![]() |
Popular weer op tv!
Jajaja!! Gisteren begonnen (wist het zelf niet) met de pilot. Hopelijk gaan ze alle afleveringen nog een keer uitzenden :)
Mary Cherry is :cool: |
wanneer dan????????
die moet ik zien (y) |
Citaat:
|
jeeeeeeeeeeeeeeej:D
|
Ik hoorde 't al van m'n nichtje ja. :D JEEEH. *spring*
Allemaal herhalingen dus? Gelukkig, want ik vond 't steeds minder leuk worden.. |
*vind het maar stom dat het herhalingen zijn. wilde weten hoe het verder ging met brooke en nicole.*
het was net zo leuk. maar herhalingen zijn beter dan niks, dus hou ik maar op met zeuren. |
Citaat:
|
:D :D :D
Me is happy :D |
ik vond die ene lerares altijd wel lachuh :D
|
OH YEAAAAAAAAAAAAAAAAAH
das echt vet k heb het gezien zondag echt zooooooow cool! |
Citaat:
|
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaar???? *zat in the middle of nowhere (friesland) dus heeft 4 daags tv gemist*
Ahahaha, een goeie vervanger voor Buffy! Finally!! *loves de overdrevenheid van Popular, en de hunky boys* ...Sookie heb jij met alles dezelfde smaak als mij??!? o_O |
Citaat:
|
jaaaaah! Nu popular EN Dawson's Creek... wiieh, lang leven de zondagnet5 :)
|
Popular was altijd wel grappig ja.. alleen soms zoown rare stukjes dr in dat ik het net wat minder vond..
Maar wat was er ook weer met Brooke en Nicole? Tis zo lang geleden dat ik dat gezien heb dat ik het vergeten ben.. :o |
aarrrrggggg neeeeeeeeeeehhh zeg dat het niet waar is!!! zeg dat ik niet de eerste aflevering heb gemist!!! weeeeeeehhhh!!!:eek: :eek: :eek:!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
de aflevering vandaag was :cool:
wist nooit echt hoe die ouders bij elkaar zijn gekomen, nu wel. |
ohh dus het zijn herhalingen!!!! ik snapte al niet hoe het kwam dat brooke en josh ineens weer bij elkaar waren:rolleyes:
|
Citaat:
de serie is allang gestopt hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb deze aflevering maar voor de helft gezien :( Ik wist trouwens niet dat Sam een neuspiercing had??? Cool! Want die heeft ze in latere afleveringen toch niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |