Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Natte dromen voor een meisje??????????? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=153519)

HelpMePlease 08-07-2002 22:42

bestaat dat? ik kan me heeeeeel goed herinnerne dat toen ik een jaar of, wat zal het zijn, misschien vanaf me 8ste jaar al. dat ik altijd droomde dat ik paard aan het rijden was, en dat voelde altijd onwijs echt onwijs lekker! in me droom kon ik dat voelen. later toen ik wat ouder werd in de pubertijd werden dat dromen waarin ik seks had en dan kreeg ik ook dat gevoel. toen ik later me eerste orgasme had herkende ik het gevoel uit me droom. Al die jaren heb ik dus orgasmes gehad in me droom????? dat kan toch niet! maar toch is het zo........maar is dat nou ook een soort om het zo maar even te noemen, een natte droom? maar dan voor een meisje????/

welke meisje heeft dit ook weleens gehad? ik schaam me er niet voor maar ben gewoon onwijs nieuwsgierig erna natuurlijk..... ;)

HelpMePlease 08-07-2002 23:11

uh...............nobody?

ben ik de enige......

shit............ :eek:

Squall 08-07-2002 23:11

i guess so

sparkling star 09-07-2002 09:54

Nee ik heb dit ook gehad.

Niet zo vaak, maar het is toch wel begonnen toen ik een jaar of 10 ofzo was.
Ik droomde dat ik sex had met een jongen, en later werd ik helemaal geil wakker. Maar ik was nog zo jong dat ik totaal geen idee had wat ik voelde!
(later herkende ik het wel :))

Alicia Silverstone 09-07-2002 09:57

ik heb ergens gelezen dat vrouwen dat idd kunnen hebben, blablabla en dat het meer voorkomt naarmate de leeftijd vordert.
Oudere vrouwen hebben het dus vaker zeg maar....
Maar wat ik me nou afvraag...
Is of je als vrouw jezelf dan bevredigt terwijl je slaapt, of dat het echt puur mentaal is...
Volgens mij kan het eerste namelijk ook.

Dying Bride 09-07-2002 11:31

Tuurlijk hebben meisjes ook natte dromen... jeetje wat is dat nou weer voor een vraag :)

LM 09-07-2002 12:01

Vaag, en dat van een paard :p

CryptapiX 09-07-2002 12:23

Citaat:

LoveMaster schreef:
Vaag, en dat van een paard :p
NOU snap ik war die vieze paardeplaatjes met meisjes vandaan kome :D

Yamyam 09-07-2002 12:57

O, ik heb ook wel eens natte dromen hoor. Dan krijg ik gewoon een orgasme in mijn droom. Nog lekkerder dan in t echt! Raad ik iedereen aan!

Dying Bride 09-07-2002 13:42

Citaat:

CryptapiX schreef:

NOU snap ik war die vieze paardeplaatjes met meisjes vandaan kome :D

*proest* hahahahahha :p

Kronkeltje 09-07-2002 14:27

Volgens mij ben ik nog nooit klaargekome in mn droom hoor... maar ok dat weet ik ni want ik slaap dan.

X Kronkel

Tsoenami 09-07-2002 17:44

Citaat:

Kronkeltje schreef:
Volgens mij ben ik nog nooit klaargekome in mn droom hoor... maar ok dat weet ik ni want ik slaap dan.

X Kronkel

ik kan mij ook zo geen ervaring herinneren om eerlijk te zijn, kan zijn dat dit onbewust wel al gebeurd is maar dat weet ik dus niet

StefanLovertje 09-07-2002 18:19

heb 'k nog nooit gehad voor zover ik weet..

Jadis 11-07-2002 22:48

de dromen over seks zijn pas echt gekomen na m'n eerste vriendje.. daarvoor was het allemaal heel vaag. orgamse in m'n droom heb ik nooit gehad (niet dat ik me kan herinneren) maar de seks is toch onwijs lekker in je dromen... (waar een maagd van droomt.. :D )

Schmokey 12-07-2002 21:14

Citaat:

Yamyam schreef:
O, ik heb ook wel eens natte dromen hoor. Dan krijg ik gewoon een orgasme in mijn droom. Nog lekkerder dan in t echt! Raad ik iedereen aan!
Aanraden als... Krijg ook eens een natte droom ?!? Misschien kan jij dat regelen, maar mij lukt dat niet zo 123, ik denk trouwens dat dat voor velen geldt.

Freyja 13-07-2002 13:23

Hm, ik heb wel dat ik in een droom kan klaarkomen, maar de grote vraag is of dat in het echt gebeurd of alleen in mijn hoofd :D:D

MissBi@tch 13-07-2002 13:44

kep t weleens gehad ja maar das lang geleden....

~Sjeherazade~ 14-07-2002 13:10

Ik heb dat ook vaak...Bij mij is het zo:hoe beter m'n seksleven, hoe meer seksdromen ik heb :confused:. Dan droom ik dat ik seks heb (meestal met een gemaskerde man :confused: en f*ck wat is het stom als je wakker wordt voor je (mentaal/fysiek???) klaarkomt :D ...

Lethalis 14-07-2002 13:15

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
Is of je als vrouw jezelf dan bevredigt terwijl je slaapt, of dat het echt puur mentaal is...
Volgens mij kan het eerste namelijk ook.

Ik denk dat beide varianten mogelijk zijn.

Geen idee wat mensen allemaal doen in hun slaap, terwijl ze seksdromen hebben, maar er gebeurt vast en zeker wel iets .. misschien eens een camera installeren ofzo :o

Het mentale aspect is echter wel het belangrijkste vind ik. Dat heb ik bijvoorbeeld bij het aftrekken; als ik mij er niet echt naar voel, of geen leuke fantasieen erbij heb, is het vermoeiend en duurt het lang voordat ik eindelijk klaarkom. Denk ik aan iets geils, is het binnen een minuut gebeurd :o

Dus als een meisje een heftige droom heeft, lijkt me wel dat ze klaar kan komen. De geestelijke stimulans is veel groter dan de fysieke :)

Alicia Silverstone 16-07-2002 14:45

Citaat:

******** schreef:
Dus als een meisje een heftige droom heeft, lijkt me wel dat ze klaar kan komen. De geestelijke stimulans is veel groter dan de fysieke :)
Ja, daar ben ik het wel mee eens...
Citaat:

Morgan schreef:
Hm, ik heb wel dat ik in een droom kan klaarkomen, maar de grote vraag is of dat in het echt gebeurd of alleen in mijn hoofd
Dát vraag ik me ook af :D

Horror Kitty 16-07-2002 14:52

Citaat:

~Sjeherazade~ schreef:
Ik heb dat ook vaak...Bij mij is het zo:hoe beter m'n seksleven, hoe meer seksdromen ik heb :confused:. Dan droom ik dat ik seks heb (meestal met een gemaskerde man :confused: en f*ck wat is het stom als je wakker wordt voor je (mentaal/fysiek???) klaarkomt :D ...
hehehehehe :D

Kep dat ook wel es..

Freyja 16-07-2002 15:51

Citaat:

Jadie schreef:
de dromen over seks zijn pas echt gekomen na m'n eerste vriendje.. daarvoor was het allemaal heel vaag. orgamse in m'n droom heb ik nooit gehad (niet dat ik me kan herinneren) maar de seks is toch onwijs lekker in je dromen... (waar een maagd van droomt.. :D )
Dat heb ik nou ook, in mijn dromen is het allemaal lekker :D:D Ik betwijfel of het in het echt ook zo is... of dat ik het, als ik het eenmaal een paar keer gedaan heb, niet meer zo over kan dromen... hm, dat zou zonde zijn.

brotherofevil 20-07-2002 12:40

Waarom denk je dat meisjes op een paarden sport gaan. Ze gaan dan namelijk een beetje breder zitten met der heupen en zo gaat ze op en neer en heen en weer op der clit :rolleyes:

youriw 20-07-2002 14:07

Citaat:

brotherofevil schreef:
Waarom denk je dat meisjes op een paarden sport gaan. Ze gaan dan namelijk een beetje breder zitten met der heupen en zo gaat ze op en neer en heen en weer op der clit :rolleyes:
wat heeft dat uberhaupt met (natte) dromen te maken?

SuperS 20-07-2002 19:19

Citaat:

brotherofevil schreef:
dat kan helemaal niet eikel........ en ik weet 't van DE expert ;)

en ik rij ook paard... zal der wel mee te maken hebbe dat 'k dan ook ff lekker gestimuleerd wor ofzo...... :rolleyes: :rolleyes:

StefanLovertje 20-07-2002 19:21

Citaat:

SuperS schreef:

en ik rij ook paard... zal der wel mee te maken hebbe dat 'k dan ook ff lekker gestimuleerd wor ofzo...... :rolleyes: :rolleyes:

maar DE expert hier :D weet wel dat je wel wat anders kunt doen als je paardrijd :D ;) hehhe

jnieuwelaar 20-07-2002 19:21

Citaat:

SuperS schreef:

Hmm heb wel eens gehoord dat 80% van de dames die paard rijdt een orgasme heeft beleefd door het zadel. Wel moeten ze daarvoor de leeftijd hebben :D

StefanLovertje 20-07-2002 19:23

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

Hmm heb wel eens gehoord dat 80% van de dames die paard rijdt een orgasme heeft beleefd door het zadel. Wel moeten ze daarvoor de leeftijd hebben :D

vertel mij dan maar eens hoe je dat doet... als je op 'n knol stapt dan wordt ech nie goed genoeg gestimuleerd hoe geil je ook bent. in de draf komt je uit 't zadel dus kan je nie gestimuleerd worden en ik de galop hetzelfde als de draf.....

dus dan moete ze wel gewoon hun handen in hun broek gehad hebbe wille ze een orgasme hebben gehad :)

jnieuwelaar 20-07-2002 19:26

Citaat:

StefanLovertje schreef:

vertel mij dan maar eens hoe je dat doet... als je op 'n knol stapt dan wordt ech nie goed genoeg gestimuleerd hoe geil je ook bent. in de draf komt je uit 't zadel dus kan je nie gestimuleerd worden en ik de galop hetzelfde als de draf.....

dus dan moete ze wel gewoon hun handen in hun broek gehad hebbe wille ze een orgasme hebben gehad :)

Nah mijn enige paardrij ervaring was bij mijn beste vriend thuis. Daar hebben ze 8 van die beesten. Dus als we gingen rijden nam hij altijd de zweep mee, dan werd het meer een rodeo bedoening :D

oneMen 24-07-2002 21:27

Ik heb het nooit gehad.. maar het lijkt mij wel genieten in zn puurste vorm.. beetje je fantasietjes laten uitkomen enzo.. :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.