![]() |
VERS training
Hoi Allemaal,
Ik ga in maart de VERS training volgen. Nu geeft mijn psy die toevallig en zijn we er al een beetje mee begonnen. Ik vindt het echter best wel lastig allemaal. Maar ik hoop zo dat deze training mij nog wat meer gaat helpen. IK heb gehoord dat het heel goed aansluit als de nazorg vanuit een kliniek. Nu is mijn vraag:heeft iemand van jullie deze training ook weleens gevolgd, en wat was je ervaring? xxx ~~dolce~~ |
Een goede bekende van mij heeft deze training ook als nazorg gehad. Ze heeft er heel veel aan gehad. Ik heb haar ook echt zien veranderen in die tijd. Nadat ze de training heeft gedaan heeft ze nog wel eens terugvallen maar ze gaat er heel anders mee om dan ervoor.
Ze heeft nog wel eens terugvallen, maar overheersten vroeger de crississen overheersen nu de goede periodes. |
Citaat:
Mondriaan zorggroep biedt die training in Heerlen aan. |
Ik ken het omdat het gegeven wordt bij de instelling waar ik werk. Mensen die de VERS volgen, vinden het wel zwaar maar de meesten kunnen er nadien wel mee uit de voeten. Het is zeker confronterend & zwaar, daarom wordt er ook geinformeerd naar steun uit omgeving.
Heel veel succes!! |
Heel veel succes!! [/B][/QUOTE]
ik heb er vanmiddag een gesprek over, want ze dachten dat dat goed voo mij zou zijn |
Citaat:
bij mij twijfelen ze nu weer... of ik het wel aankan. En vooral omdat mijn behandelaar de training geeft. :( naja, het zal wel. Ik heb mijn motivatie nu al zovaak laten zien. Ik doe gewoon mee, punt. Maar vanmiddag heb ik er nog een gesprek over. *duim voor mij* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |