![]() |
Dour 2007.
converge.
|
WTF! Misschien dan toch naar Dour ipv Groezrock!
Wat is je bron trouwens Derek? |
- Animosity
- Bern Li - Black Cobra - Converge - Digitalism - Rise & Fall - Tiefschwarz |
Citaat:
|
Marokkanen zijn niet te vertrouwen, dat weet je toch?
|
iig:
ze zijn dan aan het touren met animosity en rise & fall, vandaaaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, hier moet ik ook eens kapotgaan.
|
Als je de 2e grindf al trekt!
|
Citaat:
Jammer van die kut walen though. |
dat krijg je hè, in wallonie
|
ik zie digitalism en rise and fall en ik raise converge
|
Is dit festival ook leuk voor iemand met een brede muzieksmaak maar die een focus heeft op house/hiphop(en aanverwanten)?
|
absoluut, denk dan dat je juist naar dour zou moeten gaan. Ik ken geen enkel festival met zo'n eclectische programmering als dour.
|
electro/hiphop/reggae/ska/drum 'n bass/metal/hardcore/punk/gabber/indie/rock&roll/breakcore
etcetera etcetera etcetera op dour komt alles. zo'n dikke 200 bands, en heel wat grote namen |
Citaat:
qua voorzieningen POVER. maarja. En die stofproductie op het terrein is ook niet om te harden. |
gewoon zo'n hip stofkapje op en you're good to go rut.
|
mijn hele "neusinhoud" was zwart. :(
|
Dat zal bij mij dan een gehele stam worden.
Vlaams Belang is toch niet present he? Ik krijg vast klapjes met al die koloniën in mijn Joodse gok. |
shit. :D
|
http://www.dourfestival.be/webfly180406.jpg
De ticketverkoop start op 1 maart via de site van proximusgoformusic.be. Vanaf half maart liggen de tickets in de gebruikelijke voorverkooppunten. TICKETPRIJZEN 2007 DAG 1 - donderdag 12 juli 2007 : 35 euro + reservatiekosten (45 euro tijdens het festival als er nog tickets overblijven) DAG 2 - vrijdag 13 juli 2007 : 35 euro + reservatiekosten (45 euro tijdens het festival als er nog tickets overblijven) DAG 3 - zaterdag 14 juli 2007 : 35 euro + reservatiekosten (45 euro tijdens het festival als er nog tickets overblijven) DAG 4 - zondag 15 juli 2007 : 35 euro + reservatiekosten (45 euro tijdens het festival als er nog tickets overblijven) PASS 4 DAGEN - van donderdag 12 tot zondag 15 juli : 75 euro + reservatiekosten (85 euro tijdens het festival als er nog tickets overblijven) Camping en transport zijn NIET INBEGREPEN in de ticketprijs. Camping: ticket enkel ter plaatse te kopen. |
The Notwist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
valt wel mee ja, 2004 was 68 euro ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb het iemand beloofd, zal ik die franstalige nazi's maar voor lief moeten nemen :o
wel vet dat nomeansno komt (y) |
nieuwe namen op het affiche op de site:
Goose Vitalic Dropkick Murphys Andy C. Black Cobra Israel Vibration James Delleck Clark Wolf Eyes Adult zegt me niet bijster veel allemaal, maar ik ben wel benieuwd naar goose, clark en wolf eyes. vitalic 2 jaar geleden was ook vet, dus daar ga ik zeker naartoe (y) |
yeh wolf eyes
|
welke Clark is dat? Dave Clarke, Chris Clark? of gewoon een nieuwe Clark?
|
Chris Clark = Clark
Er is namelijk ook een Motown zanger die Chris Clark heet. En Dave Clarke staat er ook ja. |
ik denk die van warp
+ clap your hands say yeah bevestigd (y) |
buiten the notwist en clark vind ik het maar karig eigenlijk.
|
nice!
|
Ticketje een dezer eens gaan halen. (y)
|
Citaat:
|
hele vette line up!
zou wel eens mijn festivalontmaagding kunnen worden! |
Citaat:
|
Citaat:
dat gezegd hebbende is het dus wel extra kut dat ze na flogging molly dit jaar dropkick murphys laten spelen. (n) dat hoeft van mij niet zo |
Citaat:
|
Venetian snares! woohoo!!
Ik ben present |
VS en vitalic, toch tof dat nu ik een keetje ga de line up in orde lijkt te komen (y)
|
Meneer de loser, de line-up van dour is zowat altijd in orde.
Btw, waarschijnlijk ook breakcore gives me wood crew op dour. Dat was me vorig jaar verteld, ik was het alweer vergeten. |
ligt aan vakantiedatum of ik nog heenga (Y)
|
fuckin wu tang clan!
en autechre <3 |
wu-tang 1 keer gezien, wat een aanfluiting.
maar ik wil ze nog wel een kans geven |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |