![]() |
Bier in liters.
goeden morgen,
laatst vroeg ik me af hoeveel liter(s) bier jij nou drinkt op een avond? Als jij geen bier drinkt of bier drinkt maar ook bijv. ciders, whiskey etc. mag je dat ook posten ;) B.v.d. |
tot ik geen zin meer heb
Ik tel niet hoeveel bier ik op heb. |
Je kunt een halve liter bier natuurlijk niet vergelijken met een halve liter whiskey..
Met oog op de koolhydraten drink ik wijn, thuis zo 's avonds tijdens het bankhangen 1 fles (750ml of 1000ml, verschilt per fles). In het weekend 2 tot maximaal 3 flessen wijn. |
Citaat:
|
Ik drink praktisch geen alcohol en als ik het al doe zo'n 5 tot 10 bier (vaasjes). 10 is meestal wel max daarna ben ik dronken of inmiddels overgestapt op cola ofzo. Eigenlijk alleen nog maar in het weekend en heel soms door de weeks. Ook lang niet ieder weekend trouwens.
|
Ik denk dat ik ongeveer 3 tot 5 liter op een avond drink.
|
meer dan jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
soms meer, soms 7,2 (kratje pp) en soms maar 1 liter bier (met dan de nodige 40% aanvulling) |
meestal half tot heel krat op een avond (3.6 tot 7.2 liters)
|
Dit zit gemiddeld tussen de 1 en 3,5 liter op een avond.
|
het is niet flauw bedoeld, maar waarom noem je nou juist cider als voorbeeld voor andere dranken? wordt dat in jouw omgeving nog veel gedronken dan?
|
hou het niet precies bij, meeste dat ik ooit gehad heb op een avond was zo'n 6,5 liter bier en nog een aantal tequillas.
Toen was ik best ver heen :o |
Dat varieert van 1337 liter tot 2 keer de helft.
|
666 literrrrr
|
Citaat:
Toen was het wel genoeg. Doe ik ok nooit meer. 3,5-4 is mijn voorgenomen maximum. Dan is het meestal allemaal wel leuk genoeg. Erna word ik er alleen maar ziek en draaierig van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wijn, 2tal liters, wodka, 3/4e tot een hele liter (ligt ook aan de soort wodka en of ik het mix), cider, 3 tot 5 flessen van 75 cl, whisky, halve fles tot 3/4e fles.
Maar dat is natuurlijk als ik thuisblijf. Als ik uitga is me dat te duur en kom ik op heel wat minder uit tenzij ik van te voren al dronken de deur uitga ^^. |
toch maximaal een krat dus 7,2 liter
meestal minder zo'n 16 a 18 biertjes van 0,25 dus 4 tot 4,5 liter... |
meestal zo'n 2 liter. bij 4 liter vind ik het niet relaxed meer, kan ik niet meer goed praten en denken dus ik ga nooit meer voorbij de 3.
|
zo'n liter, anderhalve liter water
|
Meestal zo'n 0,3 liter, heel af en toe meer, maar vaker minder.
|
Halve fles goldstrike
3 Whiskey Paar biertjes :eek: T mag nie te gek worden natuurlijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was toen ook nog op m'n bek geklapt omdat ik dacht nog wel naar huis te kunnen rijden op de moped :o |
Gemiddeld eentje van 0,25 of 0,33 cl per half uur. Ik ben een trage drinker :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een liter bier weegt doorgaans 1005 tot 1020 gram, dus zelfs meer dan water (~1001 gram). alleen hele sterke bieren (bush of het kanon i guess) wegen minder, omdat er veel alcohol in zit (ethanol heeft een laag soortelijke gewicht). |
zit nu weekelijks op zo´n 60-70 bier maar das een beetje te veel maar wel lekker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laatse weken benk iedere avond zowat dronke reken dan maar uit hoeveel bier dat is
|
Citaat:
|
Citaat:
zei iemand Korsakov? |
Citaat:
jah korsakov wil ik idd vermijden en heb nooit gezegt dak trots op ben geef gewoon antwoord op vraag en mijn uitleg daarop;) |
Citaat:
|
Citaat:
ehm, het soortelijk gewicht van water is 0.998 * 10^3 kg/kubike meter, een liter water weegt dus 998 gram :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je dat nog weet drink je gewoon niet genoeg!!!
|
Als ik naar de sociteit ga dan drink ik vrij veel, daar is bier maar 95 cent en daar is het eigenlijk ook vaak zuipen om het zuipen, daarom ga ik er ook niet zo vaak meer heen. Ik denk dat ik dan tussen de 3 en de 5 liter bier drink.
Als ik gewoon uitga, dan drink ik veel minder, want dan heb ik vaak geen zin om te zuipen en om dronken te worden. Dus dan drink ik er 5 tot 10 ofzo. |
Citaat:
als er iets in opgelost is betekend niet dat het zwaarder is, sterker zelfs, 1 liter cola light is lichter dan water, terwijl 1 liter gewone cola zwaarder is als water |
zo, ik ben echt verbaasd over hoeveel mensen hier drinken! Ik bedoel niet persee de alcohol (hoewel daar ook wel wat voor te zeggen is) maar de grote hoeveelheden vocht...sommige 7 liter!!!
Dat je dat binnen krijgt, ik kom nauwelijks aan 2 liter vocht per dag (geen alcohol, dat drink ik heel af en toe). Heb je dan nooit het gevoel dat je vol zit, ik bedoel letterlijk. Ik kan me ook niet voorstellen dat het goed is, met of zonder alcohol, om zulke hoeveelheden vocht je lichaam in te gieten. |
lieve schat, alcohol droogt uit. Je krijgt geen zout binnen en daarom wordt het vocht niet vastgehouden.
Dan heb je gelijk de reden te pakken waarom je altijd wat te knabbelen moet hebben bij pils. Om toch wat van dat vocht op te nemen.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50. |