![]() |
Voeten?
Ik vroeg mij gewoon even af wanneer een jongenslichaam volgroeid is, want ik ben nu 18jaar en heb schoenmaat 45-46 en ik zie het niet echt zitten moesten ze nog groter worden eigenlijk..
niet dat dat iets héél ergs is maarjah.. |
Die zijn volgens mij eerder uitgegroeid dan jijzelf.
|
je kan altijd nog naar het ziekenhuis, om daar operatief een stuk bot af te laten zagen hoorde ik. maar dat zal wel niet goed voelen en lijkt me héél onwaarschijnlijk.
|
Op mijn 18e had ik ook maat 45, nu zit ik op 43/44. Mijn voeten zijn dus zo ongeveer gekrompen (of de maten van de schoenen zijn 'groter' geworden).
|
mn broertje was 18 met maat 45 nu 20 met 48
ik weet niet wat de maat van jouw ouders is.. daar kan je veel van aflezen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn ouders hebben niet echt grote voeten (moeder 40, vader 43 of 42) Ik heb een kleine 40 (wat smallere voeten dan mijn moeder) En mijn zusje 39. Ik verwacht daaraan niet dat ik een grote kans had om erg grote voeten te krijgen.. |
Citaat:
verschil per winkel/per model schoen is heel verschillend gokje, je had vroeger gympjes en nu een ander model.. |
Mijn moeder heeft maat 34, ben toch wel blij dat het niet heel erg erfelijk is hoor:P (ik heb 38).
Tsja, ik hoop voor jou dat ze niet al te hard meer groeien, maar zal ook wel niet. En anders valt er weinig aant e doen. |
ouders hebben niet echt grote maten dus ik snap al niet goed hoe het komt :o 48 is toch groot nee?
ik dacht dat rond je 18e ongeveer je lichaam toch volgroeid was? of blijven je voeten voor heel je leven veranderen ofzo? ik loop nu wel al een paar jaar met een 45 rond.. |
Citaat:
maar als je ouders al een grote maat hebben is de kans voor jou nog eens groot.. mijn andere broers hebben ook maat 44 en 46 dus valt mee.. het zegt NIET ALLES!! |
Citaat:
|
tzou maar erg zijn als je leven er wordt door aangetast, maarjah iedereen heeft wel zo zijn complexke zeker :p dit is nu mijn
|
ma uhm rond welke leeftijd is je lichaam "volgroeid" of stoppen je voeten nzo met groeien? kan iemand dat mss eens duidelijk maken?
iemand dat ik ken zegt 18 maar dat het ook nog langer kan zijn ofzo? bedankt. |
ja dat verschilt per persoon....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55. |