![]() |
bestaat dat? ik kan me heeeeeel goed herinnerne dat toen ik een jaar of, wat zal het zijn, misschien vanaf me 8ste jaar al. dat ik altijd droomde dat ik paard aan het rijden was, en dat voelde altijd onwijs echt onwijs lekker! in me droom kon ik dat voelen. later toen ik wat ouder werd in de pubertijd werden dat dromen waarin ik seks had en dan kreeg ik ook dat gevoel. toen ik later me eerste orgasme had herkende ik het gevoel uit me droom. Al die jaren heb ik dus orgasmes gehad in me droom????? dat kan toch niet! maar toch is het zo........maar is dat nou ook een soort om het zo maar even te noemen, een natte droom? maar dan voor een meisje????/
welke meisje heeft dit ook weleens gehad? ik schaam me er niet voor maar ben gewoon onwijs nieuwsgierig erna natuurlijk..... ;) |
uh...............nobody?
ben ik de enige...... shit............ :eek: |
i guess so
|
Nee ik heb dit ook gehad.
Niet zo vaak, maar het is toch wel begonnen toen ik een jaar of 10 ofzo was. Ik droomde dat ik sex had met een jongen, en later werd ik helemaal geil wakker. Maar ik was nog zo jong dat ik totaal geen idee had wat ik voelde! (later herkende ik het wel :)) |
ik heb ergens gelezen dat vrouwen dat idd kunnen hebben, blablabla en dat het meer voorkomt naarmate de leeftijd vordert.
Oudere vrouwen hebben het dus vaker zeg maar.... Maar wat ik me nou afvraag... Is of je als vrouw jezelf dan bevredigt terwijl je slaapt, of dat het echt puur mentaal is... Volgens mij kan het eerste namelijk ook. |
Tuurlijk hebben meisjes ook natte dromen... jeetje wat is dat nou weer voor een vraag :)
|
Vaag, en dat van een paard :p
|
Citaat:
|
O, ik heb ook wel eens natte dromen hoor. Dan krijg ik gewoon een orgasme in mijn droom. Nog lekkerder dan in t echt! Raad ik iedereen aan!
|
Citaat:
*proest* hahahahahha :p |
Volgens mij ben ik nog nooit klaargekome in mn droom hoor... maar ok dat weet ik ni want ik slaap dan.
X Kronkel |
Citaat:
|
heb 'k nog nooit gehad voor zover ik weet..
|
de dromen over seks zijn pas echt gekomen na m'n eerste vriendje.. daarvoor was het allemaal heel vaag. orgamse in m'n droom heb ik nooit gehad (niet dat ik me kan herinneren) maar de seks is toch onwijs lekker in je dromen... (waar een maagd van droomt.. :D )
|
Citaat:
|
Hm, ik heb wel dat ik in een droom kan klaarkomen, maar de grote vraag is of dat in het echt gebeurd of alleen in mijn hoofd :D:D
|
kep t weleens gehad ja maar das lang geleden....
|
Ik heb dat ook vaak...Bij mij is het zo:hoe beter m'n seksleven, hoe meer seksdromen ik heb :confused:. Dan droom ik dat ik seks heb (meestal met een gemaskerde man :confused: en f*ck wat is het stom als je wakker wordt voor je (mentaal/fysiek???) klaarkomt :D ...
|
Citaat:
Geen idee wat mensen allemaal doen in hun slaap, terwijl ze seksdromen hebben, maar er gebeurt vast en zeker wel iets .. misschien eens een camera installeren ofzo :o Het mentale aspect is echter wel het belangrijkste vind ik. Dat heb ik bijvoorbeeld bij het aftrekken; als ik mij er niet echt naar voel, of geen leuke fantasieen erbij heb, is het vermoeiend en duurt het lang voordat ik eindelijk klaarkom. Denk ik aan iets geils, is het binnen een minuut gebeurd :o Dus als een meisje een heftige droom heeft, lijkt me wel dat ze klaar kan komen. De geestelijke stimulans is veel groter dan de fysieke :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Kep dat ook wel es.. |
Citaat:
|
Waarom denk je dat meisjes op een paarden sport gaan. Ze gaan dan namelijk een beetje breder zitten met der heupen en zo gaat ze op en neer en heen en weer op der clit :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik rij ook paard... zal der wel mee te maken hebbe dat 'k dan ook ff lekker gestimuleerd wor ofzo...... :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus dan moete ze wel gewoon hun handen in hun broek gehad hebbe wille ze een orgasme hebben gehad :) |
Citaat:
|
Ik heb het nooit gehad.. maar het lijkt mij wel genieten in zn puurste vorm.. beetje je fantasietjes laten uitkomen enzo.. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |