![]() |
Escher tekenen
Haaj,
ik moet een werkstuk over Escher maken. Wat informatie over hem geven, paar voorbeelden van kunstwerken en wat theorie. Dat is op zich allemaal geen punt, dankzij internet. :D Maar ik moet ook een eigen Escher tekening maken. Dat is wél een probleem. We hoeven niet zo'n tekening te maken als die tekening met die trappen, maar een soortgelijke tekening als de vis die veranderd in een vogel. We mogen verschillende methodes gebruiken... Nu zit ik al twee dagen te denken wat ik voor tekening kan maken, maar ik kan niets leuks bedenken. Ik dacht aan muzieknoten die langzaam overlopen, maar dat is niet zo'n geweldig idee. Heeft iemand een leuk, geweldig of origineel idee.. :D |
"van een mug een olifant maken"?
|
Escher tekende het onmogelijke, of wat leonoor zei, iets letterlijk wat eigenlijk onzin is. Bedenk iets onmogelijks en teken het! :) (y)
|
Wat denken jullie van een bloem die in een schedel veranderd?
Daar kwam mijn zus mee. Het is onmogelijk, maar toch te tekenen. :) |
hoe bedoel je dat? een schedel met aan de bovenkant een opengaande bloem?
|
Ik zat te denken aan een bloem, een roos, van de zijkant gezien. Die dan langzaam veranderd in een schedel.
Dus bijna hetzelfde als een vis naar een vlieg, maar dan van roos tot schedel. |
Nee, dat is stom.
Het internet wil dat je een penis die langzaam verandert in een tapir tekent. |
Aan jouw naam lees ik al dat ik jou niet serieus moet nemen.. :rolleyes:
|
een mug in een olifant veranderen heeft wel iets ja :)
of een kat laten veranderen in muizen (die op de tafel dansen). ("als de kat van huis is,......") |
Citaat:
|
Waarschijnlijk niet. :p
Maar dat zul je nooit te weten komen. :evil: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |