![]() |
Brazilië
Hallo
Naar aanleiding van een project voor Broederlijk Delen willen we op school een Braziliaanse dag organiseren. Heeft iemand enig idee welke activiteiten daar kunnen bij aansluiten? We zijn ook nog steeds op zoek naar een groepje dat Braziliaanse muziek/dans zou brengen... Jullie hulp en tips zijn welkom want voorlopig sta ik niet ver met de voorbereiding. Bedankt! Isa (België) |
:confused: staat er 2 keer...
maargoed Brazilie kan je natuurlijk even op googlen of naar wikipedia gaan... vooral sambamuziek, veel blote tetten, groen geel blauw (nationale kleuren) en carnaval idee... verder is het voetbal natuurlijk razend populair kijk maar wat je ermee kunt |
capoera :cool:
|
Inderdaad even zoeken op internet, misschien kom je dan kenmerken van het land tegen. Voor welke groep is het eigenlijk?
Wat ideeen: - Een quiz over het land. Makkelijke vragen zoals: In welke continent ligt het? - Hou een stoelendans, maar er moet braziliaans om de stoelen worden heen gedanst, anders ben je af. - Laat foto's van het land zien en laat ze raden of het in Brazilie is of in een ander land? - Laat ze een beetje 'hawai' achtig verkleden voor die dag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb mijn bericht idd per ongeluk twee keer geplaatst. Alvast bedankt voor de reacties!
Misschien belangrijk om te vermelden... Het is de bedoeling dat de activiten met een grote groep kunnen gedaan worden... bv. op de speelplaats. (middelbaar) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |