![]() |
Hoe zou jij later heten als je van 't andere geslacht zou zijn?
Ik zou Mike heten.
|
Marieke of Marloes geloof ik.
|
Alexander.
|
Ricardo :(
|
Marieke
|
hoe bedoel je: "hoe zou jij later heten als je van t andere geslacht zou zijn? "
Mijn ouders zouden me Bart noemen. Bart is niet zo erg, maar Bart Blits wel (ik heet dus Blits van m'n achternaam...). Ze hebben gelukkig zelf ook doorgekregen dat t een stomme naam was icm de achternaam, want m'n broertje heet geen Bart. |
Paul. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan vinden moet, ik vind de naam namelijk afgrijselijk maar een vriend van me heet zo en die leeft nog gewoon, dus zo erg kan het niet zijn. ;)
|
Foutje. ;) Vergeet het woord "later" :P
|
Mark :o
Dat is ook niet zo'n vreselijke naam... maar dan in de combinatie met mijn achternaam...Marks. Mark Marks. Ben ik toch maar blij dat ik een meisje ben :) |
Citaat:
|
Berry, Jerry of Barry. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
En toch vraag ik me af, als je een andere naam had, hoe zou dat je leven hebben beinvloed? |
Simon
|
Citaat:
Ik zou Erik heten, die naam gaat er wel mee door. |
Citaat:
|
Waarschijnlijk hetzelfde.
|
laura
|
Saliha
|
Anne
|
Joost
|
Martin of william :|
|
Citaat:
|
Saskia :)
|
Thomas, dat kan er nog wel mee door. Gelukkig zou ik niet meer vernoemd worden, anders was het Klaas geworden :D
|
Ik ben één van een tweeling, dus het lijkt me waarschijnlijk dat als ik enig kind was geweest ik Sabine had geheten (want zo heet m'n zusje) of Femke, want dat laatste wilde m'n moeder heel graag voor m'n zusje wat mijn vader een kutnaam vond. :p Ik snap eigenlijk niet waarom ze haar niet twee namen hebben gegeven, maar goed.
|
Wouter. En mn zusje ook als ze een jongen was. Dan zouden we met zn drieën genoemd zijn naar een drieling (mn broer en ik dus wel).
|
Gerald (N)
|
:D :o
|
Gelukkig ben ik een meisje.
|
Marcel :o
|
Citaat:
|
geen idee.
|
Erwin. :(
|
Jay
|
Tijn
|
Jitse.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou Lars hebben geheten. |
Chris
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik Stephanie :( |
Marieke :(
|
Sean
|
Roy :|
|
Rogier :(
|
Inge.
En nu heb ik een zusje die Inge heet, want mijn ouders hebben die naam gewoon bewaard voor de volgende. ;) |
Lindsay
|
|
jim...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |