
weet je wat mij ook wel een leuk idee lijkt.. dat heb ik eens gehoord..
Iemand op valentijn verrasen, speciaal voor dat meisje, regel je bij een broodjes bedrijf, een pakket, met broodjes en beleg etc. en dat laat je dan 's morgens vroeg (als ze school heeft vrij vroeg) om 7 uur bezorgen, en kan ze daar gezellig van eten.. En kunnen die ouders (en evt broer/zus) er ook nog van eten.. |
Citaat:
Het is wel heel erg leuk vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
dit is een heel goed idee, aangezien ik ook niet echt een valentijn heb nu:( |
Oh niet zoveel boeiends ben ik bang, het is zo commercieel allemaal. -_-' Ik heb betere dingen te doen. En daarnaast is het op een woensdag.
|
verjaardagen zijn ook erg commercieel, en kerst en sinterklaas, en pasen, en oud en nieuw, jeetje eigenlijk is iedere dag commercieel:P
|
ik ben romantisch op de andere 364 dagen van het jaar.
Op valentijnsdag ben ik, als protest tegen de commercie, een onromantische botterik |
Niks bijzonders denk ik. Of ik moet op zo'n walgelijk overromantisch idee komen om hem te pesten, maar ik denk dat dat niet gaat lukken.
|
waarschijnlijk gewoon college.
|
Ik geloof in commercie en krijg jeuk van hippies die uit principe niet aan valentijnsdag doen.
Ik ga een gewoon kaartje sturen, en zo'n chocoladetelegram. Ik moet gewoon werken, misschien ga ik daarna bij haar langs, maar denk het eigenlijk niet. Zij moet ook gewoon werken, we moeten allebei ook de dag erna werken, het schiet allemaal niet zo op om dat te doen. Maken we in het weekend erna wel goed, ik gok dat ik dan ook wel één of meer kadootjes voor haar heb. :) |
skiën met pappie en mammie (Y) ik heb verder niks tegen die commercie ofzo maar hij wel en mij kan het vrij weinig schelen dus we doen gewoon lekker niks. + dat ik op wintersport ben dus.
|
Citaat:
|
Gewoon een extra keertje batsen verder weinig ze is de dag er na jarig dus dan krijgt ze wel wat !
|
Studeren, want ik moet binnenkort in krap 2 maanden tijd 22 studiepunten halen.
Misschien stuur ik nog wel een kaartje, je weet het nooit. |
ik heb gezorgd dat ik een kadoo krijg want ondanks dat ik valentijn niet echt iets vind toevoegen houd ik wel van kadoos krijgen en mijn vriendje van geven (y)
ik denk dat ik heel cliche ook een chocoladetelegram ga sturen :o maar geen kaart. |
Citaat:
|
Ik zit dan in Kenia!:)
|
Citaat:
Dat is een goed idee (y) |
Bestaat dat chocoladetelegram ook met iets anders dan chocola? Borstplaat ofzo.
|
Citaat:
@Bartezz: Die ene dag vergeeft ze je dan vast. ;) |
Citaat:
|
Ik volg college, ga daarna sporten en misschien ga ik 's avonds wel bij mn vriendje langs, als we daar allebei zin in hebben.
Een doodnormale dag, al die commerciele shit is niet nodig om hem te laten weten wat ik voel :). |
College en werken.
Misschien verschijnt er wel een hele leuke, knappe bezoeker op m'n werk ofzo :p (die dan uiteraard met z'n vriendin is, aangezien hij juist op valentijnsdag een avondje uit gaat) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ze hebben geen telegramvariant die m'n vriend lust :D |
Mijn verjaardag vieren, zoals elk jaar.
Aan valentijnsdag zelf? Helemaal niets. :) |
In principe is het natuurlijk een stunt van winkeliers om er extra geld uit te slaan...
toch vind ik het wel leuk om een kaartje en cadeautje aan mijn vriend te geven, of we gaan lekker uit eten (hebben de winkeliers toch wat aan mij :p ) |
Niks. Een week eerder zijn we 4 jaar bij elkaar, daarvoor heb ik een (kinder)kaartje gekocht met daarop 'hoera, al 4 jaar!' en daar wat liefs op geschreven. En dat vind ik dan wel genoeg.
|
Citaat:
ik heb nooit iets aan valentijnsdag gedaan, en hoop het denk ik nooit te gaan doen ook. |
College volgen, naar de schouwburg en dan zit ik te wachten tot het vrijdag is, want dan zie ik hem weer...
|
ten eerst heel hard lachen met mijn vriend :o (iets van vorig jaar)
en euh, verder weet ik het niet want het is wel nogal commercieel...al is het wel een soort van jubileum van ons :) maar even kijken, het is nog tijdje weg..als het bijna zover is reageer ik nog wel een keer. |
Citaat:
ot: nada, dikke bullshit allemaal. |
Citaat:
|
Tentamen maken :D
|
Citaat:
|
hij is dan net terug van vakantie met zn vrienden, dus waarschijnlijk ontzettend brak. ik ga muffins voor m bakken als kadootje, en waarschijnlijk koopt hij ook iets kleins.
we vinden t gewoon leuk om elkaar dingen te kopen.:o misschien uit eten ofzo..of gewoon lekker filmpje kijken. hij ging wel iets regelen. :confused: |
Citaat:
|
Ik ga waarschijnlijk m'n vriendinnen een hele foute kaart sturen met nog foutere liefdesgedichtjes erin. Afzender: Je geheime aanbidder :o
|
Ik werk momenteel aan een dagindeling maar ik heb nog een gat tussen 13:00 en 17:00 uur...
|
Ach, boeiend dat het commercieel is, je bepaalt toch zelf of je eraan mee doet en wat je dan gaat doen.
Héél misschien blinddaten. :o En anders ga ik wel thuis (bij mijn vader) eten. :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |