![]() |
Annihilation Time
Eurotour little bitches!
http://www.karaterex.com/tankcrimes/...ges/atdude.jpg annihilation time european unconciousness tour 2007-04-06 BE Ghent Frontline 2007-04-07 GER Ibbenburen Auf Scheue 2007-04-08 DEN Copenhagen TBA 2007-04-09 NOR Oslo TBA 2007-04-10 SWE Uppsala TBA 2007-04-11 SWE Stockholm TBA 2007-04-12 SWE Linkoping TBA 2007-04-13 SWE Malmo TBA 2007-04-14 GER Leipzig TBA 2007-04-15 POL Katowice TBA 2007-04-16 CZ Pargue Klub 007 2007-04-17 AUS Vienna TBA 2007-04-18 SLO Ljublijana TBA 2007-04-19 ITA Venice CS Rivolta 2007-04-20 GER Munster Tryptichon 2007-04-21 GER Dusseldorf AK47 2007-04-22 NL Tilburg 013, Batcave 2007-04-23 UK London Old Blue Last 2007-04-24 UK Liverpool Korova 2007-04-25 UK Sheffield DnR Bar 2007-04-26 UK Newcastle TBA 2007-04-27 UK Newport Le Pub 2007-04-28 NL The Hague SCSI Bar 2007-04-29 BE Kontich Lintfabriek 2007-04-30 NL Hoogeveen Het Podium Ik pik zeker 4 of 5 shows mee. Beste band in punk. |
nah ik zal die tilburg eens noteren in de agenda.
|
En weer een SCSI show. Zij die erbij waren op de eerste tour weten......
|
Jeff Waters!
ohnee. |
Gewoon gaan Carn. Krijg je geen spijt van. Deze dudes kunnen spelen...
|
-checkt muziek-
surfpunkmetal? Het is op een zondag; zie tegen die tijd wel weer. |
Mwoah. Gewoon black flag met 70s rock in een pauperjasje ofzo.
|
SUPER MOTHER FUCKING SIKED!
Als iemand naar Gent gaat: hook me op! Verder Tilburg en de laatste shows aanwezig. xoxo |
Ik ga zeker naar Gent.
|
Citaat:
|
heb ze een jaar of twee in heemstede gezien. beukte erg hard, alleen was de zang erg brak.
|
Dresscode, leren jackies zonder shirt, spijkerbroek, vans slip ons.
xoxo |
Idd. Een sleeveless spijkerjack mag ook. Een halve liter lauw bier is ook een vereiste.
|
Dat zien we tegen die tijd wel weer ;)
|
Geef nou maar eens een keer toe aan de peer pressure dude. Is met de edge toch ook goed gegaan ;)
|
Gave band. Probeer ze weer een keer of drie te zien.
|
Volgens mij vorig jaar of dat jaar er voor gezien als voorprogramma van iets. Was een hard feest in ieder geval.
|
013 iig.
|
Beter dan dit krijg je op dit moment niet baasjes!
|
Citaat:
http://www.punknews.org/images/bands...ipal_waste.jpg |
Die komen in augustus weer oa. in Inno en de Extase!
|
haha shit. (y) werd wel weer eens tijd ja! dynamo metalcrew was er ook mee bezig, realxt. hopelijk dan gewoon weer in de kelder. die show was echt té hard.
|
Citaat:
???? |
Municipal waste dude. Je zag het plaatje toch?
Anyway, extase tilburg, supergaaf! En hopelijk dan nog in de donkere kelders van dynamo. (y) |
Citaat:
|
Nee, maar het schijnt wel zo te zijn. Dynamo is er ook druk mee bezig. Ze zouden sowieso nog die W2 show goedmaken.
|
Eerst maar eens zien, dan geloven.
|
goedzo
|
Citaat:
|
Ah inderdaad. Wordt weer een mooie zooi.
|
Citaat:
|
Zo, heb jij ook gelijk je vervoer!
En vet. (y) |
Citaat:
Ik wou dat wij met AT konden spelen, maar dat zit er niet in. |
Waarom niet?
|
Omdat er zeker 6 bands op alle shows hier in de buurt azen.
|
Zeker. Op de eerste tour was t misschien wel gelukt, maar die band/stijl is nu te populair. Bands als ND, RY en een ex-deadstop band die niemand nog kent enz gaan met die shows aan de haal.
Ik ben siked voor die shows, dus het maakt me niets uit. Had t wel gaaf gevonden though :) |
Oja en Orange Sunshine zal wel spelen ook. Megacoole band overigens.
|
ben er sowieso bij in hoogeveen
Citaat:
|
Damn da;s een aardige lijst bands haha.
|
Ja kut. Dan ben ik al wasted voor AT.
|
ghehe het is ook nog "queensdayfest", en op die dag is het centrum van hoogeveen een groot biervat/gat.
kosten 2 euro.. "Een mooiere manier om de geboortedag van Juliana te vieren bestaat gewoon niet!" hehe |
Ik denk dat ik wel afreis naar het hoge noorden.
|
Citaat:
|
Neuh the reactionists ofzo. Die bandnaam bestaat ook al geloof ik. Denk dat t coorde z'n band is. Hoorde iets over dc emo achtige shit, maar not sure.
|
Citaat:
|
Citaat:
Spelen overigens wel met A.T. in Kontich. |
Wie zijn the reactionists dan?
|
Ik weet eigenlijk enkel Michiel en Stief. En daar ben ik al niet zeker van :D
Die band waar coorde in zat is nu: Hein, Miriam, Dorus, Vogel. Ik ben alvast siked. |
Citaat:
|
Beter hoor/zie je het eerst voordat zulke statements van stal gehaald worden :P
Als het idd van die dc emo is zal ik t wel ok vinden, maar niet meer dan dat. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |