![]() |
Pedagogiek
wie studeert er pedagogiek?
ik zit er over te denken om dit te gaan doen volgend jaar |
HBO of universiteit?
Hier kun je trouwens mensen vinden die een bepaalde studie doen. Als je een apart topic opent is het vaak het handigst om ook een aantal vragen te stellen (ik neem iig aan dat het je niet alleen gaat om te weten wie het doet). |
HBO
en ik heb niet echt bepaalde vragen meer wat ik allemaal kan verwachten |
Waar ga je?
Ik heb 1 jaar aan de HAN gedaan. |
Citaat:
Idd: waar wil je de opleiding gaan volgen? Ik heb hem in Rotterdam gevolgd (maar alleen het tweede, derde en vierde jaar, eerste dus niet), daar kan ik dus wel iets over vertellen...maar als jij naar bv. Tilburg of Diemen gaat, dan heb je daar niet zo veel aan omdat de opleiding daar heel anders is (in Rotterdam nu btw ook, want ze hebben hem vrijwel helemaal opnieuw ingericht, maar dat is iig nog dezelfde stad en hogeschool ed ;))). |
Citaat:
|
ik doe pedagogiek in tilburg
als je vragen hebt, hoor ik het wel. |
Ik studeer het (HBO) in Amsterdam. Met gerichte vragen kan ik alleen wat meer vertellen...:o
|
Ik heb er ook weleens over gedacht om pedagogische wetenschappen te gaan studeren, maar wat mij eigenlijk hoofdzakelijk van dat idee heeft afgebracht is dat IEDEREEN daar vrouw is.. :eek:
Ik zou echt gek worden.. |
Citaat:
Ik doe pedagogiek op WO niveau en 97% is vrouw. Nou en, zeg ik dan. Ik doe de studie toch niet voor medestudenten :confused: |
Ik vond en vind het hoge percentage vrouwen (bij HBO pedagogiek en nu ook bij WO onderwijskunde) zo nu en dan best wel eens jammer, maar aan de andere kant vind ik idd wat Balance zegt: ik doe de studie niet voor medestudenten. En ik zorg er zelf ook niet voor dat het percentage lager wordt oid, dus ja... ;)
|
Ik weet niet hoe je open dag bevallen is,
maar ik zal eerlijk zijn: De HAN beveel ik niet echt aan. De studie is erg leuk daar, maar het is er organisatorisch zo'n rotzooi dat dat je plezier in de studie behoorlijk om zeep helpt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |