![]() |
heb het nu even druk, zet het er binnenkort opnieuw op, sorry
|
Skatebroek van criminal damage, foto?
|
heb je voor mij een foto van di nike aerobicsschoenen?
|
Heb je voor mij een foto van:
*Bandshirt van de Gothic band The Cruxshadows, wishfire, MAAT L/XL ---------- 7,50 *Velours spagettitopje die als je loopt van kleur veranderd in rood en blauw, Gothic, MAAT S -------- 3 euro *Zwart mouwloos topje, leuk om zelf iets op te maken ------- 2 euro *Rood met zwart Gothic.Punk rokje met omslagje en riempje, MAAT S/M --------- 5 euro |
Citaat:
|
die days in grief, is dat een girlie?of gewoon s?
|
*Rood haltertopje met mooi decolleté, MAAT M ------ 4 euro
*Nieuwe "plak-BH" nog nieuw in verpakking, Cup C --------- 5 euro Is dat rode topje van de Wonder Woman? En die bh, is die voor één keer, of is dat er zo één die je vaker kunt gebruiken? Als dat topje idd van de WW is (en er nog goed uitziet etc) en de bh meerdere keren te gebruiken, dan wil ik beide graag hebben. |
van wat voor materiaal is:
Citaat:
bedankt! :) |
wat is de us en uk maat van die etnies? en ze zien er op de foto niet zwart uit en ook niet alsof ze maar een paar keer zijn gedragen. heb je een foto die wat beter is?
|
Citaat:
|
up!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de foto's werken niet meer kan dat?
|
Geen 1 foto doet het en waarom pm je niks terug.
|
Sorry, the page you requested was not found :confused:
Heeft wat onderhoud nodig. ;) |
1...Ik weet het dat de fotos het niet doen, ik zet het er binnenkort opnieuw wel bij
2...Als iedereen me nou gewoon wil MAILEN ipv een pm sturen of hier reageren zoals ik al had gevraagd is voor mij ook een stuk duidelijker en hoef ik jullie niet te laten wachten...en jullie kunnen ook gewoon wat meer geduld hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
dit forum bestaat niet voor niets met een reactiefunctie, dus als jij nou niet zo lui was om enkel op mail te reageren en dat nog langzaam te doen ook hoeft niemand te klagen |
Citaat:
|
Citaat:
|
[TK]Attitude
|
Ik heb inmiddels wel normaal mail teruggekregen hoor..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |